Auteur |
Bericht |
Neppert
NeppertNeppert
|
Re: Magnus heeft weer wat nieuws verzonnen
_________________________________________ In principe houd ik mij principieel niet aan mijn principes!
|
17 jun 2014 21:21 |
|
|
horn
PF #57
|
US 964 met de Matchbox velgen van Magnus. Vind het een kermiskar.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
21 jul 2014 22:18 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
vind t wel gaaf
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
21 jul 2014 23:06 |
|
|
Traveller69
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70Zeist
|
Ik vind ze net zo mooi als het laatste album van Gerard Joling.
_________________________________________ I read a report that said the typical symptoms of stress were eating too much, drinking too much, impulse buying, and driving too fast. Who are they kidding? That's my idea of a perfect day.
|
22 jul 2014 8:25 |
|
|
Wouter
ex Cayenne S, ex Cayenne GTS, ex 964 C2, ex 69er Hotrod, ex 993 C4 coupé, ex 550 Spyder replica, ex 964 carrera 4 cabriolet, ex 944 lux.Haarlem
|
In tegenstelling tot Magnus zelf gaat oppoetsen niet helpen; ik vind ze niet fraai.
ik zit nog te wachten op de complete lijn met Magnus Walker lichaamsverzorgingsproducten....
_________________________________________ It's pronounced PORSCH-UH
There are no old Porsches, only new owners.
|
22 jul 2014 9:02 |
|
|
doctor porsche
993 4s 96
993 C2T 95
FIAT 500 69
|
Magnus Beard solutions
_________________________________________ Always be yourself, unless you can be a pirate, then always be a pirate
|
22 jul 2014 9:45 |
|
|
Ronaldo
964 c2Den Haag
|
Vind 't onder die 964 ook helemaal niks. Bij zijn ouwetjes vind 't ik wel goed smoelen.
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
|
22 jul 2014 11:11 |
|
|
Blaserlou
jain de Krimpenerwaard
|
ff een kritische vraag: Vinden jullie het niks omdat het van Magnus is of vind je het ontwerp niks? Oftewel, stel dat iemand anders ze had "ontworpen" had je ze dan nog steeds lelijk gevonden? Ik heb niet zoveel met de persoon Magnus (ken 'm niet persoonlijk) evenals met zijn creaties, maar vind de velgen absoluut niet verkeerd.
_________________________________________ --Disturbing the peace since 1975--
|
22 jul 2014 12:26 |
|
|
Neppert
NeppertNeppert
|
Voor mezelf sprekend: Ik vind ze gewoon lelijk. Sommige auto's van hem vind ik wel mooi....andere niet. Het gaat bij mij niet om de persoon of de (marketing) hype.
_________________________________________ In principe houd ik mij principieel niet aan mijn principes!
|
22 jul 2014 13:38 |
|
|
Ronaldo
964 c2Den Haag
|
Vind ze gewoon mooi. (boeit me verder niet wie ze bedacht heeft. ben geen mw fanboy)
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
|
22 jul 2014 13:45 |
|
|
boxstercup
F360M
|
Vind ze ook gaaf.
In de stijl van de vroegere velg designs, maar dan in dikke maten. Sowieso velen malen mooier dan andere aftermarket wielen die er niet bij passen. Behalve Speedlines
|
22 jul 2014 19:22 |
|
|
Black Betty
Fifties Café Racer a.k.a. Black BettyVinkeveen
|
Op de een of andere manier doen die MW-velgen me denken aan de American Racing Vintage wheels waarbij alleen het flensrandje aan de binnenkant van de 'spijl' ook een afwijkende kleur hebben: Terwijl ik denk dat deze heel stoer onder een Longhood zouden staan:
_________________________________________ it's better to burn out than to fade away
|
22 jul 2014 20:10 |
|
|
horn
PF #57
|
Heb bewondering voor Magnus Walker en zijn gevoel voor marketing. Vind zijn verzameling Porsches jaloersmakend. Hou wel van zijn imago. Vind alleen die velgen buttugly.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
22 jul 2014 23:25 |
|
|
dpRide
Cars: flat6-en en V8 uit Züffenhausen plus nog wat vintage en een moderne uit Coventry.Woonpl.: Vlaanderen
|
volgens mij is Magnus hier niet de inventieve geweest qua productontwikkeling. maar de velgproducent die heer Walker mag 'gebruiken' voor het promoten van zijn waar. gewoon een deal waar ze allebei beter van worden.
|
23 jul 2014 6:48 |
|
|
Gaius
|
Op die zwarte zijn ze niet echt mooi, maar die gouwe op de ouwe dan weer wel. Inspiratie lijkt me afkomstig uit deze hoek: http://www.steutel.nl/alfa-romeo/giulia/1972/843/Deze zijn ook mooier (vind ik)
|
23 jul 2014 14:26 |
|
|
giulia
|
MOMO Vega...heb ik op mijn Berlina 1750 gehad. Nu bijna niet meer te vinden en een mooie set doet ook al € 1000.
|
23 jul 2014 17:44 |
|
|
michiel C
997 GT3 CS gen2,
ex 993 Turbo,
ex 993 C4,
ex 993 C2
|
ff off topic. Ik ben Magnus Walker laatst op Schiphol tegengekomen en heb hem aangesproken en een praatje gemaakt. Kwam over als een aardig kerel, en ondanks wat zijn uiterlijk doet vermoeden stinkt ie niet Mn 993 kon zijn goedkeuring nog wegdragen omdat ie nog luchtgekoeld is
_________________________________________ Two suns in the sunset could be the human race is run.......
|
25 jul 2014 14:08 |
|
|
Neppert
NeppertNeppert
|
Dat is een mooie Alfa!! Velgen staan hem ook goed!!
|
25 jul 2014 14:36 |
|
|
Dial_888
911 3.2 Carrera
|
Als je plat op je buik ligt(hele wereld heb je er aanhangen) dan ze zo op de foto wel mooi, maar heb je een foto van als je gewoon op sta hoogte bent?
_________________________________________ early to bed early to rise makes a man healthy wealthy and wise
|
25 jul 2014 16:46 |
|
|