Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 29 nov 2024 6:37

Antwoord op onderwerp  [ 62 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Uitzending gemist? 5 Ferrari's aan de kant. 
Auteur Bericht
PorscheForum Junkie
911 carrera 3.2 '86
Kapelle
Bericht 
Of letterlijk "GROTE VERHALEN" :lol: :wink:

Wel leuk om te lezen trouwens.

18 sep 2007 19:43
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
ach, het is net als met jeugdpuistjes. druk je de ene uit, begint er ergens anders een andere... :wink:

18 sep 2007 20:26
Profiel
PorscheForum Super Junkie
carrera 3.0 1977
Asperen
Bericht 
porsche928_rookie schreef:
:popcorn:

Heeft iemand nog iets interessants te melden?

Jawel hoor, ik wil foto's van je 928 zien! Ben heel benieuwd naar de kleur/velg combi! :twisted:

18 sep 2007 21:48
Profiel
PorscheForum Junkie
ex Midnight blue 928 GTS 1995
Heerenveen
Bericht 
Hé rookie, kom niet aan die bak van gast hè :x Da's wel één van de mooiste van het forum. Ik wil me verder nergens mee bemoeien, maar dit gaat mij te ver........... :wink:

18 sep 2007 22:20
Profiel WWW
carrera 3.0 1977
Asperen
Bericht 
Is inderdaad in dat rood "Ein geiles Auto!" 8)

18 sep 2007 22:39
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
Gaaaaap.
Dus niet echt boeiend hier.
Enfin.

On topic:
Porsche is mooi (en zeker als die Ferrari-rood is... mmm..prrrr... ssssst, het is me gelukt... sssst. heb ienieminie respect, dus mondje op slot, after all, tis wel mijn favoriete stalker), Ferrari is mooier en dat begrijpen jullie wel (zie topic) en het mooiste van alles is toch altijd de centjes.
:twisted:

@horn
SLOTJE!!!!!
Ik was eigenlijk van Shark slotjes gewend.
Shark komt ook nogal wat professioneler over dan die zogenaamde toeter in het Engels die direct flauw reageert (amateur!!! haha, hoe kan je je zo laten verleiden als zogenaamde pro ????, bummer!!!).

Toet toet, slot erop, pleassseee!!!
Uw forummers huilen erom.

Farce :arrow:

En... de klant (forummer) is koning, keizer, admiraal (poepen doen ze allemaal) .... dus... slot (en terecht, al zeg ik het zelf, er is toch geen mooie post met mooiere en betere of ook leuke filmpjes over sportwagens, is trouwens een ander topic ergens, mooi topic dat, even verhuizen, ben deze alweer zat).

19 sep 2007 0:49
Profiel
PorscheForum Junkie
ex. '77 911S US Targa _ex. '07 Cayenne 957_ ex. ’07 997.1 C2S X51 ____'96 993 C4S____ _’12 991.1 C2S X51_ _’10 LP560-4 Spyder_
Nederland
Bericht 
Dat is wel eens wat anders.
Die gaan doorgaans voor zilverachtig, zwart of donkerblauw.
Dat is toch geen kleur?
Ferrari-rood, heb je goed gedaan gast.

'T is Ferrari geel.... geen ferrari rood. Moet je toch weten als Ferrari freak... 8)

19 sep 2007 2:01
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
@ghostrider

Hahaha, ja scherpe opmerking!!!
Mooi hoor.

Nah, Renault is geel (met een beetje wit, vinden ze leuk blijkbaar).

Embleem van Ferrari is idd geel, tekst van Ferrari is geel.
Maar de autolak is rood.
Kijk anders gewoon op hun site, is dik in het rood de intro en klein bescheiden chique logo in het geel.
Wat willen zij daarmee impliceren?

BMW is toch ook niet blauw met wit, is ook wit/blauw met rode streep (ja ik weet niet alle kleuren hoor).

Maarrrr... dat is smaak.

WAT IS DE HUISKLEUR VAN PORSCHE (dat vraag ik me al lang af maar heb nooit de moeite genomen het eens te onderzoeken)
Enfin.

Maar ik kan me vergissen.
Ik ken nog een goede oogdokter.
Zo eentje die met een laser werkt.
Iets voor jou? :wink:

Als we nu toch een combo maken van ogen en geel.
Geel is goed voor de premie van de verzekering.
Geel ligt ergens in het lichtspectrum dat een menselijk oog als eerste ziet.
Dus... verzekering goedkoper (ik sta op -5 en ze hebben eens een gele auto voorgesteld en toen kwamen ze met dat kwatsverhaal wat klopt).

Dus... wie weet als ik met een gele Maranello aankom? (heb ik nog nooooit gezien).
Korting?

Last but not least: Ik ben geen freak... ik heb bindingsangst. :wink:

19 sep 2007 2:35
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
Dus... wie weet als ik met een gele Maranello aankom? (heb ik nog nooooit gezien).

Vind het wel wat hebben.

Afbeelding

19 sep 2007 6:58
Profiel
PorscheForum Junkie
ex. '77 911S US Targa _ex. '07 Cayenne 957_ ex. ’07 997.1 C2S X51 ____'96 993 C4S____ _’12 991.1 C2S X51_ _’10 LP560-4 Spyder_
Nederland
Bericht 
Bugatti is blauw
Lambo oranje
Aston grijs?
Moet zeggen dat een Maranello in het zwart nog steeds het mooist is... dus laat die gele dan maar staan hoor :roll:
En bindingsangst...... doet toch geen zeer hè!?

19 sep 2007 8:44
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
ik verzoek: meer foto's! wil die 928 ook wel zien!

19 sep 2007 9:12
Profiel
987 Boxster S 3.4 Tiptronic & Harley - Davidson FXDLS Low Rider S
Lemmer (PF #48)
Bericht 
Als "echte" Ferrari-kenner MOET je weten dat idd. de kleur van Ferrari eigenlijk geel is!!!!
Elke eerste nieuwe Ferrari is al sinds jaren GEEL !!!!

Rood is pas later gekomen.

Maar laat eens foto's van je fiatje zien s.v.p. Ook die van de 928 zijn uiteraard welkom.

En hou het s.v.p. gezellig :!:

Het is toch fantastisch dat we elkaars merken niet tot op het bot afbranden.
Eén van mijn beste vrienden is helemaal Ferrari-lijp. Zorgt elke keer weer voor leuke discussies... Leven en laten leven.

De 612 rijdt overigens erg goed. Heb er onlangs even mee mogen sturen :D

19 sep 2007 20:05
Profiel Twitter 
PorscheForum Junkie
Nederland
Bericht 
Moet zeggen dat een Maranello ook wel lekker stuurt, maar als ik moet kiezen tussen F en F, dan toch 2 cylindertjes inleveren en een Modena halen.... Rijdt vind IK toch lekkerder :roll: . (Waren beide wel rood trouwens en helaas niet van mij :? ).

19 sep 2007 23:13
Profiel
PorscheForum Rakker
911 SC targa '79, , 968 Clubsport '93, 996 GT3 '99, 997 Carrera S '06 EX: 964 C4 coupe '89, 911 3.2 coupe '84
Bericht 
Je moet blij zijn met wat je heb en dat de ene nou harder rijd als de ander.. Nou en!

ieder heeft zijn eigen mening en dat mag... volgens mij is nl nog steeds een vrij land! dus respecteer elkaar en laat iedereen gewoon in zijn waarde we zijn toch allemaal mensen...

19 sep 2007 23:31
Profiel
PorscheForum Junkie
Nederland
Bericht 
Porsche911 schreef:
Je moet blij zijn met wat je heb en dat de ene nou harder rijd als de ander.. Nou en!

ieder heeft zijn eigen mening en dat mag... volgens mij is nl nog steeds een vrij land! dus respecteer elkaar en laat iedereen gewoon in zijn waarde we zijn toch allemaal mensen...

:thumleft:

Ben blij met mijn Targa, en hoe!
Ouwe beessie is niet super snel maar wel moooi..... vind ik dan..... :D

20 sep 2007 0:21
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
ieder z'n meuk Afbeelding

20 sep 2007 6:06
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
Citaat:
Als "echte" Ferrari-kenner MOET je weten dat idd. de kleur van Ferrari eigenlijk geel is!!!!

