Is inderdaad een beetje een allergaartje, maar daarom niet minder mooi.
Mocht Porsche aan zoiets werken, dan wordt het vast wel een mooie wagen die er ook als een echte porsche uit zal zien.
_________________________________________ Ik bleef ook niet lekker zitten met Truus de Witte
31 okt 2009 15:00
Koen De Moortel
Re: Porsche 928
ik vind 'm wel mooi. maar telkens als ik de laatste jaren een nieuwe niet-911 zie uitkomen besef ik weer hoeveel geluk ik heb met mijn ouw karretje, het wordt alleen maar méér waard als oer-porsche
_________________________________________ Pro-Ventas: "nothing happens until someone sells something..."
01 nov 2009 11:21
horn
PF #57
dream on.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
01 nov 2009 15:33
928GTS
ex Midnight blue 928 GTS 1995
Heerenveen
dromers bepalen maar al te vaak de toekomst en loop der geschiedenis.
_________________________________________ Don't worry about tomorrow, God is already there.
01 nov 2009 17:33
Thomas986
Boxster 2.5
België (nabij zeeland)
Is zeker mooi, maar lijkt een beetje een mengeling van....
_________________________________________ L'Important c'est pas la chute Mais l' Atterissage.
01 nov 2009 17:49
Jurgen
Westervoort
Mengeling of niet ; vind 'm erg mooi, al is de Aston in een directe vergelijking imo mooier.
01 nov 2009 18:42
M a r c
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII
...nu kappersauto
Gert schreef:
Het nieuwe opperhoofd van Porsche heeft als doel 2x zoveel auto's te gaan verkopen. Toen ik dat las vreesde ik al dat dit eraan zat te komen. Van die modellen die nauwelijks te onderscheiden zijn van andere merken.
+1 Mooie sportwagen maar niet echt kenmerkend een P.... wég eigen identiteit.... Heb dit met andere merken ook zien gebeuren
_________________________________________ www.europeantuning.nl voor Volvo & Porsche, FABSPEED MOTORSPORT dealer www.mh-schietsport.nl voor sportschutters
01 nov 2009 18:53
M a r c
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII
...nu kappersauto
928GTS schreef:
dromers bepalen maar al te vaak de toekomst en loop der geschiedenis.
Inderdaad.... door domme acties...
_________________________________________ www.europeantuning.nl voor Volvo & Porsche, FABSPEED MOTORSPORT dealer www.mh-schietsport.nl voor sportschutters
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum