Auteur |
Bericht |
Daniel_AS
|
Re: Fotoreportage van uw auto?
http://danielsexclusivecars.tk/ <- me site. Zit een porsche tussen maar ik had meer belangstelling voor de murcielago, de GranTurismo en de SLR erachter (Ik zou me moeten schamen!) EDIT: De foto's die op de site staan zijn echt van de eerste keer dat ik er op uit ben gegaan met m'n nieuwe camera (Simpele Samsung digitale camera met 10MP)
|
05 okt 2009 15:34 |
|
|
Jorn
Friesland
|
hm.. jammer dat de kwaliteit van de foto's op jou site (kwa resolutie) niet echt super is. Foto's zien er (ik neem aan door de site) heel onscherp uit
_________________________________________ Porsche. There is no substitute
Sideways is also forwards
|
05 okt 2009 15:50 |
|
|
Richard
ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex 996 4SLeiderdorp
|
ik ruik fotografen oorlog (jorn,wil je een zetpil )
Laatst bijgewerkt door Richard op 05 okt 2009 16:14, in totaal 1 keer bewerkt.
|
05 okt 2009 15:55 |
|
|
bully
|
|
05 okt 2009 15:56 |
|
|
michelm1978
Porsche 911 3.0SC 1982Varik
|
Ik vind de foto's op de site ook niet echt spreken. Iedereen moet ergens een keer beginnen.
Feit blijft dat voor fotografie van auto's een goede dslr eigenlijk must is. Zeker wanneer de auto's binnen staan. Een flits is killing voor je autofoto.
Tip voor je.. begin eens met een marktplaats dslr.. een Canon Eos 300d scoor je voor een goede 200 euro en hier boek je meteen winst mee! Megapixels zeggen niet zoveel.
Je site ziet er overigens wel gelikt uit! Ga zo door!!
|
05 okt 2009 16:08 |
|
|
Jorn
Friesland
|
Ik bedoelde het nog aardig hoor.. Daarom zetten ik er nog express, kwa resolutie en onscherpte door de site erachter. Zodat het niet verkeerd werd opgevat. Overigens geef ik michel wel gelijk, alleen om zo snel na je nieuwe camera over te stappen naar een dslr kan je misschien beter niet doen. Gewoon nog even lekker oefenen met je huidige camera en dan over stappen op een hybride camera.
|
05 okt 2009 16:11 |
|
|
drknauf
|
leuk hoor fotograveren
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
05 okt 2009 16:29 |
|
|
Fabbioo
|
Uiteraard is een dslr handig bij fotografie. Maar met een digitale camera kun je soms ook wel mooie platen maken!.
Tip van de dag, als je echt iets met fotografie gaat doen. Kun je het beste doorsparen voor een dslr. Zoals er al gezegd wordt is een Canon 300D uiteraard een goede camera ( ben er zelf ook mee begonnen :O )
_________________________________________ http://www.flickr.com/photos/fabiooro/
Foto's van uw Porsche? Laat het horen!
|
05 okt 2009 17:13 |
|
|
drknauf
|
als je dan toch aan het sparen bent gelijk een FULL FRAME
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
05 okt 2009 17:27 |
|
|
M a r c
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII
...nu kappersauto
|
Volgens mij maakt het oog van de fotograaf de mooie platen en niet de equipment.... toch?
_________________________________________ www.europeantuning.nl voor Volvo & Porsche, FABSPEED MOTORSPORT dealer www.mh-schietsport.nl voor sportschutters
|
05 okt 2009 19:14 |
|
|
Harry 911
964 C2 1991
|
Zonder fatsoenlijke camera en goede lenzen wordt het toch lastig.
|
05 okt 2009 19:24 |
|
|
Jorn
Friesland
|
Voor een groot deel ligt het aan de fotograaf zelf, maar zonder fatsoenlijke apparatuur is het bijna onmogelijk om echt mooie foto's te schieten.
|
05 okt 2009 19:26 |
|
|
M a r c
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII
...nu kappersauto
|
Dure apparatuur in de handen van iemand die de "angles" niet ziet heeft ook geen nut....
_________________________________________ www.europeantuning.nl voor Volvo & Porsche, FABSPEED MOTORSPORT dealer www.mh-schietsport.nl voor sportschutters
|
05 okt 2009 20:04 |
|
|
Harry 911
964 C2 1991
|
Klopt, stuur deze mevrouw het circuit op en het komt ook niet goed Wel een mooi plaatje. http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/20 ... ijden.html
|
05 okt 2009 20:46 |
|
|
Daniel_AS
|
Heb geen flits gebruikt hoor. 't Was super zonnig en het gebouw is ongeveer helemaal van glas ;d En ja, mijn foto's zijn van slechte kwaliteit, take it. Ik ben nieuw en ik snap alle kritiek wel, maar je kan zelf ook wel snappen dat ik nieuw ben, of zijn jullie gewoon een stelletje debielen? Om heel eerlijk te zijn, no offence, maar sommige mensen hier lijken echt debielen die gewoon geld van hun ouders hebben gekregen ofzo, klinkt raar maar het is wel zo. Ik hoef geen namen te noemen, die mensen weten wie ik bedoel
|
09 okt 2009 17:03 |
|
|
Paul Broere
Automotive professionalEde
|
Daniel, volgens mij krijg je redelijk opbouwende kritiek met aardig wat tips. Ik vind het dan ongepast om mensen hier debielen te gaan noemen die de camera van hun ouders gekregen zouden hebben.
Er zijn ook mensen die door hard werken en bijbaantjes hun camera zelf versdient hebben. En al zou dat niet zo zijn? wat dan nog.
Je post je website en vraagt daarme inpliciet om commentaar, en dat werd redelijk netjes gegeven. Als je nu mensen voor debielen gaat uitschelden kan je beter ergens anders je foto's tonen... maar dat ik slechts mijn mening.
_________________________________________ Porsche's: Porsche Taycan Sport Turismo (2023)
|
09 okt 2009 17:38 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Mooie site Jorn Maar hebbie nog fotos van de Porsche Scene Live of heb ik die gemist??
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
09 okt 2009 18:47 |
|
|
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
Ok je bent 13, dus even in jouw eigen taal: je praat poep.
|
09 okt 2009 19:51 |
|
|
-bassie-
924 80 wit EX. 924 80 roodAmersfoort
|
willen mensen die fotograferen een neer zetten waar mee zij foto`s maken?? en dan niet die debielen he mensen met dslr bedoel ik eigenlijk.
_________________________________________ Www.924forum.nl Het 924 forum van nederland
|
09 okt 2009 22:18 |
|
|
M a r c
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII
...nu kappersauto
|
Mijn god.... als Daniel dan toch meent alles te kunnen zeggen dan kunnen we ook recht voor zijn raap zijn: jouw foto's zijn waardeloos! Compositie lijkt nergens op, de belichting is slecht en de overall kwaliteit is ver onder de maat voor als je pretenties hebt.
|
09 okt 2009 22:32 |
|
|
Jorn
Friesland
|
Maar misschien heeft ie wel goede foto's van al de fotoshoots die die vaak doet?
''Nou doe ik veel aan photoshoots met auto's dacht ik''.
Overigens heb ik gewoon gewerkt hoor voor mijn camera... Maargoed, gewoon blijven oefenen.
Laatst bijgewerkt door Jorn op 09 okt 2009 22:38, in totaal 1 keer bewerkt.
|
09 okt 2009 22:36 |
|
|
-bassie-
|
mag ik foto laten zien die ik heb gemaakt is dan wel een motor maar jah.
_________________________________________ Www.924forum.nl Het 924 forum van nederland
|
09 okt 2009 22:38 |
|
|
Jorn
Friesland
|
Mooie plaat - -
|
09 okt 2009 22:45 |
|
|
-bassie-
|
en deze: de foto`s zijn gemaakt met een olympus E-410 met een kit lens 14-42mm met een sluitertijd van 40 seconden waarbij ik de motor in geflitst heb met een externe flitser.
|
09 okt 2009 22:46 |
|
|
ThijsOverdeVest
FotograafSchiedam
|
mooie plaat!
_________________________________________ Fotoreportage van uw Porsche? Laat het maar horen! http://www.thijsoverdevest.com
|
09 okt 2009 22:56 |
|
|