Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 20 nov 2024 5:42

Antwoord op onderwerp  [ 65 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Krantenbezorger spaart Porsche bijeen 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Groningen
Bericht 
Afbeelding

29 aug 2006 17:34
Profiel
vianen
Bericht 
Inderdaad, die :thumright: :lol:

29 aug 2006 17:40
Profiel
Groningen
Bericht 
Werkt hier ook voortreffelijk :wink:

29 aug 2006 17:41
Profiel
PorscheForum Rakker
911 2.2E targa
Goirle, NB
Bericht 
Wij hebben er thuis zo eentje

Afbeelding

:mrgreen: :mrgreen:

Thomas -hoofd afwas bij de lokale slager-

29 aug 2006 17:55
Profiel Facebook 
Moderator
PF #57
Bericht 
bert964c4 schreef:
Ik heb zo'n sticker op de brievenbus met heel groot NEEer op, werkt erg goed moet ik zeggen

ik heb een vrouw die graag die onzinfolders door wil kijken... :evil: :wink:

maar die van die kinderen met lampionnen is briljant :cheesy:

29 aug 2006 18:35
Profiel
Bericht 
Toppie, hoor. Als je je door je leeftijd niet van je droom af laat houden. En dan ook nog een rode kopen...

29 aug 2006 18:48
PorscheForum Junkie
991.2 Carrera 4 GTS Hendrik-ido-Ambacht
Bericht 
Afbeelding

Afbeelding

29 aug 2006 18:49
Profiel
vianen
Bericht 
Gerhard schreef:
Afbeelding

Afbeelding

Die is echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeel strak zeg,vooral met de huidige ellende in de wereld :!:

29 aug 2006 21:08
Profiel
PorscheForum Junkie
KIA/ex-924 driver
DEN(k) HELDER
Bericht 
Ik heb voordat ik bij de tpg ben begonnen ook kranten rondgebracht en moet zeggen dat het op zich goed te doen was, alleen jammer dat je vroeg je nest uit moest en als het dan regende was je na een uur zeiknat weer thuis om vervolgens of naar je werk of naar school te gaan :?

Het is makkelijk dat er mensen zijn die een nee nee sticker op de bus hebben, scheelt ons weer een hoop gesleep zeg!! Vroeger, en dan heb ik het over een jaartje terug werd de reclame stuk voor stuk achter het betreffende nummer gezet, maar nu is het zo dat de reclame in zijn geheel er los bij komt. Dat betekent dus eerst de post voor het nummer controleren, dan de reclame stuk voor stuk pakken en dan pas de bus in. De Gamma weet trouwens ook niet meer wat ie wil; eerst zat ie wel bij ons, dan weer een poosje niet en nu weer wél! :lol: Ik heb trouwens een hoop mensen gesproken die de reclame niet eens willen hebben. Maar er zijn ook betreffende personen, zoals oudere vrouwtjes met name, die beginnen te zeuren als ze de AHbonus te laat of niet krijgen :)

30 aug 2006 9:50
Profiel Facebook 
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht 
paSCal schreef:
MS964 schreef:
Yup, járen en járen folders gelopen. Eerst thuis invouwen, dan bezorgen. En met kerst met zelfgemaakte kaartjes (want we kregen ze niet :( ) rondgegaan. :lol:

En een bloedhekel dat ik heb aan die gastjes...
De krantenbezorger krijgt steevast een extra'tje met de kerst (kreeg ik zelf ook jaren), de folderbezorger niet...

Waarom? De krantenbezorger MOET door weer en wind zorgen dat de krant voor 7 uur in de bus ligt, elke dag, 6 dagen/week. Die folderbezorger kan afwachten tot het een beetje weer is, een stukje doen, met regen weer terug naar zijn/haar warme huis, en zo verder. Invouwen is er tegenwoordig ook niet meer bij, want alles wordt kant en klaar aangeleverd...

Verschil moet er zijn toch?

(4 jaar kranten gedaan, op toptijd 4 wijken tegelijk, eerst om 4:30 uur het AD/Volkskrant, dan om 5:45 de lokale krant!)

:lol: Ach, ben ik wel gedeeltelijk met je eens. Bij mij krijgt iedereen die met die kaartjes komt wel iets. Ochtendbladbezorger inderdaad wel wat meer dan de rest. Heb trouwens ook ochtendbladen bezorgd, dus weet ook wel wat dat is.

Heb wel 's mensen achter me aan gehad. Jij met je $%^*( folders!!!! En anderen betaalden me jaarlijks 10 gulden ofzo als ik ze NIET zou bezorgen! :lol:

30 aug 2006 11:15
Profiel
Bericht 
Ik heb vanaf mijn 14e in een cafetaria gewerkt; elke zaterdag, donderdagavond en schoolvakantie frieten bakken. Heb daar mijn rijlessen van betaald en mijn eerste auto contant van gekocht (een toyota Corrola, kanarie-geel).

30 aug 2006 17:20
Panamera Turbo
Rotterdam
Bericht 
Thomas Verheijen schreef:
Wij hebben er thuis zo eentje
Afbeelding

Deze hebben alle inwoners van Eindhoven gekregen! :mrgreen: :wink:

Afbeelding

30 aug 2006 20:44
Profiel WWW
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616
Uden
Bericht 
vanaf mijn 12e auto's gepoetst, gebitakt (schrijf je dat zo?) en tectyleren. Was altijd goed verdienen. Van mijn eerste geld een Peugeot racefiets gekocht met 10 versnellingen, man wat was ik trots. Mijn pa zou de helft mee betalen als ik de andere helft zou sparen, daar had ie na 2-3 weken wel een beetje spijt van.....

30 aug 2006 20:48
Profiel
PF #911
België
Bericht 
Marcel schreef:
vanaf mijn 12e auto's gepoetst, gebitakt (schrijf je dat zo?) en tectyleren. Was altijd goed verdienen. Van mijn eerste geld een Peugeot racefiets gekocht met 10 versnellingen, man wat was ik trots. Mijn pa zou de helft mee betalen als ik de andere helft zou sparen, daar had ie na 2-3 weken wel een beetje spijt van.....

Je had ipv van een koersfiets direct voor de 993 Targa moeten gaan, had je maar de helft moeten betalen :lol:

31 aug 2006 8:24
Profiel WWW
Moderator
PF #57
Bericht 
Rob Herfst schreef:
Afbeelding

ik vind het geen slechte ontwikkeling. Wel blij dat ik niet in de omgeving van E'hoven woon :twisted: :cheesy:

31 aug 2006 8:29
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 65 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3