_________________________________________ IF IT ROLLS, THEN RACE IT!
04 jun 2010 0:14
Master Ken
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 Targa
Gemert, N-Brabant
Re: RONIN
barolo schreef:
Ik heb hem op DVD met 3 verschillende keuze mogelijkheden hoe de film kan eindigen. 1) Het loopt goed af 2) Het loopt slecht af 3) Open eind
Da's grappig... wist niet dat ze dat ook hadden bij Ronin.
04 jun 2010 7:06
Traveller69
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70
Zeist
Re: RONIN
Geweldige film. Ik vond alleen Robert de Niro soms enigszins angstig kijken bij de achtervolgingsscene. Vond ik erg raar totdat ik zag hoe dat is gefilmd bij de extra's op de dvd. Zit ie gewoon aan een nepstuur te draaien terwijl de echte chauffeur er naast zit (of via een ingewikkelde constructie zelfs achter de auto). Lijkt me ook wel eng, een soort achtbaanrit waarbij je weet dat het karretje los kan schieten.
_________________________________________ I read a report that said the typical symptoms of stress were eating too much, drinking too much, impulse buying, and driving too fast. Who are they kidding? That's my idea of a perfect day.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum