Auteur |
Bericht |
MobileChicane
|
Verontrustend nieuws over PC Gelderland
_________________________________________ www.porsche-club-holland.nl
|
27 feb 2013 18:02 |
|
|
MarkS
ex 991.2 Carrera GTS (2018)
ex 993 turbo (1998)
ex 993 Carrera 2 (1994)
ex 3.2 Carrera (1986)
|
Re: Verontrustend nieuws over PC Gelderland
... ...
_________________________________________ Porsche, there is no substitute!
|
27 feb 2013 18:06 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Niet best mannen, word er naar van Was er kort geleden en keek werkelijk mijn ogen uit, wat een groot pand en dito auto's Hoop dat het met een sisser afloopt
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
27 feb 2013 18:13 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
Hoe dom kun je wezen met zo'n prachtig bedrijf. Dat wordt op de blaren zitten.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
27 feb 2013 18:22 |
|
|
ricky911
997 4S, ex- 964, Cayenne S, Range Rover Sport 2010Regio Arnhem
|
Laten we de formele berichtgeving maar rustig afwachten. Het zal niet de eerste keer zijn dat een ondernemer tot de grond gelijk word gemaakt terwijl er feitelijk niet zo veel aan de hand maar ondertussen is dan de onderneming naar de kl*ten geholpen door de negatieve berichtgeving. Ook de belastingdienst heeft het namelijk niet altijd bij het rechte eind.
|
27 feb 2013 18:27 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
Waar rook is, zijn ze meestal wel fikkie aan het stoken.
|
27 feb 2013 18:31 |
|
|
MarkS
ex 991.2 Carrera GTS (2018)
ex 993 turbo (1998)
ex 993 Carrera 2 (1994)
ex 3.2 Carrera (1986)
|
Of een "Jan des Bouvrietje" maar de schade is dan wel al gedaan.
_________________________________________ Porsche, there is no substitute!
|
27 feb 2013 18:37 |
|
|
Lambiek
ex 964 C2 Coupé 1992
Unischwarz/zwart leer/sperdiff.Twente
|
hoe lang loopt die, bij eerste lezing vergelijkbare , zaak van Louis S. uit Deurningen al niet ?
_________________________________________ Since the internet, nothing is as it used to be. Nice to know the 911 is the exception. 4-6-13 in Porsche Museum
|
27 feb 2013 18:40 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
..... of reageert met een overtrokken actie
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
27 feb 2013 19:47 |
|
|
horn
PF #57
|
Vind Mark een onwijs sympathieke gozer. Hoop van harte dat het niet waar is.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
27 feb 2013 19:53 |
|
|
Jan A. (997 4S)
997 4S Cabrio
ex. 993 4S,
ex. 964 C4,
ex. 968Nederland
|
Mijn huidige auto stond er woensdag nog!! Pfffft.......
_________________________________________ Fietste ik maar net zo hard als mijn Porsche!!! https://manfredmilatoertocht.nl
|
27 feb 2013 20:00 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Of een lucifer af aan het steken. Ik zeg niet dat er niets aan de hand is om de dood eenvoudige reden dat ik van de zaak verder niets af weet maar ik zou ook niet gek opkijken als over 5 jaar blijkt dat het iets onbenulligs was. De blauweenveloppenboys zijn dol op dit soort high profile zaakjes.
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
Laatst bijgewerkt door Maarten op 27 feb 2013 20:09, in totaal 1 keer bewerkt.
|
27 feb 2013 20:08 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Komt uit Haarlem, dus dat moet goed zijn
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
27 feb 2013 20:08 |
|
|
Wannahave
993 Cabrio, NachtblauwRegio Apeldoorn
|
Oeps, geen goed nieuws... Super dealer.
|
27 feb 2013 20:25 |
|
|
Maba44
|
Net als iedereen moet ook aan PCG aan zijn belastingverplichting voldoen. Wie oever de grens gaat wordt gewoonweg aangepakt. Niets meer en niets minder. heb dus geen medelijden met personen die over de scheef gaan, hoe sympathiek deze ook zijn. We schreeuwen met zijn allen over zaken die niet kloppen dus belasting tillen kan dus ook niet!
_________________________________________ Dromen zijn om waar te maken!
|
27 feb 2013 20:30 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Klopt! ..... maar of daarvan sprake is in de mate die deze (re)actie rechtvaardigt en op basis daarvan (ver)oordelen?! Onschuldig tot het tegendeel is bewezen
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
27 feb 2013 20:39 |
|
|
Maba44
|
Uiteraard Eric , onschuldig tot het bewezen is. Maar voordat er zo'n drastische maatregel genomen wordt is er heus wat gevonden, of het een arrestatie rechtvaardigt etc daar kan ik geen oordeel over geven.
_________________________________________ Dromen zijn om waar te maken!
|
27 feb 2013 20:42 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Weer mee eens
|
27 feb 2013 20:43 |
|
|
Maarten
|
En dat geloof je echt? Dream on.
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
27 feb 2013 20:44 |
|
|
Dial_888
911 3.2 Carrera
|
Ai, geen leuke nieuws. Ik vraag me bij zulke berichten af: wanneer gaan ze, fiod, de bestuurders van banken aanpakken die verantwoordelijk zijn voor de zooi waar we in verkeren...... daar valt toch veel meer te halen, dan een miljoentje bij de PCG...
_________________________________________ early to bed early to rise makes a man healthy wealthy and wise
|
27 feb 2013 20:59 |
|
|
Wimpie67
ex 911 3.2 1987
ex 987.1 S 3.2 2005
981 S 3.4 Boxster's-Hertogenbosch
|
Mark Wegh zou niet de eerste succesvolle ondernemer zijn die ten onrechte van iets dergelijks wordt beschuldigd door de FIOD. Helaas heeft een goede vriend van mij in hetzelfde schuitje gezeten. Het heeft hem ruim 7 jaar procederen opgeleverd en zijn advocaat is er als enige beter van geworden. Elke keer weer werd de vloer aangeveegd met het onderzoek en bleek er niets aan de hand te zijn, maar door tunnelvisie van Belastingdienst, FIOD en OM werd procedure op procedure gestapeld. Gelukkig heeft zijn bedrijf het overleefd.
Deze instanties hoeven zich helaas nooit te verantwoorden en hebben diepe zakken. En voor degenen die hun oordeel al klaarhebben: Vaker dan je denk zitten bovengenoemde instanties er gewoon vreselijk naast. Het zou je maar gebeuren...heel veel sterkte, Mark!
_________________________________________ Wim
|
27 feb 2013 21:00 |
|
|
Maarten
|
Wat zou de FIOD met directeuren van banken moeten doen dan?
|
27 feb 2013 21:01 |
|
|
912
|
_________________________________________ There are those who love 912’s... and those who have never driven one...
|
27 feb 2013 21:12 |
|
|
Dial_888
911 3.2 Carrera
|
Kaalplukken en het geld terugstorten in algemene middelen.......of nog beter: werknemers die in de thuiszorg werken en in 9 min een badkamer moeten schoonmaken een flinke salaris verhoging geven.
_________________________________________ early to bed early to rise makes a man healthy wealthy and wise
|
27 feb 2013 21:23 |
|
|
Alfred996MKII
997.1 S Coupé,
ex 996 MKII
|
Hoge bomen vangen veel wind! Bij PCG klopt altijd alles. Met recht een speelgoedwinkel voor volwassen kerels. De droom van Mark. Mark ken ik al bijna 25 jaar en wens hem sterkte in deze situatie.
_________________________________________ De precisie 911
|
27 feb 2013 21:33 |
|
|