Auteur |
Bericht |
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Re: Formule 1, seizoen 2009!
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
23 dec 2009 22:36 |
|
|
drknauf
|
ayertoni senna was voor mij wel veel charismatischer dan schumi eerst maar eens kijken hoe dat hok rijd die mercedes of daar wel een 8ste wereld titel mee valt te halen wel leuk weer eens serieus te volgen die f1 als die duitsert weer meedoeit spannend en ik benieuwd hoe datgaat werken tussen hamiltoni en shumi wie krijgt de nr 1 status
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
23 dec 2009 22:49 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Charismatischer was hij zeker. De vraag is echter: wat bepaalt of iemand een goed coureur is / was Voor mij tellen de prestaties. Schumi lijkt mij niet de meest sypathieke man, maar hij weet wel hoe hij de winst kan forceren.
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
23 dec 2009 22:58 |
|
|
Jort
Groningen
|
Vergeet Ross Brawn in deze niet, zie ook Button afgelopen seizoen. Zonder de prestaties van Schumacher af te willen zwakken (die stáán), Senna wist ook vaak uit onmogelijk geachte posities (minder materiaal) te scoren. M.a.w., ik zou op basis van de statistieken niet willen stellen dat Schumacher de betere is.
_________________________________________ Tjolk.
|
23 dec 2009 23:09 |
|
|
drknauf
|
shumacher is voor mij persoonlijk ook de beste riijder en iig niet de charsimatieste , hij maakte wel altijd de strijd! konje vd vele anderen allemaal niet zeggen. we mogen er dan wel een hekel aan hebben (duitse spirit) maar ik denk dat dat altijd net iets meer gedrevenere duitse mentaliteit in shumi hem zo goed maakt. maarja ik ben reuze benieuwd het kan mij niet snel genoeg weer beginnen
|
23 dec 2009 23:10 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Schumi hoeft niets meer te bewijzen ; is de grootste gebleken. Goede injectie voor de sport. Ben erg benieuwd en ga 't nu nog meer volgen dan ik al van plan was. Hij is nog steeds topfit, ook op zijn veertigste.
|
23 dec 2009 23:13 |
|
|
drknauf
|
jawohlski
|
23 dec 2009 23:37 |
|
|
bully
|
Team Constructeur Chassis Motor Nr. Coureur Testcoureur(s) 2010 Vodafone McLaren Mercedes McLaren Mercedes MP4-25 Mercedes FO108W 1 Jenson Button 2 Lewis Hamilton Mercedes GP Petronas F1 Team Mercedes ... Mercedes FO108W 3 Nico Rosberg 4 Michael Schumacher Red Bull Racing RBR Renault RB6 Renault RS28 5 Sebastian Vettel 6 Mark Webber Scuderia Ferrari Marlboro Ferrari F61 Ferrari 056 7 Felipe Massa Giancarlo Fisichella 8 Fernando Alonso AT&T Williams F1 Team Williams Cosworth FW32 Cosworth ... 9 Rubens Barrichello 10 Nico Hülkenberg Renault F1 Team Renault R30 Renault RS28 11 Robert Kubica 12 ... Force India F1 team Force India Mercedes VJM-03 Mercedes FO108W 14 Adrian Sutil 15 Vitantonio Liuzzi Scuderia Toro Rosso STR ... STR5 ... 16 Sébastien Buemi 17 Jaime Alguersuari Lotus F1 Racing Lotus Cosworth ... Cosworth ... 18 Jarno Trulli Fairuz Fauzy 19 Heikki Kovalainen Campos Meta 1 Campos Dallara ... Dallara² ... 20 ... 21 Bruno Senna Team US F1 US F1 Cosworth ... Cosworth ... 22 ... 23 José María López³[8][9] Virgin Racing Virgin Cosworth VR-01 Cosworth ... 24 Timo Glock Alvaro Parente Luiz Razia 25 Lucas Di Grassi Sauber F1 Team Sauber Ferrari C29 Ferrari 056 26 Kamui Kobayashi 27 ...
|
23 dec 2009 23:45 |
|
|
Jort
Groningen
|
Giswerk waar ik me sowieso niet aan ga wagen. Senna leeft niet meer, directe vergelijking nu onmogelijk.
En nog ter aanvulling, zelf ben ik nooit een echte Senna fan geweest. Liep zelf weg met de Williams Renault/Prost combinatie.
