Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 29 nov 2024 17:55

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 58 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Porsche Insiders Org. Onafhankelijk Porsche 'vereniging'? 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht Re: Porsche Insiders Org. Onafhankelijk Porsche 'vereniging'?
Ik zou sowieso allereerst een andere naam kiezen, want daar krijg je gedonder mee (ivm het al eerdergenoemde blaadje). Daarnaast voor jezelf uit 'branding' overwegingen ook niet handig om een potentieel verwarrende naam te kiezen. Toen ik de titel van het draadje las dacht ik direct aan het blaadje trouwens.

17 sep 2009 0:11
Profiel
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70
Zeist
Ik moest ook denken aan het tijdschrift.

Het PF is voor mij meer dan voldoende, ik heb naast Porsche nog andere interesses en daar horen soms ook fora/websites bij die ik volg. Als daar nog meer bij gaat komen kom ik in tijdnood. Loop ik ergens tegenaan, dan ben ik best bereid daar wat tijd in te investeren om te kijken of het interessant genoeg is, maar ik heb nog geen punten gezien die ik bij het PF mis. Wel veel marketingpraat die ik al genoeg hoor van andere automerken.

Waarom zou Porsche de merkbeleving groter willen laten worden, dat andere merken dat doen is logisch, die zitten veelal een stuk lager in de markt en moeten dus wel klanten trekken en proberen bij zich te houden. Een topmerk als Porsche houdt altijd liefhebbers.

Bij een clubje vanuit het merk krijg ik ook meestal geen goed gevoel, liever een clubje vanuit liefhebbers (zoals het PF).

17 sep 2009 11:25
Profiel
PorscheForum Rakker
11-je
Ik haak af...
Leek een leuk jong en vers initiatief,
helaas blijkt het niet meer dan een oneindige discussie op te leveren.
PF voldoet meer dan voldoende om "het porsche gevoel" te krijgen, te delen en te houden!

17 sep 2009 14:07
Profiel
PorscheForum Rakker
Discussie houdt voor mij ook op hier. Kan beter aan de slag gaan met het daadwerkelijk opzetten van de website :D

Ik zal dit ook in de avonduurtjes moeten oppakken, dus de planning voor nu is:

- Uitwerken plan en functionaliteiten (requirements)
- Design uitwerken en (laten) ontwikkelen
- De basis van het platform bepalen en zoals het er nu uitziet zal dit Ning.com worden (gratis en heel veel mogelijkheden :cheers:)
- Ontwikkelen, testen en in (beta) lanceren ergens november 2009

Hoop dat ik jullie wel op de hoogte mag blijven houden middels dit PF topic? Toch bedankt voor alle (kritische) feedback en voor sommigen met het meedenken en ik hoop dat een aantal van jullie tenminste even komt kijken als we live gaan. De discussie stopt hier (voor mij, discussieer rustig verder), nu maar eens gaan opzetten :!:

Thanks!

17 sep 2009 14:22
Profiel
PorscheForum Rakker
IK ben geen mod maar van mij mag je ons best op de hoogte houden van je vorderingen, en als er een site is wil ik een best een keer kritisch bekijken. Ook wel als "internetsite exploitant" overigens.
Daarentegen heb ik al veel moeite om het bijzonder boeiende Porsche Forum bij te houden kwa alle nieuwe berichten, dus of ik ook vaker langskom, ik denk dat dat heel moeilijk wordt. Maar wellicht vind je een "nieuwe groep" geintereseerden die de community wel wil ondersteunen. Its a big world out there....

17 sep 2009 14:37
Profiel
Moderator
PF #57
ik ben wel mod, maar van mij ook. :wink:

17 sep 2009 14:43
Profiel
996 3.6 - 2002
Gent - België
Veel succes met je initiatief. Ben alleen nog niet overtuigd van het vernieuwende dat je brengt.
Al wat je opsomt, kan ik hier al vinden.

Blijf op de hoogte van alles wat me bezighoudt :
http://www.RUFIE.be

17 sep 2009 14:44
Profiel WWW Facebook 
Forum Admin
Cayenne
oke discussie gesloten

succes

John

17 sep 2009 15:21
Profiel
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 58 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3