Ja, je zegt het al 'eigenlijk'.

Maar ik geef toch toe dat het geel is, de letters en embleemachtergrond.
Rood is hun voerkleur in hun museum, ook dat nog, veel auto's daar zijn rood.
Dus waarom flirt Ferrari zo met rood?

Net zoals de Maranello, dat ding is zwart, met zwart/rood (is tie weer) interieur en zwarte velgen, geel embleem en met rode remklauwen.
Alles met geel embleem, altijd (kleur is geel embleem).
Dus zo zie je maar weer, ik heb ook nooit gezegd dat het altijd rood moet zijn, immers is de lieveling zwart.

Foto's van een Fiatje ? (vergelijk jij nou mijn bolides ??? nu nooit meer foto!!!! ook niet van de zeeeer zeldzame 928s van mij).... hahaha... ja nu moet het toch niet gekker worden, maar mijn ouders hebben naast een prachtige Audi nog een rode Fiat Barchetta (leuk ding hoor).
En in die Fiat van tegenwoordig ligt een zware motor (zou het geen Fiatje meer noemen).
In die Barchetta ligt geloof ik een 2.6 (maar weet dat niet zeker) :shock:
Als ik daar mijn Porsche 928s langs zet, moet ik nog oppassen!

:wink:

20 sep 2007 8:26
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
Fiat is overigens een zeer grote en rijke autoproducent.

Ik heb ook altijd een beetje minachtzaam tegenover Fiat gekeken en nog eerlijk gezegd.
Maar vergis je niet.

Ze kopen wel even Ferrari en dat uit eigen solvabiliteit, niks geen bank, niks geen aandelensplitsing of ruil.
Nope, gewoon cash.

Die zitten qua grootte geloof ik in het rijtje Toyota en GM.
(hoe het kan, geen flauw idee ???? ken de geschiedenis van Fiat niet en van de andere ook niet, weet wel dat de carsales op Wallstreet het altijd hebben over Toyota en GM, de rest komt dan ook wel, maar dat zijn wel de nummers die belangrijk zijn.... dus ???).

20 sep 2007 8:32
Profiel
Bericht 
In die Barchetta ligt geloof ik een 2.6 (maar weet dat niet zeker) :shock:
Als ik daar mijn Porsche 928s langs zet, moet ik nog oppassen!

Ik denk dat je mis bent, dat bootje heeft niet meer dan 1747 cc, Italiaans naar boven afgerond 1.8 met 130 pk.
Als je het daar moeilijk met had, denk ik dat je 928 maar op 4 cilinders loopt en dan moet je inderdaad oppassen. :wink:

20 sep 2007 8:49
PorscheForum Rakker
Bericht 
Ik zet niets in het album.
Ben nog niet overtuigd of dat wel verstandig is.
Kweet geneens hoe trouwens (moet ik weer kijken, foto's aanpassen etc. etc. geen zin in).

Maar ik heb daar mijn redenen voor.
(ik ben overigens al genoeg in opspraak).

Dat is ook niet de redenen dat het er niet is (maar begrijp de reactie wel en laat me er niet toe verleiden, doet me niks, afgezien dan dat ik hier nu voor de eerste en voor de laatste keer daarop reageer).

Na het akkefietje van de 928s automaat of TT opgeblazen wil ik gewoon niet dat de auto bekend is.
Iedereen zou toch zeggen: ja die wil je niet, die kerel raced ermee.
Dat mag dan wel zo zijn dat ik ermee race, maar ik geef het ding wel nieuw spul als iets kapot gaat (en zo goed als alles is eraan verbetert en vernieuwd of revisie).
Er komt nu een nieuwe automaat in, air pump en mogelijk ook nieuwe toruque tube.
Dan heeft ie van de week nieuwe remblokken rondom (de oude waren voor de helft op, dus, vervangen).
Dan moet ie weer langs de taxteur, waarde is verhoogd!!!
Dan moet de verzekering weer aangepast worden.

De andere auto's ? ... tja het is hier een Porscheforum en ik ben hier omdat ik een probleempje heb met mijn Porsche en leg dat de liefhebbers voor.
Wie weet komt er bruikbare informatie.

Ook weet ik niet wat ik precies wil met de 928s omdat ik niet zoveel tijd ervoor heb.

Dat zijn zo enkele redenen.

20 sep 2007 8:49
Profiel
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht 
Ik zet niets in het album.
Ben nog niet overtuigd of dat wel verstandig is.
Kweet geneens hoe trouwens (moet ik weer kijken, foto's aanpassen etc. etc. geen zin in).

Maar ik heb daar mijn redenen voor.
(ik ben overigens al genoeg in opspraak).

Waarom verbaast het me allemaal niets :roll: :wink:

20 sep 2007 8:53
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
@cabrio wim

Mmm... ik zal het nog eens bekijken.
Maar ik weet nog dat ik echt, ECHT verbaasd was en dat het boven de 2 liter was, dat weet ik zeker (bijna dan... hahaha, ja lekker belangrijk).
En het is wel een redelijk nieuwe.... dus ???

Maar eerlijk is eerlijk, het is nu ook weer niet een GT sportauto.
Het is een leuk cabrio klein autootje met pit (mogelijk veel pit, ding weegt niks en ligt voor dat segment een fikse motor in).
Dat wilde mijn moeder zo een autootje... laat ze lekker blij zijn.

Ik heb er niet tegen geraced... ben je helemaal gek geworden!
Veel te gevaarlijk voor mijn ouders en bovendien... tis een Fiat boodschappenautootje geen V8 met 5 liter.
Racen zou je via de specs kunnen narekenen.
944 guy weet hoe.

Maaruu... ik race met de 928 alleen tegen oldtimers.... doe niet zo laf, kun je wel he racen tegen een opoe!!!

Mot ik je ff wegblazen met 487pk....!!!! 8) (denk ik dan, who cares?)

Altijd weer hetzelfde liedje he.
Sta je ergens met die 928s begint iedereen te zeiken (vooral de beemers, golfjes, hondaatjes etc. ??? ze zien Porsche staan en gelijk op hun tenen getrapt ???? wat is dat toch? ja ze verliezen dan ook wel vaak van die opoes!! 911, 924, 944, 928 hahaha... maar de TT ligt er nu toch echt uit, moet een geharde TT in, en dan gaat de automaat weer, je kan wel meer pk erin frotten, maar de rest moet ook mee, dus... laat ik nu de opoe voor wat ie is).

Ik ben dat zo beu, alleen daarom zou ik em verkopen.
Laatst ook weer, zonnig weer, sta te tanken (tuurlijk, is de enigste plek waar ze je bijhouden), komt er een kerel uit een oude Citroen BX (auto van onder de 100 euro, lelijk en was echt een hondenhok zo smerig en lak verweerd) en komt mij vrolijk uitleggen waarom hij dit een lelijke Porsche vind (???).
Weer ergens anders vroeg ik de weg in een akelige goedkope buurt (heb een stinger, geen tomtom in de 928), begint die man te zeveren hoe lelijk de auto is.

:arrow:

Ik ervaar teveel negatief gedoe.
Ben er weg van.

20 sep 2007 9:09
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
@Maarten

Succes.

20 sep 2007 9:11
Profiel
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht 
Dank je. Maar waarmee?

20 sep 2007 9:16
Profiel
PorscheForum Rakker
997S
Belgische kust
Bericht 
Porsche 928_rookie, ik vind je verhalen heerlijk, er waait een frisse wind op het forum, weliswaar uit een rare hoek, maar je schrijfstijl is lekker plastisch 8)

Maar on topic, ik vond nu niet bepaald dat die Ferrari's gevaarlijk reden. Akkoord, ze reden te snel... maar om dat nu onder de titel "wegmisbruikers" op te voeren :roll:

Als Vlaming vind ik de titel "surveillanten" trouwens hoogst grappig, zo noemden namelijk de personen die op school toezicht hielden (op het schoolplein, in het studielokaal enz).

Laatst bijgewerkt door Carrera4s op 20 sep 2007 21:37, in totaal 1 keer bewerkt.

20 sep 2007 21:24
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 62 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende