Auteur |
Bericht |
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Re: Inbraakgereedschap
Wat een sneu verhaal is dat Zie: klik
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
12 jun 2013 20:31 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
Dat was een hilarisch verhaal inderdaad.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
12 jun 2013 20:44 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
Inmiddels is PON ook ingelicht betreffende deze site en ze zien toch mogelijkheden om stappen te ondernemen tegen de desbetreffende persoon en zijn site. Wordt vervolgd dus....
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
12 jun 2013 21:11 |
|
|
Ronaldo
964 c2Den Haag
|
Hoort niet echt in dit topic, maar wat een ongelooflijk verhaal. Ben benieuwd wie er hier allemaal stiekem geen Porsche heeft..
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
|
12 jun 2013 21:14 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Ik heb er openlijk geen een
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
12 jun 2013 21:43 |
|
|
dobbelsteen
ex 996 Carrera 4S
ex 993 Carrera S
ex 3.2 CarreraWest-Vlaanderen
|
Bearlock, best goed systeem. Maar tegen dat de dief weet dat je het hebt, zit hij waarschijnlijk al in je auto. En weet niet of je dan nog blij bent dat je je auto nog hebt.
|
12 jun 2013 22:56 |
|
|
DennisvdB
|
Nadeel van Bearlock is dat het niet in elke auto ingebouwd kan worden.
|
12 jun 2013 23:27 |
|
|
Frans D
|
Ja dat was 'm, WTF... Ik kom al een tijd weinig meer op het carcleanforum en zit meer op andere detailfora. Had dat eigenlijk nooit verwacht, want wie baseert er nu zijn leven op leugens. Bedankt voor de eye opener.
|
13 jun 2013 8:35 |
|
|
PaulusdB
964 Carrera 4 Coupé, zwart, '92Grootenbosch
|
Ja, zo krijgen de kleine mensen in de wouden wel een slechte naam... Heb ook geen Audi RS2, trouwens.
|
13 jun 2013 9:11 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
Ja, dat lezen we net
|
13 jun 2013 9:27 |
|
|
barolo
3.2S010
|
Ben zelf actief bij Buurttoezicht Lansingerland. Ieder kwartaal hebben we overleg met de gemeente en de politie. Ik heb dit bij de politie neergelegd. Ben benieuwd wat hun reactie zal zijn. We hebben nu binnen één maand 4 inbraken in de straat gehad. Allemaal met een zogenaamde Cilindertrekker, die ook in dat rijtje staat. Heb meteen al mijn beslag en dievenklauwen laten vervangen door kerntrek beveiligd beslag.
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
13 jun 2013 9:33 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
Duur geintje maar helaas is er geen andere oplossing mogelijk. Hier in de buurt zijn ze ook redelijk actief en heb mijn sloten vervangen door de bekende NEMEF 1329 cilindersloten.
|
13 jun 2013 9:52 |
|
|
barolo
3.2S010
|
Ik was 250 euries kwijt. Had al SKG 3 cilindersloten maar die schijnen ze er ook al uit te trekken. Mijn 15 jaar oude beslag en dievenklauwen moesten allemaal vervangen worden. 3 deuren en 2 ramen. Hoop dat het dievengilde doorloopt als ze zien dat ze met de cilindertrekker niet binnen kunnen komen. Met een koevoet zijn ze natuurlijk wel zo binnen. http://www.ed-en-willem.nl/webwinkel/in ... ommon/home
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
13 jun 2013 10:04 |
|
|
horn
PF #57
|
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
13 jun 2013 12:32 |
|
|
StevenJ
|
Ik zag onlangs een filmpje op youtube waar ze een Porsche waren aan het stelen met zo'n soort polensleutel. Nu vraag ik me af of dit wel echt werkt, aangezien het raar klinkt dat een en dezelfde sleutel is te gebruiken op zoveel verschillende sloten. Ik kan me ook niet voorstellen dat dieven deze http://www.lockpickcenter.nl tools gebruiken hiervoor, heb zelf weleens een lock pick setje besteld en dat duurt simpelweg te lang. Had het daar onlangs nog over met mijn autodealer en hij verzekerde dat deze tools amper gebruikt worden, omdat er sneller manieren zijn om een auto binnen te komen. Meestal zijn dat destructieve manieren. Denken jullie echter nog steeds dat een polensleutels gebruikt worden en hoe kan ik me er dan tegen beschermen. Een andere slot erop doen of vervangen door een anit-lockpick merk slot?
Laatst bijgewerkt door StevenJ op 20 nov 2014 19:07, in totaal 2 keer bewerkt.
|
09 nov 2014 14:38 |
|
|
dobbelsteen
ex 996 Carrera 4S
ex 993 Carrera S
ex 3.2 CarreraWest-Vlaanderen
|
De polensleutel is niet echt een sleutel. Het is gewoon iets dat in elk sleutelgat past en je zet er gewoon kracht op zodat je hem kan draaien. Het is geen loper of zo mocht je dat denken.
En lockpicking is gewoon iets dat de nodige skills vereist, dat jij er lang over doet betekent niet dat de ervaren dief er ook zo lang over doet. Maar kan je een auto wel lockpicken? Die werken niet zoals gewone sloten.
|
09 nov 2014 14:46 |
|
|
MickRS
neuf onze françaisLandelijk Amsterdam
|
Uh, hoezo Steven? Op zoek naar een goedkope Porsche... Beetje vreemd eerste bericht
_________________________________________ rouge et noir
|
09 nov 2014 16:27 |
|
|
StevenJ
|
Op youtube zijn filmpjes te vinden waarop men dat laat zien. Met een paar picks kun je zo elke autodeur openen word beweerd. Maar het kan natuurlijk zijn dat dit word verspreid door hoaxers of mensen die daar zakelijk belang bij hebben. Bijvoorbeeld beveiligingsbedrijven, slotenfabrikanten e.d. Mij lijkt een destructieve manier ook makkelijker... @MickRS, goedkope porsche hoe kom je daarbij? Was het maar zo.
|
09 nov 2014 16:52 |
|
|
MarkS
ex 991.2 Carrera GTS (2018)
ex 993 turbo (1998)
ex 993 Carrera 2 (1994)
ex 3.2 Carrera (1986)
|
Het tweede bericht is niet minder vreemd.
_________________________________________ Porsche, there is no substitute!
|
09 nov 2014 17:06 |
|
|
StevenJ
|
Oeh man, wat een vertrouwen. Ik kom hier met een serieuze en legitieme vraag over een lock pick set en krijg deze opmerkingen? Mij best, maar ik laat gewoon even mijn fantasie te loop om de wagen zo goed mogelijk te kunnen beveiligen tegen een lockpick set van bijvoorbeeld http://www.lockpickcenter.nl/lock-pick-set. Ik weet alleen niet of die verhalen over deze pick sets e.d. bangmakerij zijn of dat je dit als een serieuze zorg moet zien. In eerste instantie zou ik denken van bangmakerij, want een enkele ''sleutel'' die past op allerlei sloten, dat kan toch niet? En zo wel hoe tegen te beveiligen. Bij huis tuin en keuken sloten heb je het SKG keurmerk, wellicht bestaan dergelijke kwaliteit sloten ook in de auto wereld. Maargoed, eigenlijk heeft dobbelsteen al antwoord op mijn vraag gegeven. Denk dat het inderdaad een beetje hoax is met die lockpicks, gewoon gps traceerder installeren voor de zekerheid.
Laatst bijgewerkt door StevenJ op 06 dec 2014 21:40, in totaal 2 keer bewerkt.
|
09 nov 2014 17:32 |
|
|
bully
|
Hoax? Als ze em willen hebben is ie weg. Van oldtimer tot een nieuwe. Je bedoelt trouwens een klopsleutel. Van binnen zonder kloppen.
|
09 nov 2014 17:45 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Kom eens naar een meeting en probeer je eigen P-sleutel eens uit op de portier-sloten van andere Porsche's ... Je zult verbaasd staan
|
09 nov 2014 17:46 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
Sloten met een SKB keurmerk zijn achterhaald. Daar kom je met een klopsleutel zo binnen.
|
09 nov 2014 18:38 |
|
|
André
KozijnenboerBerkelland (Achterhoek) PF #345
|
Schilden met een kerntrekbeveiliging monteren. Ik lever ze, na de zomervakantie standaard bij alle deurkozijnen. Kosten ongeveer 25 euro meer dan standaard beslag.
Als men binnen wil komen tikken ze het glas in of bellen gewoon aan.....
_________________________________________ De wijzen komen uit het oosten.....:wink: Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae Si vis pacem, para bellum
|
09 nov 2014 21:31 |
|
|
MickRS
neuf onze françaisLandelijk Amsterdam
|
Altijd interessant om te zien hoe druk men zich maakt over het huis in komen, terwijl ze echt wel binnenkomen als ze willen. Ik ken toch verdomd veel mensen die hun huis 's nachts zo afsluiten dat ze er bij bv brand met geen mogelijkheid op tijd uitkomen. Bij mij zittten de sleutels in de deuren en slechts een keer op nachtslot gedraaid. Wat niet zegt dat je geen goede sloten moet kopen. Maar je hebt twee minuten om je gezin in veiligheid te brengen...
_________________________________________ rouge et noir
|
09 nov 2014 21:45 |
|
|