Auteur |
Bericht |
robbie965
965 Lgemonde
|
ik luister het liefste naar die 7000 rpm 6 cilinder 
_________________________________________ duitse laagvlieger
|
11 jan 2005 21:12 |
|
 |
Ruben 3.2 G50
|
Ik heb in de Elise 125.000 km zonder muziek gereden, had ook geen enkele zin in dat ding, op de snelweg kon je er niet eens een normaal gesprek in voeren
Maar aangezien mijn 911 WEL voorzien is van isolatie, een standaard uitlaat en luchfilter en een behoorlijk bovengemiddelde installatie, moet ik toegeven dat ik het bij langere ritten toch wel lekker vind... Heb alleen maar 'period' cd's in de wisselaar, 'Greatest hits 1989' enzo, en 'The best of Alphaville', van die kille Duitse (!) synthipop, niet zo erg als Modern Talking, maar het komt in de buurt...
Grtz, Ruben
|
12 jan 2005 10:24 |
|
 |
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
zijn niet voor nix big in japan 
_________________________________________ Got coffee?
|
12 jan 2005 10:44 |
|
 |
Jurgen
Westervoort
|
Gee mij maar Bob Seger and the silver bullit band, Chi Coltrane, Creedence Clearwater Revival ,Clapton, James Taylor, ja idd. behoorlijk oude meuk.
|
12 jan 2005 10:59 |
|
 |
Mr. Book
|
_________________________________________ I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by.
<b>Douglas Adams</b>
|
12 jan 2005 13:39 |
|
 |
jeff_911
Voorlopig op de motor :).
ex: Cayman S - 987Den Haag
|
Ook wel es cd'tje van gemaakt, prima muziek 
|
12 jan 2005 14:16 |
|
 |
rufie
996 3.6 - 2002Gent - België
|
Mij deze week goed uitgeleefd met :
Push - Universal Nation.
|
12 jan 2005 14:47 |
|
 |
André
KozijnenboerBerkelland (Achterhoek) PF #345
|
Geen mooier geluid dan een roffelende 6-cilinder boxer achterin. 
_________________________________________ De wijzen komen uit het oosten.....:wink: Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae Si vis pacem, para bellum
|
12 jan 2005 14:52 |
|
 |
Vinny
944 coupe / 968 Kobalt blauwLeusden
|
Ehh nou ........
Ja je hebt gelijk moet nog weer ff sparen.
_________________________________________ Bij het bord "u rijdt te snel" rechtsaf.
|
12 jan 2005 17:54 |
|
 |
RicardoP
ex '87 3.2 Carrera Targa, wit , ex rijkspolitieSint Anthonis
|
ff een inkoppertje voor mij hoor:
Kijk eens op http://www.icepod.nl
geen cd wisselaars (en orginele cd's) meer in de auto. In mijn gewone auto heb ik hem ook zitten, in de porsche nog niet daar ik een porsche radio nog bij TJ wil ophalen. Ik ben ontzettend tevreden over het product (niet alleen omdat we ze verkopen).
Normaal doe ik dit nooit hoor (commercieel) maar bij deze ene uitzondering dan maar kon ik het echt niet laten.
Leden van het PF wil ik wel een leuke korting geven,stuur maar een PBtje met een linkje wat je wil hebben.
_________________________________________ Twijfel nooit aan jezelf !!!! Dat doen anderen wel voor je.
|
12 jan 2005 18:29 |
|
 |
Mr. Book
|
Ik wil eerst de iTrip eens proberen.
Die moet werken in de Porsche en in mijn dagelijkse bak (Volvo).
Werkt met een softwarematig in te stellen FM zender en is goed te betalen ($39,00).
Lees er wisselende berichten over: van geweldig tot zeer slecht...
Ik krijg hem over 3 weken en laat de resultaten wel ff weten.
_________________________________________ I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by.
<b>Douglas Adams</b>
|
13 jan 2005 1:40 |
|
 |
Marjon & Berry
kampen
|
Van Joram (2,5 jaar) moet de muziek uit !!! Veel mooier, mama..
Berry neemt morgen, denk ik, Norah Jones ( heb je die string gezien op de dvd ???) en Kenny G.
Ikzelf, de radio 's morgens vroeg om op gang te komen...
Het ligt ook aan het weer en mijn stemming (ja, ik ben een vrouw !!).
Mauro Piccotto, Boys II Men, Alica Keys, Linkin Park, Soul, Tiesto, Extreme, en nog veel meer...
Klassieke muziek is voor thuis..... door de Infinty Kappa's ...
Ik ga de Becker radio wel missen !! Morgen een ander geluidje... Ook mooi ????
|
13 jan 2005 22:19 |
|
 |
RicardoP
ex '87 3.2 Carrera Targa, wit , ex rijkspolitieSint Anthonis
|
@Mr. Book
Ik heb hier nog een itrip liggen, werkt redelijk maar je wordt helemaal ziek van het gestoor als je door nederland rijdt. Gewoon thuis naast je wekkerradio of de radio in de badkamer als de kinderen in bad zitten werkt het prima. Ik heb een ice>link in de beamer en gebruik de itrip in de porsche maar neem de itrip de laatste tijd al niet meer mee. Ik ben nu zo verwend dat ik me alleen maar loop te irriteren. Met de ice>link heb je gewoon volledige cd kwaliteit (als je mp3's ok zijn) in de auto. kan echt niks aan tippen. en veel belangrijker: je krijgt de RDS info gewoon door, met de itrip kan dit niet.
_________________________________________ Twijfel nooit aan jezelf !!!! Dat doen anderen wel voor je.
|
13 jan 2005 22:40 |
|
 |
dirkie
Boortmeerbeek (B)
|
zo ... weer wat "trendy" deuntjes zitte "beknoeien" ensow ...
Voor de wat "jongere" forummers (of met jonge geest  ) een paar deuntjes waarvan gegarandeerd het gaspedaal ietsie dieper zal gaan ...  (bij mij toch ....  )
Rechtsklikken ... doel opslaan als ...
http://www.964.be/demo1.mp3
http://www.964.be/demo2.mp3
benieuwd wat jullie ervan vinden ....
Dirk

|
31 jan 2005 15:28 |
|
 |
Bo
rij vaak mee in de 996 4s van mijn papa
|
Onze Sjonnie zou zeggen:
''Wat is dat hier voor ketelmuziek/laweit''
Ik zelf zou zeggen wat is dat voor sh’t muziek.
Zelf vind ik er dus helemaal niks aan. Trouwens wordt dit soort muziek ook nergens meer gedraaid in disco's of kroegen.
|
31 jan 2005 15:41 |
|
 |
dirkie
Boortmeerbeek (B)
|
ow nee
Denk da je daar van zou staan kijken ...
Kan je wel es meenemen naar een "keet" of 20 waar ze nix anders "dreunen" hoor ... 
|
31 jan 2005 15:45 |
|
 |
Marjon & Berry
kampen
|
Nou Bo, ik ken anders een heleboel leerlingen(12 tot 17 jaar !!!) die dit wel leuk vinden...
|
31 jan 2005 15:48 |
|
 |
jeff_911
Voorlopig op de motor :).
ex: Cayman S - 987Den Haag
|
in de kinderdisco niet natuurlijk.......daar is K3 de bom
Tweede demo beter, de eerst heeft me daar toch een intro.... die dus ook geen intro meer is  . Verder vind ik het te rustige muziek. Nwste aanwinst van mij Best of dance 2003  :), dat moet ik gewoon maar niet in de auto draaien 
|
31 jan 2005 15:49 |
|
 |
John
Cayenne
|
Ben er niet helemaal gek van Dirk, beetje eentonig, maarja met een lekker pil(sje)letje klinkt het ff anders.
Maar om wel bij te blijven, de jeugd van vandaag is helemaal leip van Rammstein en Nirvana, man in de Porsche hoor ik niks anders de laatste tijd, tenminste als de kids mee rijden.
Ik ken het niet slecht vinden, best wel puik zelfs, als ouwe L..
Zelf meer van de ouwe stempel, je kent dat wel Kraftwerk tuurlijk met Autobahn (de lange versie), daar trap ik het pedaal ff dieper bij in, liefhebbers?? (18 mb net ff tegroot voor mijn mailbox  , maar parkeer hem eventueel op het net).
Gino Vanelli klinkt ook altijd wel lekker in de auto, maar als ik door de Maastunnel knal dan klinkt er maar een ding.................. jullie raden het al 
|
31 jan 2005 15:57 |
|
 |
Jurgen
Westervoort
|
Ook ik ben niet om Dirk, ik hou het toch maar bij "Against the wind" van Bob Seger  Kan op rustige momenten ook genieten van Jim Croce of James Taylor, maar ad andere kant ook van Paranoid van Greenday.
|
31 jan 2005 17:36 |
|
 |
Bo
rij vaak mee in de 996 4s van mijn papa
|
Juist da bedoel ik K3 rules.
Bij ons in de kindersoos alleen maar ranja met K3 jippi 
|
31 jan 2005 17:40 |
|
 |
Pascal
‘64 Kever
|
Nee, dit is toch echt te lang geleden dirk
Sluit me aan bij John jr. Rammstein, Linkin Park, maar geen Nirvana meer John (jr!)
|
31 jan 2005 23:17 |
|
 |
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
kom op zeg, dat valt toch wel mee
@dirkie: pas weer eens ransom-my dance gedraaid (een van mijn alltime favourits)
_________________________________________ Got coffee?
|
31 jan 2005 23:24 |
|
 |
rufie
996 3.6 - 2002Gent - België
|
wow zalig, dirkie kent blackstrobe - italian fireflies
dat tweede ken ik niet van titel, wadisda ?
|
01 feb 2005 1:08 |
|
 |
dirkie
Boortmeerbeek (B)
|
De meeste personen die zukke deuntjes als dit kunnen waarderen ... ook al is het dan volgens sommige onder jullie "out of time" ... hebben meestal een welbepaalde "lifestyle" achter de rug ... of zitte er nog midden in natuurlijk ...
"out" is het ABSOLUUT niet ... het zit alleen een beetje verder weg en is niet meer zo commercieel als de grote "house-bom" van enkele jaren geleden.
Ik persoonlijk kan best wel genieten van een heel nachtje stappen met deze klankjes ...  Sterker nog ... als ik "echt" ga stappen (lees shaken) moet het dit zijn ...  en dan bij voorkeur nog in één of andere trendy Londense underground club ...  of natuurlijk dat éne eilandje in de Middelandse Zee ...
@ rufie  Dat 2e is een ge-remixte ... kzoek ff het origineel op voor je ... heb er hier zo'n kleine 4000 zitte ...
Dirk

|
01 feb 2005 7:49 |
|
|