Auteur |
Bericht |
amandus
Timeless
|
1 April
_________________________________________ Timeless objects
|
29 nov 2008 13:02 |
|
|
Gert
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
|
1 april is op een woensdag dat is onhandig...
|
29 nov 2008 13:22 |
|
|
amandus
Timeless
|
Woensdag 1 april heen , donderdag museume , vrijdag back naar kikker land
|
29 nov 2008 15:54 |
|
|
drknauf
|
geen typische nl vraag maar een vraag van iemand die graag fotoos maakt zonder veel crowd eromheen
maar ik wil ook best met z,n allen als die al open is hoor, was enkelt suggestie
ik zal d,r toch wel meer dan 1x komen denk ik
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
29 nov 2008 17:45 |
|
|
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
Ik denk dat je als forum weinig kans maakt, omdat die gewoonweg niet de officiele status van een club hebben.
Ik zou een gewone doordeweeksedag nemen, en dan niet in de vakantieperiode.
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
29 nov 2008 21:01 |
|
|
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Sluit ik me helemaal bij aan Erick. Gewoon doordeweekse dag buiten de vakantie, dan is het denk ik best te doen.
En anders even je dealer wat steekpenningen toestoppen voor een officiele rondleiding
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
|
30 nov 2008 0:32 |
|
|
MetalGreen911SC
911 3.0 SC & 911 2.4E Targa &
Boxster 3.2S
|
Mwahh, als je je officieel voordoet...weten zij veel....
_________________________________________ 8600cc & 18 cylinders
|
30 nov 2008 3:41 |
|
|
amandus
Timeless
|
Nooit geschoten is nooit raak , shotje wagen kan altijd . Stijl van brief/mail erg belangrijk ook hoeveel gaan komen .....kan iemand een commercieel briefie tikken
|
30 nov 2008 9:25 |
|
|
Rob Herfst
Panamera TurboRotterdam
|
wendelin.wiedeking porsche.de
_________________________________________ Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
|
30 nov 2008 9:49 |
|
|
Stijn van Kooten
|
Ik gaat ook graag mee als ik die dag dan kan! Weer wat foto's maken voor mijn site
_________________________________________ Schilder nodig? -> http://www.destudentschilders.nl
|
30 nov 2008 20:54 |
|
|
rufie
996 3.6 - 2002Gent - België
|
Ik heb hem begrepen
Er zijn een paar zaken :
Ik zie het niet zitten om te wachten tot april mei.
Ben van plan de eerste week al te gaan. Zal wel met de bedrijfswagen zijn aangezien die winterbanden heeft en de Porsche niet.
Winterbanden zijn verplicht (ttz banden moeten aangepast zijn aan de omstandigheden...kans op sneeuw in februari is wel groot)
Vraag me af tot hoelang winterbanden moeten ?
Ten tweede, als we met zijn allen naar het Museum gaan is er geen beperking qua aantal zoals bij het fabrieksbezoek.
Fabriek is max 30 personen.
In museum kan je een event houden, dus ook een etentje met zijn allen samen.
Langs andere komt heel wat organisatie kijken bij 200 deelnemers en ik weet niet of ik dit kan combineren met mijn job....nog effe over nadenken...
Greets,
Rufie.
_________________________________________ Air or water, Porsches are COOL.
Blijf op de hoogte van alles wat me bezighoudt : http://www.RUFIE.be
|
01 dec 2008 0:39 |
|
|
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxsterex RS4
|
Go Rufie
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
01 dec 2008 11:57 |
|
|
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Krachten maar zien te bundelen. Als ik wat kan betekenen PB
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
|
01 dec 2008 13:32 |
|
|
rufie
|
Verdorie, jullie zijn me aan het overtuigen...
Ik ben nu net zo uitgeput van Carrera to China. Jullie gunnen me nog geen dag rust
Heb al leuke ideeën in mijn hoofd. Laat me nog paar weken nadenken en dan zal ik iets concreets voorstellen.
|
01 dec 2008 15:21 |
|
|
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Een paar is twee zegt mijn dochter altijd dus 15 december zie ik graag een mooi voorstel
|
02 dec 2008 0:09 |
|
|
Hielkema993S
911 993 CarreraS
Ex 911 997 Coupe, Ex 911 993 TargaNuenen / N-Brabent
|
Ik ben er zeker bij. Kan niet wachten om al dat moois te bekijken.
_________________________________________ "There is no substitude"
|
02 dec 2008 16:32 |
|
|
912
|
Nou, die site van je heb ik even bekeken.
Ken je het hilarische boekje "I always get my sin"?
Lachwekkende voorbeelden van hoe Nederlanders Engels spreken...
(912, winnaar van de eerste Porscheforum fotowedstrijd)
_________________________________________ There are those who love 912’s... and those who have never driven one...
|
02 dec 2008 16:48 |
|
|
Stijn van Kooten
|
Ik weet het, maar ik heb het ff via internet enzo gedaan. Had geen zin om het allemaal zelf uit te zoeken En ik ga binnenkort wss alleen maar foto's plaatsen!
_________________________________________ Schilder nodig? -> http://www.destudentschilders.nl
|
02 dec 2008 18:25 |
|
|
Lydia
|
Op 28 januari is de opening voor genodigden. Ik weet dat Hans-Peter Porsche daar dan ook is.
Ik zal eens contact met hem opnemen en kijken of hij bereid is iets te regelen für ein paar verrückte Holländische Porschefahrer!
|
03 dec 2008 12:24 |
|
|
esgigt
EX-968 #1201 productie 1994Rotterdam
|
Ergens midden jaren '80 (vorige eeuw) ben ik tijdens mijn vakantie in het Porsche museum terecht gekomen (kon toen 'toevallig' met een toer mee). Je kreeg daar toen van die mooie zelfklevende textiel-badges.
Als ik voor 2 á 3 dagen van het gezin vrij kan krijgen, zou ik graag mee willen. (is dus onder enig voorbehoud)
Ik neem aan dat er ook nog iets geregeld moet worden ivm tenminste een overnachting al daar, want op een dag heen en weer lijkt me wat veel van het goede.
Als het lukt bij/rond de opening, zal ik ook maar een keurig pak meenemen
_________________________________________ Je voelt je lekkerder in een Peu... Porsche!
|
03 dec 2008 13:42 |
|
|
rufie
|
Ben ook aan het proberen om bij de opening te zijn aber das ist seeehr schwierig.
|
03 dec 2008 13:48 |
|
|
marknineoneone
964 C2 Coupe 91'Twenteland
|
Je kunt het Rufie!....
Enuhhh mein Deutsch ist auch redelijk flüssig
_________________________________________ If you want to make a small fortune in motorsport
than start with a big one!
|
03 dec 2008 17:46 |
|
|
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Ik blok de 28e alvast in de agenda
|
04 dec 2008 14:16 |
|
|
Lydia
|
Ik heb inmiddels een e-mail aan Hans-Peter gestuurd. Afwachten of hij iets speciaals voor ons kan/wil regelen.
|
06 dec 2008 17:23 |
|
|
DeniS2
911 3.2 | MJ 1989Omgeving Posbank
|
Inderdaad
_________________________________________ Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen.
|
06 dec 2008 17:45 |
|
|