_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
19 jan 2010 12:13
Wimpie77
Re: FILMPJES
Weet nie of hij al voorbij gekomen is, maar wat een gave citroen met een lekkah geluidje...:
_________________________________________ Ferdinand Piech op de vraag van Enzo , : waarom is de 917 nog steeds luchtgekoeld "luft kannst du während einem rennen nicht verlieren "
_________________________________________ Wederom op zoek naar ......
20 jan 2010 21:09
maurice
Turbo S - 542pk
Friesland
Parkeren voor gevorderden
Edit: Daar hebben we dit topic voor! Onderwerpen dus samengevoegd.
Ik heb me er helemaal dood omgelachen, geniaal maar moet er niet aan denken de 911 zo in de garage te moeten zetten
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
22 jan 2010 11:30
Patrick
Re: FILMPJES
Deze man is mijn held ! Hulde ! Knap om dat ding er iedere keer in te zetten zonder schade, met 3 cm ruimte aan iedere kant. Hij heeft ook de onderste meter van de deurpost deels verwijdert om voldoende ruimte te hebben. Dat uitstappen is ook mooi. Ik had verwacht dat hij er via de achterklep of het open dak uit zou klimmen, maar nee hoor.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum