Auteur |
Bericht |
Jort
Groningen
|
Nu vraag ik me af...
Diende een concept voor de Audi R8 als basis voor de Audi RSQ zoals gebruikt in de film "I Robot".... of waren de ontwerpers bij Audi zo in hun nopjes met het resultaat van de RSQ, dat dit vervolgens het uitgangspunt vormde voor de nu te verschijnen R8?
Ik denk het eerste, aangezien het vaak jaren duurt voordat een ontwerp ook daadwerkelijk in de showroom staat.
Judge for yourselves...
_________________________________________ Tjolk.
|
26 okt 2006 1:54 |
|
|
Rob Herfst
Panamera TurboRotterdam
|
|
26 okt 2006 1:58 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Er zijn veel wagens die mooier zijn dan een 997 of 911 in het algemeen, de vraag is of ze ook dezelfde passie teweeg brengen
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
26 okt 2006 6:08 |
|
|
patrick911
1973 911 2.4T &
1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)Melbourne
|
Veel
Er zijn er wel, maar die zijn op een hand te tellen hoor!
|
26 okt 2006 9:46 |
|
|
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxsterex RS4
|
Er staat een stuk over de R8 in de Auto Review van November, toch wel een mooi ding hoor. Interieur is ook dik in orde.
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
26 okt 2006 10:04 |
|
|
wilcof
nog geenFraneker
|
Peter R, goed gesproken. Vind die R8 op zich nog wel leuk, leuker dan TT of Q7 in elk geval. Maar k zou die auto s nooit kopen. Ik heb geen emotie bij Audi, bij BMW heb ik veel meer gevoel (die letten ook meer op sportiviteit dan Audi), maar nothing beats a porsche.
Die AlfaC8 nog wat vind ik wel megavet, Alfa romeo is mooier dan Audi. Zit tenminste emotie in t merk
|
26 okt 2006 18:54 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
Nou,waar wacht je op.
Gauw bestellen die Alfa,ben je misschien 1 van de gelukkigen.
|
26 okt 2006 19:01 |
|
|
ppp 356
|
Zou ik eens met een A8 gaan rijden, en daarna met een 7
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
26 okt 2006 19:09 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Neem dan meteen even een BMW-man mee, die je de I-drive een béétje uit kan leggen...en bestel vast een pakje Prozac...
|
26 okt 2006 20:49 |
|
|
ppp 356
|
Zou er wel iemand zijn die weet hoe die I-drive eigenlijk helemaal werkt
|
26 okt 2006 21:24 |
|
|
plh
Voorlopig niet !Friesland
|
Hebben die AUDI verkopers het toch een stuk gemakkelijker tijdens het afleveren van een A6 of een A8 . . .
Hedenavond nog een A6 (nagenoeg het hele boekje aan meeruitvoeringen erop) afgeleverd: ca. een uur uitleggen en de klant weet echt alles !
_________________________________________ Steel niet !, onze overheid duldt géén concurrentie !
|
26 okt 2006 23:08 |
|
|
ppp 356
|
Ligt niet aan de wagen, maar aan de klanten
|
27 okt 2006 6:15 |
|
|
928GTS
ex Midnight blue 928 GTS 1995Heerenveen
|
Zeker niet op Le mans (o.a.) geweest de laatste jaren, want dan ontgaat je toch wel wat, denk ik.
Zei de man die autosport liefhebber is, maar verder niets in het bijzonder heeft met BMW, Audi, Alfa Romeo, Mercedes, Fiat of Skoda.
_________________________________________ Don't worry about tomorrow, God is already there.
|
27 okt 2006 8:19 |
|
|
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
heb zelf absoluut meer met een audi dan met een bmw of mb, maar porsche staat daar zeker boven qua emotie
_________________________________________ Got coffee?
|
27 okt 2006 10:51 |
|
|
plh
Voorlopig niet !Friesland
|
@ppp 356: Hé, heb ik nog nooit aan gedacht: heb trouwens ook nog nooit een ander merk verkocht, je zou weleens gelijk kunnen hebben . . .
_________________________________________ Steel niet !, onze overheid duldt géén concurrentie !
|
27 okt 2006 17:18 |
|
|