Auteur |
Bericht |
barolo
3.2S010
|
Re: Inbraakgereedschap
Hier wordt regelmatig de hengel methode gebruikt. Vooral bij Audi en BMW's.
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
10 nov 2014 10:09 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
Hahaha, zo heb ik ooit zelf de huissleutel door de brievenbus eruit gevist toen mijn dochtertje die door de brievenbus gooide. Werkt inderdaad wel.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
10 nov 2014 10:20 |
|
|
MickRS
neuf onze françaisLandelijk Amsterdam
|
Ghehehe, gelukkig heb ik geen audi of bmw...
_________________________________________ rouge et noir
|
10 nov 2014 12:41 |
|
|
MickRS
|
Stukkie tekst van brandweer.nl: Ik leg de sleutel van mijn vluchtuitgang altijd op dezelfde, makkelijk bereikbare plaats, dichtbij de uitgangsdeur.En nu?
|
10 nov 2014 12:46 |
|
|
barolo
3.2S010
|
Klopt, dat zeggen een aantal inwoners ook. De Roemenen, dat is de groep die we verdenken, zijn alleen geïnteresseerd in de autosleutels. Vervolgens parkeren ze die auto binnen een straal van 10 KM, waar die pas na 3 weken weer wordt opgehaald. Zo weten ze zeker dat er geen locatie-beveiliging op zit. Iedere week verdwijnt er op deze manier weer een auto.
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
10 nov 2014 16:11 |
|
|
MickRS
|
Maar ik heb liever dat die Roemenen makkelijk mijn autosleutels vinden, dan dat ze dat mij moeten komen vragen in mijn slaapkamer...
|
10 nov 2014 18:26 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
Mwoa, dat ligt er maar net aan
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
10 nov 2014 18:36 |
|
|
MickRS
|
|
10 nov 2014 19:10 |
|
|
dobbelsteen
ex 996 Carrera 4S
ex 993 Carrera S
ex 3.2 CarreraWest-Vlaanderen
|
Idd, ik ga ze het niet makkelijk maken om in het huis te komen. Maar eenmaal ze binnen heb ik niet liever dan dat ze meteen de sleutels pakken en weer weg zijn.
|
10 nov 2014 19:51 |
|
|