"Racing is life. Anything before or after is just waiting."
23 feb 2017 18:19
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.
Nieuwerkerk a/d IJssel
Re: nieuwe panamera ?
Ik zag er gisteren eentje rijden in Rotterdam en vind het echt een mooie auto geworden. Flinke verbetering tov het vorige model. Of de eigenaar Sjonnie heette en plantjes verkocht stond er niet bij.
recent gereden in de nieuwe Panamera diesel. Wat een enorm mooie auto en wat een rijeigenschappen heeft dat ding. Echt geweldig. De GT vind ik helemaal top. Staat hoog op de verlanglijst. Nu nog even sparen
hmmm erg vaute PATSERauto in mijn ogen, voor de rijke sjonnies van de onderwereld sorry.... (trap ik nou mensen op de tenen?)
Dat ligt denk ik eerder aan jouw omgeving, waar blijkbaar veel sjonnies met Panamera's rondrijden. In mijn omgeving zijn dit meestal deftige zakenmannen. Geen louche voorkomens.
18 maart 2017 10:24
Pacoloco
Re: nieuwe panamera ?
Dat zijn geen zakenlui, dat zijn de witte border criminelen..
Overigens heb/ken ik geen sjonnies in mijn vriendenkring (zoals hierboven wordt gesuggereerd ) maar zie ik "ze" wel eens rijden in een VAUTE waggel.... een heel enkele keer is dat ook helaas in een erg vaute Pana.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum