Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 20 nov 2024 16:40

Antwoord op onderwerp  [ 32 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Slotcar racing 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
911 Turbo (930) - VERKOCHT
IJsselstein
Bericht Racebaan
928GTS schreef:
Misschien te combineren met een forumrit. Slotracen is ook een stuk goedkoper dan 1:1 racen met onze Porsches. :wink:

Is op zich een leuk idee. Heb dit een paar jaar geleden een keer op school gedaan. Een driedubbele achtbaan met 4 auto's tegelijk. Ik heb op zolder voor ongeveer 100 meter van Fleischmann in baan in dozen liggen. Daar kun je wel een aardig baantje van neerleggen. Met de nodige FLY-raceauto's. Alleen dat opbouwen, daar ben je wel even een paar uur mee bezig.
Afbeelding

15 feb 2006 23:48
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
911 Turbo (930) - VERKOCHT
IJsselstein
Bericht Scalextric
rufie schreef:
Bestaat Scalectrix nog of is dat voorbijgestreefd ?

Dit heb ik vroeger gehad, maar dit was kwalitatief niet zo denderend. Is echter nog steeds te koop. Ninco en Carrera zijn inderdaad momenteel de meest verkochte merken. Maar de mooiste auto's worden gemaakt door FLY. Schitterend uitgevoerde modellen met waanzinnige wegligging door de sterke magneten aan de onderkant. Moet helaas nog een paar jaar wachten voordat Rolf er mee kan spelen. (maar de buurman vind het af en toe ook wel leuk :D )

15 feb 2006 23:54
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
911 SC(VERKOCHT); 924 turbo; 944 turbo 220pk(verkocht); 944 turbo S silver rose!!! (helaas verkocht...)
Stekene; België
Bericht 
De topdagen van 1/32 in Nederland: het SSP kampioenschap endurance.

Afbeelding

De linkse GT-1 van mijn team (Rushteam) in strijd met een GT-1 van het amsterdamse team Oosterlinck.

De GT-1 is een volledige aangepaste Fly Porsche met Ninco NC-2 motor, verende achterophanging, onafhankelijke vooras, verlichting, luchtbanden...

:D

16 feb 2006 0:33
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
ex Midnight blue 928 GTS 1995
Heerenveen
Bericht Re: Racebaan
Rolf schreef:
928GTS schreef:
Misschien te combineren met een forumrit. Slotracen is ook een stuk goedkoper dan 1:1 racen met onze Porsches. :wink:

Is op zich een leuk idee. Heb dit een paar jaar geleden een keer op school gedaan. Een driedubbele achtbaan met 4 auto's tegelijk. Ik heb op zolder voor ongeveer 100 meter van Fleischmann in baan in dozen liggen. Daar kun je wel een aardig baantje van neerleggen. Met de nodige FLY-raceauto's. Alleen dat opbouwen, daar ben je wel even een paar uur mee bezig.
Afbeelding

Kijk, dit zijn de betere zoldervullingen.............!!!!!
Inderdaad, het opbouwen duurt lang, en dan wil je het ook wel even laten liggen. :ba: :wink:

Hier zijn we nog niet over uitgepraat :!: :wink:

16 feb 2006 9:23
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
ex Midnight blue 928 GTS 1995
Heerenveen
Bericht 
924carreragt schreef:
Hey 928GTS,

als je Tamar nog eens ziet, doe hem de groeten van Robbie (Rushteam). :wink:

Zal ik zeker doen! En waarschijnlijk hebben wij elkaar wel eens ontmoet in dit verband. Bijv. in Itegem, bij Fons van Houdt. Scuderia Fiammenga bestaat niet meer geloof ik, maar dat waren prachtige tijden!

16 feb 2006 9:29
Profiel WWW
Bericht 
ik maar heel klein nicno racebaan met 2 GT3 8)

een in het blauw en in het wit

16 feb 2006 13:26
PorscheForum Super Junkie
996 3.6 - 2002
Gent - België
Bericht 
Er zijn toch van die clubs met een vaste baan ?

Als we nu eens een namiddag organiseren ? Eerst de mannen van die club oppikken voor een ritje met de P, een bakje koffie ergens en dan afsluiten met een wedstrijd op hun circuit. Moet toch te doen zijn ?

Blijf op de hoogte van alles wat me bezighoudt :
http://www.RUFIE.be

16 feb 2006 14:01
Profiel WWW Facebook 
Antwoord op onderwerp   [ 32 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2