_________________________________________ Tjolk.
|
23 dec 2009 23:55 |
|
|
drknauf
|
ja ik hebt het door ja dattie daar gaat rijden thnx vd info ik denk ja mercedes dan denk ik gelijk aan mcclaren jatogggg
|
24 dec 2009 12:44 |
|
|
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
Man, die ziet er afgetraind uit! Het is echt top voor de sport, go Schumi!
|
24 dec 2009 12:55 |
|
|
Driver
|
Nou Schumi is idd niet de meest charismatische kerel. Echter hij neemt zich wel de tijd om een "krabbel" te zetten, de 3x dat ik hem persoonlijk heb mogen ontmoeten.... Moeten ook niet vergeten dat iedereen wat van die "kerel" moet.... hiervoor. Kan ik overigens van Jos de Bos + Christian A. (helaas) niet zeggen.... die "krabbelen" helemaal niets. Geen tijd en of zin in/voor. Maar goed die zijn ook al 0x wereldkampioen geworden... Mijn visie: Schumi is fitter dan ooit. Die gaat in 2010 t/m 13 de titel(s) pakken. Gr. Peter
_________________________________________ Kosten waarvan het resultaat niet meetbaar wordt, moet je niet maken
|
24 dec 2009 19:34 |
|
|
Danny
3.2 carrera cabrio "88stein lb
|
Jos is nou eenmaal een arrogante eikel en die andere huilebalk is niet over het paard getild , maar eroverheen gegooid. De enige nederlandse F1 coureur van de laatste tijd met enig charisma is toch Robert Doornbos
_________________________________________ Ferdinand Piech op de vraag van Enzo , : waarom is de 917 nog steeds luchtgekoeld "luft kannst du während einem rennen nicht verlieren "
1:18 schaalmodellen te koop : kijk hier voor de lijst
en hier voor de foto`s
|
24 dec 2009 19:52 |
|
|
arenarood
993 biturbo 2WDCerisy la Forêt Fr.
|
_________________________________________ Een vriendelijk woord kost niets! www.youtube.com/watch?v=5ts8knjz9hA
|
02 jan 2010 18:22 |
|
|
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
ex-944 Type I en IIAmsterdam
|
Als Schumi zijnde, was ik niet meer gaan rijden, maar had ik de post van Teambaas van Ferrari geambieerd (en gekregen). Schitterend afgeronde carriere en natuurlijk is hij nog steeds goed, maar er komen of zijn jonge gasten die hem dadelijk voorbij gaan.
Het mooiste is stoppen op het hoogtepunt! Gezien zijn kennis is hij als teambaas uniek ( maar misschien onbetaalbaar).
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
|
02 jan 2010 19:02 |
|
|
Driver
|
Nico kan zich beter bekommeren om zijn "haarschnitt" dan autorijden.... Als z`n pa er niet geweest was zat ie nog in een go-kart... Heerlijk, kan niet wachten dat het feest in Maart weer losbarst.... gr. Peter
_________________________________________ Kosten waarvan het resultaat niet meetbaar wordt, moet je niet maken
|
02 jan 2010 19:02 |
|
|
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
ex-944 Type I en IIAmsterdam
|
ik las trouwens dat "conculega" A1 grandprix nog maar 6 circuits aandoet, dus de F1 blijft de echte!
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
|
02 jan 2010 19:03 |
|
|
Ber
911 991 3.8 Carrera S, Cayman S, ex 911 996 Coupe 3.6 MK2, ex Boxster 986, ex 924Veenendaal
|
Chumi wil rijden rijden en rijden. Het is een sportman en verslaaft aan racen. Dat is wat al die mannen willen. En reken maar dat hij er weer staat. Het is een winner met ongelooflijk veel gevoel voor een auto en tactiek en kan als geen ander duidelijk maken hoe hij de settings wilt hebben. Hij stapt ook nu weer in een goede wagen.
Ik was altijd groot fan van hem en ben naar veel races wezen kijken de afgelopen jaren. Nadat hij stopte nooit meer geweest. Ik vind het prachtig dat hij er weer is, vanaf nu ga ik het dus weer volgen.
Ber.
_________________________________________ Link webalbums: http://picasaweb.google.com/Berboven Mijn oude picasa album heet Berboxster ipv Berboven
|
02 jan 2010 22:22 |
|
|
drknauf
|
ik gaat ook eindelijk weer kijken
|
02 jan 2010 22:28 |
|
|
Wimpie77
|
En de schorsing van Flavio is weer terug gedraaid! Nu op CNN...
_________________________________________ * * *
|
05 jan 2010 16:26 |
|
|
drknauf
|
dus maby komptie terug die gevaarlijke italiaan
|