Een beetje onduidelijk in welk draad dit ik nou moet posten, omdat het
hier ook steeds meer over 'het succes' gaat.
Verbaasd me dat niemand nog het stukje uit de 911 P&W aangehaald heeft.
"Cayman outselling Boxster"
Hard data form a leading Euro industry analyst has rubbishes suggestions that the new Caymn S isn't selling as well as Porsche has hoped.
Indications that the exact oppistie is true come in the form of first quarter sales for 2006. Whicht reports that in Western Europe, the cayman S is now outselling the Boxster. In de the first three months both sold in the region of 2200 units, with the closed coupe starting to pull ahead in March.
What is more, Cayman S sles are 80% incremental over the Boxster. If that is not succes I do not know what it is. The Cayman S is also doing well in the US, outselling the boxster and 911 in the first four months of 2006.
dus... omdat wij ze hier niet zo veel zien rijden
wil nog niet zeggen dat ze niet verkocht worden.
Afgelopen vrijdag wisten ze in Stuttgart te vertellen dat elke 911 op de band, verkocht is en 100% betaald is 2 weken voordat de productie start. Dit werd zo vertelt dat het overkwam als een bedrijfspolicy.
Tuurlijk zitten er dan nog zat auto's tussen die op voorhand zijn ingekocht door handelaren / dealers. Maar echt niet in zulke getalen dat dit auto-tje geen succes is.