Super van de lotussen , eindelijk weer een team wat een beetje tegen de taxi blokken op kan
_________________________________________ Ferdinand Piech op de vraag van Enzo , : waarom is de 917 nog steeds luchtgekoeld "luft kannst du während einem rennen nicht verlieren "
_________________________________________ Ferdinand Piech op de vraag van Enzo , : waarom is de 917 nog steeds luchtgekoeld "luft kannst du während einem rennen nicht verlieren "
Mijn grote vriend is in ieder geval de snelste in de eerste vrije training!
Als dat je grote vriend is , wil ik je veianden niet kennen
Na het voetbaldrama is er vanavond gelukkig weer wat leuks op tv! Wie gaat er winnen? Vettel, startend van plek 1 of Hamilton van plek 2? McLaren heeft de afgelopen jaren vaak gewonnen in Canada. Of Alonso vanaf plek 3, die met een mindere auto toch bovenaan staat in het kampioenschap.
16.25 uur eerst maar naar de Porsche cup races op RTL 7
_________________________________________ http://www.speedgelb.nl Speedgelb Meeting uitgesteld life is too short to drive boring colors
10 jun 2012 15:40
MY00
Cayman S
Re: Formule 1, seizoen 2012
Erik997S schreef:
Zou Shumi vandaag de wedstrijd uitrijden?
Nee dus, goed gereden wedstrijd van Hamilton en slim besluit van Vettel om toch maar voor nieuwe banden te gaan. Iets wat de strategen van Ferrari over het hoofd hebben gezien.
_________________________________________ Mvg,
René
11 jun 2012 15:50
Remmel
ex 928-S4 ClubSport
ex 928-S4
ex 928-S3
nu Alpine en Lotus
Vond het wel erg dat Schumacher wéér uitviel Maar de laatste rondes van de wedstrijd waren desondanks geweldig! Die inhaalactie(s) van Hamilton, het achterop raken van Alonso, mooi om naar te kijken hoor!
_________________________________________ 80% van het salaris is voor mijn auto, de rest verknoei ik.
11 jun 2012 16:25
Danny
3.2 carrera cabrio "88
stein lb
vooral dat laatste was mooi , jammer dat de race geen 2 ronden langer duurde
Prima winnaar. Ferrari strategie dus op het einde niet erg sterk. Geweldig het verschil tussen een nieuw en een afgerost setje! Leuk dat er weer twee jonkies op het podium stonden!
Beetje flauw die reactie m.b.t. de eerste plaats van Alonso. Huilebalkje is ook niet mijn favoriet, maar hij wint wel knap. Hamilton wilde helaas weer het onderste uit de kan met alle gevolgen van dien........................
Laatst bijgewerkt door Jan A. (997 4S) op 24 jun 2012 17:14, in totaal 1 keer bewerkt.
24 jun 2012 17:08
horn
PF #57
Alonso goed gereden. De inhaalrace van Schumi en Webber op het einde ook leuk. Wat bezielt zo'n Hamilton toch en mijn held Button kon geen potten breken. Al met al leuke middag, hoewel ik dat Valencia circuit een soort glijbaan vind. smal met randje links en rechts. Niet echt spectaculair. Wat mij betreft mag Valencia van de kalender af.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
24 jun 2012 17:10
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
mooie race zeg!
vind niet dat Hamilton het onderste uit de kan wilde; m.i. weet hij dat elk punt telt en dat hij er alles aan moest doen om niet 4de te worden of nog erger... wanneer je wagen dan niet snel genoeg meer is dan moet je tactisch rijden, helaas liep dat verkeerd af maar dat lag uiteindelijk niet aan Hamilton...
leuke race en prachtige locatie ook! toch binnenkort maar eens naar Valencia!
_________________________________________ Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!
24 jun 2012 17:12
Jan A. (997 4S)
997 4S Cabrio
ex. 993 4S,
ex. 964 C4,
ex. 968
Nederland
Volgens mij was genoegen nemen met de vierde plaats slimmer geweest! Het raceinstict van Hamilton echter besloot anders
wat mij betreft stuurde Hamilton bewust in terwijl hij wist dat er een auto aan de binnenbocht reed. Dat mocht hij doen, maar dan weet je zeker dat het misgaat. Dus wat kies je dan. 4e plaats of geen plaats....
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum