Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 18 nov 2024 1:40

Antwoord op onderwerp  [ 83 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
slechte chauffeur en daardoor tijd verloren? 
Auteur Bericht
Moderator
PF #57
Bericht Re: slechte chauffeur en daardoor tijd verloren?
is een beetje een 'wie heeft de langste' discussie. De Ring blijft de scherprechter en de verliezer zal zich altijd verschuilen achter 'regen, drukte, niet eerlijk bladibladibla'. Ik vind een 911 toch mooier dan een GT-R. Ook al is hij langzamer. Kan me niet voorstellen dat er iemand een GT-R koopt alleen omdat hij 15 seconden sneller op de Ring is... :scratch:

09 jan 2012 21:51
Profiel
PorscheForum Rakker
Boxster Spyder '10
horn schreef:
Kan me niet voorstellen dat er iemand een GT-R koopt alleen omdat hij 15 seconden sneller op de Ring is... :scratch:

Maar zo is dat meestal, de meest felle discussies worden altijd gevoerd door niet potentiele kopers van dergelijke auto's (niet naar Franz verwijzend). Zij die een nieuwe 911 niet kunnen betalen praten bij de intro van de 991 (voorheen 997-996-993 etc) over platgeslagen kevers en makkelijk design...zodra men in staat is dergelijke bedragen op te hoesten kiest het overgrote deel in betreffende segment voor een 911 (nadat men nog even doorgespaard heeft zodat die GT-R toch kan blijven staan) :scratch:

09 jan 2012 23:19
Profiel
PorscheForum Super Junkie
ex 964, nu Cayenne + Audi B9 Competition Quattro
Noord-Brabant
MarkS schreef:
Dan nog is het weinig zinvol hem te vergelijken met de Carrera GT. Dat vind ik niet alleen maar dat is ook de mening van bijvoorbeeld iemand als Walter Rohrl.

Waarom ik over de Carrera GT begon had ermee te maken dat er gesproken werd over een Cayman 3.8 en zijn ideale gewichtsverdeling. De CGT is nog steeds de snelste straat-Porsche met een juiste gewichtsverdeling op de Ring en het leek mij onmogelijk dat een flink onder handen genomen Cayman deze de baas zou zijn. En laat de GT-R nu ietjes sneller zijn dan de CGT. Vandaar die vergelijking, ook al weet ik dat het geen reële vergelijking mag zijn, maar Porsche heeft daarna niets snellers gemaakt.

horn schreef:
is een beetje een 'wie heeft de langste' discussie. De Ring blijft de scherprechter en de verliezer zal zich altijd verschuilen achter 'regen, drukte, niet eerlijk bladibladibla'. Ik vind een 911 toch mooier dan een GT-R. Ook al is hij langzamer. Kan me niet voorstellen dat er iemand een GT-R koopt alleen omdat hij 15 seconden sneller op de Ring is... :scratch:

Natuurlijk is het een kwestie van 'wie heeft de langste'. Dat is toch sinds de uitvinding van de auto inherent aan de autosport? Hierdoor zijn juist grote merken als Lamborghini ontstaan. :wink:
Ik denk juist wèl dat Nissan de GT-R mede verkoopt door dit gegeven. Anders bouwen en verkopen ze er geen 1000 stuks per maand want voor zijn uiterlijk hoef je het niet te doen. :mrgreen:

Apolo2 schreef:
horn schreef:
Kan me niet voorstellen dat er iemand een GT-R koopt alleen omdat hij 15 seconden sneller op de Ring is... :scratch:

Maar zo is dat meestal, de meest felle discussies worden altijd gevoerd door niet potentiele kopers van dergelijke auto's (niet naar Franz verwijzend). Zij die een nieuwe 911 niet kunnen betalen praten bij de intro van de 991 (voorheen <a href="tel:997-996-993">997-996-993</a> etc) over platgeslagen kevers en makkelijk design...zodra men in staat is dergelijke bedragen op te hoesten kiest het overgrote deel in betreffende segment voor een 911 (nadat men nog even doorgespaard heeft zodat die GT-R toch kan blijven staan) :scratch:

Ik heb een 964 ook altijd een anabolen-Kever gevonden.......totdat ik 'm plots kon betalen. :res:

10 jan 2012 1:07
Profiel
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.
Nieuwerkerk a/d IJssel
Als je de langste hebt, is het niet nodig om de snelste auto te hebben.
Ik rijd bijvoorbeeld gewoon in een 964... :^:

10 jan 2012 13:19
Profiel
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
... met als extra compensatie ook nog een blokje onder het gaspedaal :?: :P

10 jan 2012 14:13
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Boxster Spyder '10
Heb ik dan de langste toeter want met zeiltje erop looptie maar 200 :ass: :mrgreen:

10 jan 2012 18:06
Profiel
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Franz schreef:
Het ging erom dat Porsche het met geen mogelijkheid voor elkaar krijgt om de GT-R sneller af te zijn op de Nordschleife.

Top 10 rondetijden op de Nordschleife, zoals gemeten door Sport Auto:

1. Gumpert Apollo
2. PORSCHE 911 GT2RS
3. McLaren MP4-12C
4. PORSCHE 911 GT3 RS 4.0
5. PORSCHE Carrera GT
6. Pagani Zonda F
7. PORSCHE 911 GT2
8. PORSCHE 911 GT3 RS
9. Audi R8 GT
10. Koenigsegg CCR

Ik zie 5 Porsches en 0 (ja, nul!) GT-R's.

De lijst komt uit januari 2012, dus mj 2011 GT-R zit al in de rangschikking.

Alleen als Nissan zelf met de auto rijdt is deze absurd snel. Anders gezegd: Nissan is vooral goed op papier, Porsche vooral op de Ring zelf...

31 maart 2012 20:40
Profiel
PorscheForum Rakker
Sweatmaker
Wie zou toch Sportauto medefinancieren???????????????

Groet, Theo

31 maart 2012 22:49
Profiel
Cayman S MKII Speedgelb Cayenne 957 3.6 Crystal Silber Met. Stromer ST1 Platinum
Voor mij telt maar een ding. Dat is mijn emotie voor de 911. Al rijdt de hele wereld beter , sneller en noem maar op . Dat interesseert me niets.

31 maart 2012 23:02
Profiel WWW Facebook  Twitter 
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
supercarrera schreef:
Wie zou toch Sportauto medefinancieren???????????????

Groet, Theo

Nee, je hebt gelijk. SportAuto is Duits, dus onbetrouwbaar. Natuurlijk kloppen de tijden die Nissan publiceert, want Japanners liegen nooit...

(alleen zo jammer dat ook andere tests uitwijzen dat Nissan verrassend snel kon rijden met een GT-R)

31 maart 2012 23:14
Profiel
Noord-Brabant
Devils son schreef:
Nee, je hebt gelijk. SportAuto is Duits, dus onbetrouwbaar. Natuurlijk kloppen de tijden die Nissan publiceert, want Japanners liegen nooit...

(alleen zo jammer dat ook andere tests uitwijzen dat Nissan verrassend snel kon rijden met een GT-R)

Dat geldt natuurlijk net zo goed met de tijden die Porsche haalde met bepaalde modellen maar ik voel er weinig voor om hier weer een heel betoog te gaan zitten houden dus zal ik het beperken tot twee sites die ik nog het objectiefst vind van alle sites.
http://www.fastestlaps.com/tracks/nordschleife.html
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Nu ... _lap_times

Opvallend is dat beide lijsten laten zien dat alleen de 911 GT2RS sneller is dan de Nissan GT-R uit 2009 en de rest zijn meerdere moet erkennen in de GT-R. En je mag het een emotieloos ding vinden maar feit blijft wel dat Nissan in een paar jaar een straatauto fabriceert die zich met gemak kan meten met de echte Supercars, en dat voor een bedrag wat vele malen lager ligt. En dat was het punt wat ik duidelijk wilde maken. En zolang er geen officiële metingen onder dezelfde condities gehouden worden zullen we er van moeten uitgaan dat de huidige metingen naar eer en weten gemaakt zijn tot het tegendeel bewezen is. :wink:

01 apr 2012 1:15
Profiel
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Iets met grammofoonplaat en (bijna) het laatste woord ...

:wink:

01 apr 2012 1:20
Profiel
Noord-Brabant
Voor de jeugdige lezers onder ons http://nl.wikipedia.org/wiki/Grammofoonplaat

01 apr 2012 9:41
Profiel
Franz schreef:

Dat geldt natuurlijk net zo goed met de tijden die Porsche haalde met bepaalde modellen maar ik voel er weinig voor om hier weer een heel betoog te gaan zitten houden dus zal ik het beperken tot twee sites die ik nog het objectiefst vind van alle sites.
http://www.fastestlaps.com/tracks/nordschleife.html
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Nu ... _lap_times

Wat is er objectief aan het posten van claims?

De tijden van SportAuto zijn met name zo interessant omdat ze telkens door dezelfde coureur gereden worden en altijd gewoon zoals je de auto bij de dealer afgeleverd krijgt.

In die lijst van fastestlaps en wiki vind je gewoon de claims van Nissan terug. Ik vind die niet interessant, met name ook omdat al lang en breed met analyse van de videobeelden is aangetoond dat de auto waarmee gereden is allesbehalve standaard was.

Hoe dan ook: jij claimde dat Porsche met geen mogelijkheid een GT-R te snel af kan zijn op de Nordschleife en die uitspraak is linksom of rechtsom geen feit.

Citaat:
maar feit blijft wel dat Nissan in een paar jaar een straatauto fabriceert die zich met gemak kan meten met de echte Supercars, en dat voor een bedrag wat vele malen lager ligt. En dat was het punt wat ik duidelijk wilde maken.

Als je fors geld wil uitgeven aan een auto telt er wel wat meer dan alleen hoe snel je er mee kan rijden. De GT-R is snel, maar laat forse steken vallen op andere punten. Daarnaast gebruikt de Nissan de GT-R als imagebuilder, waardoor ze gewoon verlies mogen leiden op iedere gebouwde auto, hetgeen naar verluid ook het geval is (overigens in goed gezelschap... de Veyron kost ook meer dan deze oplevert).

Verder is het appels met peren.

Citaat:
En zolang er geen officiële metingen onder dezelfde condities gehouden worden zullen we er van moeten uitgaan dat de huidige metingen naar eer en weten gemaakt zijn tot het tegendeel bewezen is. :wink:

Het tegendeel is bewezen ten aanzien van de tests van Nissan. Het is maar dat je het weet.

01 apr 2012 19:35
Profiel
PorscheForum Rakker
Sweatmaker
Nog een geluk dat die Japanners niet goed naar een Miura, Dino 246 of 250 GTO (of Iso Grifo 7 Litri of MB C111 of .......) hebben gekeken anders zouden er heel wat minder elfjes worden verkocht. :wink: :mrgreen:

Groet, Theo

01 apr 2012 21:48
Profiel
PorscheForum Rakker
996mk2 cabrio en 944 Cup racer
Apeldoorn Oost
We zullen het dit jaar meemaken in de http://www.adac-gt-masters.de/de/starterliste/

Porsche - Nissan Clash (ok, niet de straatversies.....)
En ze komen op 4 en 5 mei naar Zandvoort (en ik ben erbij :D ) (en mocht je gaan: oorbescherming mee!)

01 apr 2012 22:15
Profiel
Noord-Brabant
De tijden van SportAuto zouden pas interessant zijn als iedere auto ook onder exact dezelfde weersomstandigheden (lees temperatuur, vochtigheid, baantemperatuur enz.) gereden zou worden en dat is niet het geval geweest. Leuk lijstje voor in een tijdschrift maar meer ook niet. Drivers-Republic heeft naar mijn weten als enige een onafhankelijke test uitgevoerd onder redelijk dezelfde omstandigheden met de GT-R en GT2 op de Nordschleife met Chris Harris achter het stuur. De Porsche was sneller. Opvallend was wel dat Chris Harris tevens toegaf onder deze omstandigheden niet het uiterste uit de GT-R durfde te halen en op de minder snelle Bridgestone's stond ipv de Dunlops. Daarbij moet ook rekening gehouden worden dat Chris Harris zelf racet in een GT3 en maar één proefronde maakte met de GT-R. Het onderstreept wel de bevindingen van meerdere coureurs dat de GT-R geen makkelijke auto is om de grens op te zoeken. Toshio Suzuki van Nissan had het voordeel een tijdlang uitgebreid te kunnen testen op de Ring. Ik wacht gewoon op een directe confrontatie tussen Toshio en Walter Rörhl. Tot die tijd blijft de claim van Nissan wat mij betreft gewoon staan.

Ik vind het wel opmerkelijk dat iedereen vraagtekens plaatst bij de tijd en filmpjes van Nissan maar de tijden van Porsche voor lief neemt, en dat terwijl Porsche zelf bijna nooit een filmpje vrijgeeft. :wink:

01 apr 2012 22:59
Profiel
Franz schreef:
De tijden van SportAuto zouden pas interessant zijn als iedere auto ook onder exact dezelfde weersomstandigheden (lees temperatuur, vochtigheid, baantemperatuur enz.) gereden zou worden en dat is niet het geval geweest.

Mag ik jou er fijntjes op wijzen dat JIJ een conclusie trok nav tijden met nog veel meer variabelen? Ik noteer dat je je woorden terugneemt. :twisted:

Citaat:
Drivers-Republic heeft naar mijn weten als enige een onafhankelijke test uitgevoerd onder redelijk dezelfde omstandigheden met de GT-R en GT2 op de Nordschleife met Chris Harris achter het stuur. De Porsche was sneller.

Kortom: jouw stelling was derhalve onjuist.

Citaat:
Opvallend was wel dat Chris Harris tevens toegaf onder deze omstandigheden niet het uiterste uit de GT-R durfde te halen en op de minder snelle Bridgestone's stond ipv de Dunlops. Daarbij moet ook rekening gehouden worden dat Chris Harris zelf racet in een GT3 en maar één proefronde maakte met de GT-R. Het onderstreept wel de bevindingen van meerdere coureurs dat de GT-R geen makkelijke auto is om de grens op te zoeken.

Dat je met een GT-R onder je reet niet zomaar de koning van de Ring bent is mij al lang gebleken aangezien ik tot op heden slechts één GT-R tegen ben gekomen op de Ring die aan mij gewaagd was vwb snelheid en ik opgehouden ben met tellen hoeveel ik er het stront voor de ogen gereden heb.

Citaat:
Toshio Suzuki van Nissan had het voordeel een tijdlang uitgebreid te kunnen testen op de Ring. Ik wacht gewoon op een directe confrontatie tussen Toshio en Walter Rörhl. Tot die tijd blijft de claim van Nissan wat mij betreft gewoon staan.

De claim is bewezen onjuist. Althans, men heeft (als ik mij niet vergis) op een recht stuk gemeten hoe snel de GT-R kon accelereren (ik meen dat het op kesselchen was) en dat bleek aanmerkelijk sneller dan een GT-R die ze gewoon bij de dealer op hadden gehaald. De auto waarmee Nissan de tijd neer heeft gezet was allesbehalve standaard.

Citaat:
Ik vind het wel opmerkelijk dat iedereen vraagtekens plaatst bij de tijd en filmpjes van Nissan maar de tijden van Porsche voor lief neemt, en dat terwijl Porsche zelf bijna nooit een filmpje vrijgeeft. :wink:

Ik sla net zo goed geen acht op de tijden die Porsche publiceert. Ik verwees daar ook niet naar. Ik verwees naar een gepubliceerd lijstje om jouw claim te weerleggen. Een claim die je inmiddels zelf hierboven ook weerlegd hebt. 8)

02 apr 2012 10:26
Profiel
Noord-Brabant
Devils son schreef:
Franz schreef:
De tijden van SportAuto zouden pas interessant zijn als iedere auto ook onder exact dezelfde weersomstandigheden (lees temperatuur, vochtigheid, baantemperatuur enz.) gereden zou worden en dat is niet het geval geweest.

Mag ik jou er fijntjes op wijzen dat JIJ een conclusie trok nav tijden met nog veel meer variabelen? Ik noteer dat je je woorden terugneemt. :twisted:

Ik trek uit geen enkel lijstje een conclusie. Jij bent degene die met een lijst op de proppen komt waar ik alleen maar op reageer door twee lijstjes te posten die ik wat dat betreft representatiever vind omdat ik van mening ben dat je JUIST meer variabelen nodig hebt om te kunnen beoordelen onder welke omstandigheden de auto het beste presteert zolang men niet de twee beste testrijders onder de juiste omstandigheden en condities naast elkaar op de Ring zet. :wink:

Devils son schreef:
Franz schreef:
Drivers-Republic heeft naar mijn weten als enige een onafhankelijke test uitgevoerd onder redelijk dezelfde omstandigheden met de GT-R en GT2 op de Nordschleife met Chris Harris achter het stuur. De Porsche was sneller.

Kortom: jouw stelling was derhalve onjuist.

Nee, ik gaf alleen te kennen dat dit filmpje gezien wordt als meest onafhankelijke test tussen de twee rivalen maar dat je door de bevindingen van Chris Harris er nog steeds geen duidelijke conclusie aan kunt hangen. Ze hadden er gewoon de juiste banden onder moeten leggen en die Chris een weekje met de GT-R en GT2 moeten laten racen. Maar ik vermoed dat ze de discussie open wilde laten.

Devils son schreef:
Franz schreef:
Opvallend was wel dat Chris Harris tevens toegaf onder deze omstandigheden niet het uiterste uit de GT-R durfde te halen en op de minder snelle Bridgestone's stond ipv de Dunlops. Daarbij moet ook rekening gehouden worden dat Chris Harris zelf racet in een GT3 en maar één proefronde maakte met de GT-R. Het onderstreept wel de bevindingen van meerdere coureurs dat de GT-R geen makkelijke auto is om de grens op te zoeken.

Dat je met een GT-R onder je reet niet zomaar de koning van de Ring bent is mij al lang gebleken aangezien ik tot op heden slechts één GT-R tegen ben gekomen op de Ring die aan mij gewaagd was vwb snelheid en ik opgehouden ben met tellen hoeveel ik er het stront voor de ogen gereden heb.

Misschien onderschat je jezelf wel en ben je een betere coureur dan dat jezelf denkt en onderstreept het de algemene bevinding dat een GT-R moeilijk op zijn grens te rijden valt?

Devils son schreef:
Franz schreef:
Toshio Suzuki van Nissan had het voordeel een tijdlang uitgebreid te kunnen testen op de Ring. Ik wacht gewoon op een directe confrontatie tussen Toshio en Walter Rörhl. Tot die tijd blijft de claim van Nissan wat mij betreft gewoon staan.

De claim is bewezen onjuist. Althans, men heeft (als ik mij niet vergis) op een recht stuk gemeten hoe snel de GT-R kon accelereren (ik meen dat het op kesselchen was) en dat bleek aanmerkelijk sneller dan een GT-R die ze gewoon bij de dealer op hadden gehaald. De auto waarmee Nissan de tijd neer heeft gezet was allesbehalve standaard.

Ik ken die meting niet dus kan daar ook niets zinnigs over zeggen maar dan nog kun je er geen directe conclusie aan hangen betreft de tijd die er gereden is door Nissan. Wat ik wel als feit kan aandragen is dat er onderling behoorlijk wat vermogensverschillen zitten tussen de verschillende GT-R's vanwege de met de hand-gebouwde motoren maar ook daar zullen we naar moeten gissen bij deze test. Wachten op de directe confrontatie dus.

Devils son schreef:
Franz schreef:

Ik sla net zo goed geen acht op de tijden die Porsche publiceert. Ik verwees daar ook niet naar. Ik verwees naar een gepubliceerd lijstje om jouw claim te weerleggen. Een claim die je inmiddels zelf hierboven ook weerlegd hebt. 8)

Ik doelde hier ook meer op Porsche zelf. Zij zijn tenslotte zelf deze confrontatie aangegaan door grote vraagtekens te zetten bij de neergezette tijd door Nissan. Ook na het vrijgeven van de beelden door Nissan en het zelfs willen tonen van de banden. En dat vind ik opmerkelijk (en een beetje flauw) voor een firma die zelf niet al te scheutig is met het vrijgeven van beelden en andere informatie. Thats all. Feit blijft wel dat deze confrontatie tussen Nissan en Porsche nog lang niet voorbij is en de soap voortduurt.

02 apr 2012 14:38
Profiel
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.
Nieuwerkerk a/d IJssel
:popcorn: :popcorn:

02 apr 2012 15:24
Profiel
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Ik hoop ook dat de soap nog niet voorbij is. :wink:

:popcorn:

02 apr 2012 15:55
Profiel
Franz schreef:
Ik trek uit geen enkel lijstje een conclusie.

Waar komt de volgende conclusie van jou dan vandaan?

Franz schreef:
Het ging erom dat Porsche het met geen mogelijkheid voor elkaar krijgt om de GT-R sneller af te zijn op de Nordschleife.

Citaat:
Jij bent degene die met een lijst op de proppen komt waar ik alleen maar op reageer door twee lijstjes te posten die ik wat dat betreft representatiever vind omdat ik van mening ben dat je JUIST meer variabelen nodig hebt om te kunnen beoordelen onder welke omstandigheden de auto het beste presteert zolang men niet de twee beste testrijders onder de juiste omstandigheden en condities naast elkaar op de Ring zet. :wink:

Wat jij hebt gepost zijn lijstjes van claims. Als Porsche morgen roept dat ze onder de 7 minuten duiken met de nieuwe GT3 wordt die kennelijk ook in die lijstjes meegenomen... Beide lijsten zijn niet meer dan verzamelingen van claims. Dat zegt hoegenaamd niets.

Citaat:
Nee, ik gaf alleen te kennen dat dit filmpje gezien wordt als meest onafhankelijke test tussen de twee rivalen maar dat je door de bevindingen van Chris Harris er nog steeds geen duidelijke conclusie aan kunt hangen. Ze hadden er gewoon de juiste banden onder moeten leggen en die Chris een weekje met de GT-R en GT2 moeten laten racen. Maar ik vermoed dat ze de discussie open wilde laten.

Zal ik voor de grap nog even herhalen wat jij hebt gezegd?

Franz schreef:

Dat is ook waar ik op reageerde... Lees nog maar eens na.

Citaat:
Misschien onderschat je jezelf wel en ben je een betere coureur dan dat jezelf denkt en onderstreept het de algemene bevinding dat een GT-R moeilijk op zijn grens te rijden valt?

Ik onderschat mijzelf nooit. Daar ben ik veel te arrogant voor. ;) Op de grens is iedere snelle auto lastig, zeker op de Ring... En ik ben gewoon een goedwillende amateur met veel ervaring en een snelle auto onder mijn reet. Die vaak moet lachen om wat toch best veel GT-R rijders doen... Porsches uitdagen. Ik had er zondag weer een... rustig doen bij het oprijden van de baan totdat ik er ook op kom en vervolgens het sprintje inzetten. Toen bleek dat op dat punt de GT-R al nauwelijk uitliep (was dus wel getuned, maar daar ben ik ook schuldig aan...) hield hij er snel genoeg mee op. Later werd duidelijk waarom... bochten moest hij het helemaal niet van hebben.

Dat is meteen mijn grootste bezwaar tegen die GT-R. Het geblaaskaak er omheen. Het lijkt pottedimme wel een voetbalclubje uit Diemen-Zuid die een stropdas kiest met een 1 erop...

Citaat:
Ik ken die meting niet dus kan daar ook niets zinnigs over zeggen maar dan nog kun je er geen directe conclusie aan hangen betreft de tijd die er gereden is door Nissan. Wat ik wel als feit kan aandragen is dat er onderling behoorlijk wat vermogensverschillen zitten tussen de verschillende GT-R's vanwege de met de hand-gebouwde motoren maar ook daar zullen we naar moeten gissen bij deze test.

Naar schatting ruim 600pk... De auto was gewoon niet standaard. Klaar. Het verschil tussen de door Nissan geclaimde tijd en alle tijden die zijn neergezet door diverse bladen is ook zo groot... dat ligt echt niet meer aan de coureur en de hoeveelheid ervaring.

Citaat:
Wachten op de directe confrontatie dus.

Ok... maar waarom concludeerde je dan:

Franz schreef:

Je neemt je woorden dus terug? :mrgreen:

Citaat:
Ik doelde hier ook meer op Porsche zelf. Zij zijn tenslotte zelf deze confrontatie aangegaan door grote vraagtekens te zetten bij de neergezette tijd door Nissan. Ook na het vrijgeven van de beelden door Nissan en het zelfs willen tonen van de banden. En dat vind ik opmerkelijk (en een beetje flauw) voor een firma die zelf niet al te scheutig is met het vrijgeven van beelden en andere informatie. Thats all. Feit blijft wel dat deze confrontatie tussen Nissan en Porsche nog lang niet voorbij is en de soap voortduurt.

Porsche heeft de GT-R ook getest en op basis daarvan geconcludeerd dat de claim onmogelijk conform de waarheid kon zijn. Dat is door een testrijder vervolgens aan enkele mensen medegedeeld, w.o. direct dan wel indirect aan een journalist.

Officieel heeft Porsche geen uitlating gedaan over de tijd van Nissan.

Op basis van die controverse zijn mensen de film gaan bekijken en is inderdaad daaruit gebleken dat de conclusie die Porsche intern trok de juiste moet zijn geweest.

Zo liggen de feiten. :wink:

Laatst bijgewerkt door Devils son op 02 apr 2012 16:24, in totaal 1 keer bewerkt.

02 apr 2012 16:08
Profiel
MarkS schreef:
Ik hoop ook dat de soap nog niet voorbij is. :wink:

Devils son, aangenaam! ;)

02 apr 2012 16:08
Profiel
Moderator
PF #57
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: heb net mijn abo op de Donald Duck opgezegd. Dit is veel leuker :cheesy:

02 apr 2012 16:46
Profiel
horn schreef:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: heb net mijn abo op de Donald Duck opgezegd. Dit is veel leuker :cheesy:

Hier in het dorp gaat de videotheek verdwijnen.

Ik zit er niet zo mee. :mrgreen:

Devils son schreef:
Devils son, aangenaam! ;)

U bent bekend.

Gelukkig geen uurtje factuurtje. :wink:

Zo nu weer ....

02 apr 2012 16:56
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 83 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende