Auteur |
Bericht |
cabrio wim
|
Re: Formule 1, seizoen 2010
Prima dan, heeft de oude vos zijn streken nog niet verleerd.
|
16 mei 2010 16:09 |
|
|
Diablo
Porsche 911 3.2
Heusden - Zolder
Belgie (Limburg)
|
Re: Formule 1, seizoen 2010
Mark Webber heeft zojuist op dominante wijze de Grand Prix van Monaco op zijn naam geschreven. Teamgenoot Sebastian Vettel maakt er een dubbel van met een tweede plek. De laatste podiumplek is verdiend voor de sterk rijdende Robert Kubica. Fernando Alonso start vanuit de pitstraat en pakt punten met de zesde plaats.
_________________________________________ Damm Girl , You Look So Good It Hurts !! Wie veel weet en niet vergeet WEET !!
|
16 mei 2010 16:12 |
|
|
JMS
Porsche Targa SC 3l. 1980Middelburg (B)
|
Re: Formule 1, seizoen 2010
Alonso heeft niemand ingehaald, ze hebben hem gewoon voorbij laten gaan
|
16 mei 2010 16:15 |
|
|
Danny
3.2 carrera cabrio "88stein lb
|
Re: Formule 1, seizoen 2010
Ennio
Je hoeft niet zo te schreeuwen. Dat was meer geluk door de safety-car in de 2e ronde dan met enig kunnen van rijden.
_________________________________________ Ferdinand Piech op de vraag van Enzo , : waarom is de 917 nog steeds luchtgekoeld "luft kannst du während einem rennen nicht verlieren "
1:18 schaalmodellen te koop : kijk hier voor de lijst
en hier voor de foto`s
|
16 mei 2010 16:17 |
|
|
Gert
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
|
Re: Formule 1, seizoen 2010
Even nadenken is lastig voor velen hier.. Feit is dat Alonso van de 24ste plek opgeklommen is naar plaats 6 op een circuit waar het nagenoeg onmogelijk is om in te halen. Hij is als enige aan het begin van de race naar binnen gegaan en aan zijn inhaalrace begonnen. Eenmaal op positie 6 was duidelijk dat hij qua snelheid niet meer mee kon komen, zijn banden hebben wel 20 rondjes meer gereden. Dat ie aan het einde geen grip heeft en Schumacher kans ziet hem in te halen is slim van MS en jammer voor Alonso.
_________________________________________ Racefun events
|
16 mei 2010 16:18 |
|
|
Diablo
Porsche 911 3.2
Heusden - Zolder
Belgie (Limburg)
|
Re: Formule 1, seizoen 2010
@Danny: HOU TOCH OP MAN !!!
_________________________________________ Damm Girl , You Look So Good It Hurts !! Wie veel weet en niet vergeet WEET !!
|
16 mei 2010 16:20 |
|
|
Danny
3.2 carrera cabrio "88stein lb
|
Re: Formule 1, seizoen 2010
met Alonso afzeiken , nooit
_________________________________________ Ferdinand Piech op de vraag van Enzo , : waarom is de 917 nog steeds luchtgekoeld "luft kannst du während einem rennen nicht verlieren "
1:18 schaalmodellen te koop : kijk hier voor de lijst
en hier voor de foto`s
|
16 mei 2010 16:23 |
|
|
Diablo
Porsche 911 3.2
Heusden - Zolder
Belgie (Limburg)
|
Re: Formule 1, seizoen 2010
Mag van mij , maar blijf wel normaal doen , Ik was trouwens ook zo happy dat Button eruit lag .
_________________________________________ Damm Girl , You Look So Good It Hurts !! Wie veel weet en niet vergeet WEET !!
|
16 mei 2010 16:26 |
|
|
cabrio wim
|
Re: Formule 1, seizoen 2010
Klopt inderdaad, Shumi staat voor Alonso in de uitslag vermeld. @Diablo, dus kennen ze bij Mclaren de regeltjes ook niet.
|
16 mei 2010 16:26 |
|
|
Diablo
Porsche 911 3.2
Heusden - Zolder
Belgie (Limburg)
|
Re: Formule 1, seizoen 2010
@Wim: Staat wel op de lijst , maar is nog niet definitief , wacht maar af .
_________________________________________ Damm Girl , You Look So Good It Hurts !! Wie veel weet en niet vergeet WEET !!
|
16 mei 2010 16:28 |
|
|
Gert
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
|
Re: Formule 1, seizoen 2010
Zolang mensen het nodig vinden om een coureur af te zeiken omdat ze hem net sympathiek over vinden komen (lekker belangrijk) en niet de kwaliteit van de rijders kunnen waarderen, zegt dat voldoende over diegene die deze onzin typen.
_________________________________________ Racefun events
|
16 mei 2010 16:40 |
|
|
Danny
3.2 carrera cabrio "88stein lb
|
Re: Formule 1, seizoen 2010
Een diablo een beetje uit de tent lokken mag zeker ook niet meer Hij hapt zo heerlijk toe
_________________________________________ Ferdinand Piech op de vraag van Enzo , : waarom is de 917 nog steeds luchtgekoeld "luft kannst du während einem rennen nicht verlieren "
1:18 schaalmodellen te koop : kijk hier voor de lijst
en hier voor de foto`s
|
16 mei 2010 16:45 |
|
|
Diablo
Porsche 911 3.2
Heusden - Zolder
Belgie (Limburg)
|
Re: Formule 1, seizoen 2010
Ik word (te)snel hitsig ,maar.... ben ook zo snel terug rustig
_________________________________________ Damm Girl , You Look So Good It Hurts !! Wie veel weet en niet vergeet WEET !!
|
16 mei 2010 16:50 |
|
|
arenarood
993 biturbo 2WDCerisy la Forêt Fr.
|
Re: Formule 1, seizoen 2010
Waarom
_________________________________________ Een vriendelijk woord kost niets! www.youtube.com/watch?v=5ts8knjz9hA
|
16 mei 2010 16:54 |
|
|
Jort
Groningen
|
Re: Formule 1, seizoen 2010
Hmmm, de officiële FIA regels t.a.v. de safety car: 40.13 If the race ends whilst the safety car is deployed it will enter the pit lane at the end of the last lap and the cars will take the chequered flag as normal without overtaking.
_________________________________________ Tjolk.
|
16 mei 2010 16:58 |
|
|
cabrio wim
|
Re: Formule 1, seizoen 2010
Mooie omschrijving Diablo. hitsig vurig geil, wellustig Gevonden op http://www.woorden-boek.nl/woord/hitsig
|
16 mei 2010 17:00 |
|
|
Danny
3.2 carrera cabrio "88stein lb
|
Re: Formule 1, seizoen 2010
Hadden dan ook niet gewoon de gele vlaggen uit moeten blijven? Ross Brown liet foto`s zien waarop duidelijk te zien is dat er met groene vlaggen werd gezwaaid. Het zal wel weer een staartje krijgen
_________________________________________ Ferdinand Piech op de vraag van Enzo , : waarom is de 917 nog steeds luchtgekoeld "luft kannst du während einem rennen nicht verlieren "
1:18 schaalmodellen te koop : kijk hier voor de lijst
en hier voor de foto`s
|
16 mei 2010 17:03 |
|
|
Diablo
Porsche 911 3.2
Heusden - Zolder
Belgie (Limburg)
|
Re: Formule 1, seizoen 2010
Ach , maakt niet uit Danny, ALONSO heeft gewoon een dijk van een race gereden , en Schummi is in mijn ogen een trapje gedegradeerd .
_________________________________________ Damm Girl , You Look So Good It Hurts !! Wie veel weet en niet vergeet WEET !!
|
16 mei 2010 17:07 |
|
|
Jort
Groningen
|
Re: Formule 1, seizoen 2010
Als ik het goed begrijp kan de safety car situatie in de laatste ronde worden opgeheven waarbij de safety car vlak voor de finish naar binnen gaat. Echter, voor de kijker ziet dat er vrijwel hetzelfde uit als een safety car finish omdat deze dan óók altijd in de laatste ronde naar binnen komt. Als zoals R. Brawn beweert, de teams expliciet te horen hebben gekregen dat het veld echt vrijgegeven zou worden (de laatste paar meters), dan is de inhaalactie waarschijnlijk legitiem. Zoniet, dan geldt 40.13.
_________________________________________ Tjolk.
|
16 mei 2010 17:07 |
|
|
Diablo
Porsche 911 3.2
Heusden - Zolder
Belgie (Limburg)
|
Re: Formule 1, seizoen 2010
_________________________________________ Damm Girl , You Look So Good It Hurts !! Wie veel weet en niet vergeet WEET !!
|
16 mei 2010 17:36 |
|
|
Diablo
Porsche 911 3.2
Heusden - Zolder
Belgie (Limburg)
|
Re: Formule 1, seizoen 2010
_________________________________________ Damm Girl , You Look So Good It Hurts !! Wie veel weet en niet vergeet WEET !!
|
16 mei 2010 19:22 |
|
|
Danny
3.2 carrera cabrio "88stein lb
|
Re: Formule 1, seizoen 2010
Jammer , maar ze zullen wel in beroep gaan.
_________________________________________ Ferdinand Piech op de vraag van Enzo , : waarom is de 917 nog steeds luchtgekoeld "luft kannst du während einem rennen nicht verlieren "
1:18 schaalmodellen te koop : kijk hier voor de lijst
en hier voor de foto`s
|
16 mei 2010 19:24 |
|
|
roenkie
Boxster: ex 986-97, ex 986s-02.
Cayenne: ex 958-10, 9YA-18Dirksland
|
Re: Formule 1, seizoen 2010
Het team had de strategie aardig op orde, beetje vergelijkbaar met de keuze van Button om eerder dan de rest te switchen naar andere banden aan het begin van dit seizoen. Verder heeft hij gewoon z'n rondjes gereden en zat ie in de laatste ronde te slapen toen ie zich door Schumi liet ringeloren. Anders kan ik niet verklaren dat je zelf groot zit te gebaren omdat je geen gaatje kan vinden om Di Grassi te passeren en je later wel zelf zoveel ruimte laat vallen dat Schumi kan passeren.
_________________________________________ gang is alles, roak is power!
|
16 mei 2010 19:29 |
|
|
Diablo
Porsche 911 3.2
Heusden - Zolder
Belgie (Limburg)
|
Re: Formule 1, seizoen 2010
@Roenkie, heb net verklaring van Alonso gelezen , Hij vroeg aan zijn team of hij Hamilton nog mocht proberen in te halen , Hierbij werd door Ferrari team reageerd dat het niet mocht ! zo heeft hij gedacht dat andere hem ook niet mochten inhalen , vandaar al die ruimte die hij Schummi gaf ... Nou vind ik 20sec straftijd OOK overdreven , ze hadden gewoon zijn 7de positie terug moeten geven , mijn gedachte
_________________________________________ Damm Girl , You Look So Good It Hurts !! Wie veel weet en niet vergeet WEET !!
|
16 mei 2010 19:42 |
|
|
roenkie
Boxster: ex 986-97, ex 986s-02.
Cayenne: ex 958-10, 9YA-18Dirksland
|
Re: Formule 1, seizoen 2010
Die laatste zin zijn we het iig over eens, door zulke acties zwaar te straffen maak je er vanzelf een zware optocht van terwijl iedereen liever actie op de baan heeft.
Er vanuit gaande dat Alonso niet zat te slapen maar idd in de overtuiging was dat er niet ingehaald mocht worden blijft overeind dat het behoudens een tactisch slimmigheidje in ronde 2 weinig te maken had met een "dijk van een race" zoals je eerder schreef
_________________________________________ gang is alles, roak is power!
|
16 mei 2010 19:50 |
|
|