Even zonder politiek want verder hebben we het best goed voor elkaar alhier. Als ik een stukje wil gaan rijden kom je snel op de routes die je eigenlijk al vaker (te vaak hebt gereden) Bovendien gaan er dan ook nog eens Kia's, en weet ik veel wat voor spul met hoedjes er in de weg op.
Voor mij is het simpel. Als ik geen voldoening uit het rijden meer haal dan verkoop ik mijn hobbyauto
Maar met de nieuwe aanpassingen nu en in de toekomst aan de 964 zal dat nog wel even duren
11 sep 2015 12:59
boxster550spyder
996 Carrera, Boxster S 550 Spyder en Cayman S Sport (ex Boxster 2.5 en ex 924).
_________________________________________ 996 Carrera 1998, Boxster S 550 Spyder 2004 en Cayman S Sport 2008.
16 sep 2015 20:44
giulia
Re: FILMPJES - het vervolg -
Wow...Ik heb die weg ooit gereden in een gehuurde Mini en het is inderdaad een feest om te rijden. De oostkant van Mallorca is ook geweldig om te sturen. Sowieso is Mallorca buiten het plebs om in de all you can sleep/eat/misbehave gebieden een geweldig mooi eiland.
17 sep 2015 10:39
Dial_888
911 3.2 Carrera
Re: FILMPJES - het vervolg -
Kom kom, Nederland is een prachtig land om in te wonen.......wel blij dat ik binnen 10min in een echte autominded land kan rijden.......
Na een heerlijk middagje sturen in Münsterland getankt in Epe en de grens weer over....uiteraard 100m na de grens op de N35 weer in het gareel.....
_________________________________________ early to bed early to rise makes a man healthy wealthy and wise
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum