Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 29 nov 2024 6:48

Antwoord op onderwerp  [ 62 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Uitzending gemist? 5 Ferrari's aan de kant. 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Bericht 
Ik zet niets in het album.
Ben nog niet overtuigd of dat wel verstandig is.
Kweet geneens hoe trouwens (moet ik weer kijken, foto's aanpassen etc. etc. geen zin in).

Maar ik heb daar mijn redenen voor.
(ik ben overigens al genoeg in opspraak).

Dat is ook niet de redenen dat het er niet is (maar begrijp de reactie wel en laat me er niet toe verleiden, doet me niks, afgezien dan dat ik hier nu voor de eerste en voor de laatste keer daarop reageer).

Na het akkefietje van de 928s automaat of TT opgeblazen wil ik gewoon niet dat de auto bekend is.
Iedereen zou toch zeggen: ja die wil je niet, die kerel raced ermee.
Dat mag dan wel zo zijn dat ik ermee race, maar ik geef het ding wel nieuw spul als iets kapot gaat (en zo goed als alles is eraan verbetert en vernieuwd of revisie).
Er komt nu een nieuwe automaat in, air pump en mogelijk ook nieuwe toruque tube.
Dan heeft ie van de week nieuwe remblokken rondom (de oude waren voor de helft op, dus, vervangen).
Dan moet ie weer langs de taxteur, waarde is verhoogd!!!
Dan moet de verzekering weer aangepast worden.

De andere auto's ? ... tja het is hier een Porscheforum en ik ben hier omdat ik een probleempje heb met mijn Porsche en leg dat de liefhebbers voor.
Wie weet komt er bruikbare informatie.

Ook weet ik niet wat ik precies wil met de 928s omdat ik niet zoveel tijd ervoor heb.

Dat zijn zo enkele redenen.

20 sep 2007 8:49
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht 
porsche928_rookie schreef:
Ik zet niets in het album.
Ben nog niet overtuigd of dat wel verstandig is.
Kweet geneens hoe trouwens (moet ik weer kijken, foto's aanpassen etc. etc. geen zin in).

Maar ik heb daar mijn redenen voor.
(ik ben overigens al genoeg in opspraak).

Waarom verbaast het me allemaal niets :roll: :wink:

20 sep 2007 8:53
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
@cabrio wim

Mmm... ik zal het nog eens bekijken.
Maar ik weet nog dat ik echt, ECHT verbaasd was en dat het boven de 2 liter was, dat weet ik zeker (bijna dan... hahaha, ja lekker belangrijk).
En het is wel een redelijk nieuwe.... dus ???

Maar eerlijk is eerlijk, het is nu ook weer niet een GT sportauto.
Het is een leuk cabrio klein autootje met pit (mogelijk veel pit, ding weegt niks en ligt voor dat segment een fikse motor in).
Dat wilde mijn moeder zo een autootje... laat ze lekker blij zijn.

Ik heb er niet tegen geraced... ben je helemaal gek geworden!
Veel te gevaarlijk voor mijn ouders en bovendien... tis een Fiat boodschappenautootje geen V8 met 5 liter.
Racen zou je via de specs kunnen narekenen.
944 guy weet hoe.

Maaruu... ik race met de 928 alleen tegen oldtimers.... doe niet zo laf, kun je wel he racen tegen een opoe!!!

Mot ik je ff wegblazen met 487pk....!!!! 8) (denk ik dan, who cares?)

Altijd weer hetzelfde liedje he.
Sta je ergens met die 928s begint iedereen te zeiken (vooral de beemers, golfjes, hondaatjes etc. ??? ze zien Porsche staan en gelijk op hun tenen getrapt ???? wat is dat toch? ja ze verliezen dan ook wel vaak van die opoes!! 911, 924, 944, 928 hahaha... maar de TT ligt er nu toch echt uit, moet een geharde TT in, en dan gaat de automaat weer, je kan wel meer pk erin frotten, maar de rest moet ook mee, dus... laat ik nu de opoe voor wat ie is).

Ik ben dat zo beu, alleen daarom zou ik em verkopen.
Laatst ook weer, zonnig weer, sta te tanken (tuurlijk, is de enigste plek waar ze je bijhouden), komt er een kerel uit een oude Citroen BX (auto van onder de 100 euro, lelijk en was echt een hondenhok zo smerig en lak verweerd) en komt mij vrolijk uitleggen waarom hij dit een lelijke Porsche vind (???).
Weer ergens anders vroeg ik de weg in een akelige goedkope buurt (heb een stinger, geen tomtom in de 928), begint die man te zeveren hoe lelijk de auto is.

:arrow:

Ik ervaar teveel negatief gedoe.
Ben er weg van.

20 sep 2007 9:09
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
@Maarten

Succes.

20 sep 2007 9:11
Profiel
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht 
Dank je. Maar waarmee?

20 sep 2007 9:16
Profiel
PorscheForum Rakker
997S
Belgische kust
Bericht 
Porsche 928_rookie, ik vind je verhalen heerlijk, er waait een frisse wind op het forum, weliswaar uit een rare hoek, maar je schrijfstijl is lekker plastisch 8)

Maar on topic, ik vond nu niet bepaald dat die Ferrari's gevaarlijk reden. Akkoord, ze reden te snel... maar om dat nu onder de titel "wegmisbruikers" op te voeren :roll:

Als Vlaming vind ik de titel "surveillanten" trouwens hoogst grappig, zo noemden namelijk de personen die op school toezicht hielden (op het schoolplein, in het studielokaal enz).

Laatst bijgewerkt door Carrera4s op 20 sep 2007 21:37, in totaal 1 keer bewerkt.

20 sep 2007 21:24
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
wij ook. maar ook van die suffe knakkers met een snor in een politieauto... :cheesy:

20 sep 2007 21:27
Profiel
PorscheForum Rakker
997S
Belgische kust
Bericht 
Zelfs de jeugd steekt de draak met het programma : http://www.youtube.com/watch?v=_sQ54GsJ ... ed&search=

:lol:

20 sep 2007 21:38
Profiel
PorscheForum Junkie
ex. '77 911S US Targa _ex. '07 Cayenne 957_ ex. ’07 997.1 C2S X51 ____'96 993 C4S____ _’12 991.1 C2S X51_ _’10 LP560-4 Spyder_
Nederland
Bericht 
@ porsche928_rookie

Is die "S" van jou een beetje snel?

20 sep 2007 23:35
Profiel
PorscheForum Junkie
ex-911 3.2 '86, ex-TT quattro 260pk, nu saab 9-5 aero 250pk
Bericht 
heerlijk hoe die vent loopt te l@#$llen, laat gaan laat gaan :!:
ik mag zijn stijltje van communiceren wel, beetje weg van mister 'error' (Dirk/Mikey), lekker strak & ongekunsteld :wink:
en of hij wel of niet die auto's heeft, hij weet in ieder geval er smaakvol over te vertellen :!:
ik zie hem nog wel in staat om met zijn ferrari op een porschemeeting te komen, gewoon om te ................................... :twisted:
dus rookie, hoop dat je geen writersblock krijgt en keep me posted,

CHEERIO LADS :!:

21 sep 2007 15:29
Profiel
PorscheForum Junkie
ex. '77 911S US Targa _ex. '07 Cayenne 957_ ex. ’07 997.1 C2S X51 ____'96 993 C4S____ _’12 991.1 C2S X51_ _’10 LP560-4 Spyder_
Nederland
Bericht 
naaaaa, een block is niet nodig...
vind het al een hele prestatie hoeveel hij typt.... of zou 'ie dicteren aan z'n secretaresse.... in dat geval kunnen die foto's van z'n P me gestolen worden... laat dan de foto's van z'n secretarresse maar komen! :mrgreen:

21 sep 2007 23:21
Profiel
987 Boxster S 3.4 Tiptronic & Harley - Davidson FXDLS Low Rider S
Lemmer (PF #48)
Bericht 
Gaaaaaappppp

22 sep 2007 8:05
Profiel Twitter 
Antwoord op onderwerp   [ 62 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3