_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
01 nov 2008 2:30
rufie
996 3.6 - 2002
Gent - België
Het is al een week geleden dat ik met je Carlsson heb meegereden Paul en ik ben nog onder de indruk.
Die Panamera gaat volgens mij veel in huis moeten hebben om je S te evenaren of om nog maar in de buurt te komen.
Zoals je zegt, het zijn twee verschillende doelgroepen. Een S-rijder zie je nog niet zo vlug overstappen naar een Panamera.
_________________________________________ Air or water, Porsches are COOL.
Als ik dit zo lees, valt hij in de categorie van de Mercedes CLS en zeker niet in de categorie van de S-klasse.
Zo iets als de CLS en dan van Porsche: YES
Zal blij zijn als het niets heeft van die - nu weer - protserige S bakken in sedan uitvoering, om maar niet te spreken van die altijd al 'over the top' coupé modellen van de S.
Waarschijnlijk verwissel je protserig met klasse en stijl
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum