Auteur |
Bericht |
Henk
PF # 136
|
Dan hebben we misschien wel op de zelfde tribune gezeten
Idem
_________________________________________ "Just be yourself, there are plenty of others"
|
19 sep 2007 17:53 |
|
|
cabrio wim
|
alvin01, geen probleem daar mee, maar ik mis hem ook. zijn rijstijl, inhaal acties, en trucjes als het niet ging zoals hij wilde.
Bracht op een of andere manier altijd wel leven in de brouwerij.
Nu is het meer treintje rijden en slaapverwekend. heb alleen deze grand prix eens goed opgelet, en denk als volgend jaar de tractioncontrol eraf gaat we wel weer wat leuke aktie's kunnen gaan zien, want nu geven ze in de bocht gewoon volgas en de electronica grijpt in.
Nee, als het aan mij lag gewoon weer alles als vroeger. geen traction, flippers en rembekrachtiging, gewoon naturel.
Foefjes die via de F1 in de luxe auto's zitten is nu wel op dus back to the roots.
|
19 sep 2007 18:06 |
|
|
Gert
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
|
Persoonlijk vind ik de ChampCar een mooi concept.
Alle auto's gelijkwaardig en geen electronica, de coureur hoort het verschil te maken.
Alleen die safety car moeten ze wat vaker binnen laten staan.
_________________________________________ Racefun events
|
19 sep 2007 18:10 |
|
|
alvin01
ex Carrera Coupe 3.2 1987Amsterdam
|
| | | | cabrio wim schreef: alvin01, geen probleem daar mee, maar ik mis hem ook. zijn rijstijl, inhaal acties, en trucjes als het niet ging zoals hij wilde. Bracht op een of andere manier altijd wel leven in de brouwerij. Nu is het meer treintje rijden en slaapverwekend. heb alleen deze grand prix eens goed opgelet, en denk als volgend jaar de tractioncontrol eraf gaat we wel weer wat leuke aktie's kunnen gaan zien, want nu geven ze in de bocht gewoon volgas en de electronica grijpt in. Nee, als het aan mij lag gewoon weer alles als vroeger. geen traction, flippers en rembekrachtiging, gewoon naturel. Foefjes die via de F1 in de luxe auto's zitten is nu wel op dus back to the roots. | | | | |
Mooi he Wim, zo n auto hebben wij ook, zonder al die gadgets, puur natuur.
Worden wij ook weer vrolijk van toch, oh nee is weer een ander topic.
|
19 sep 2007 18:18 |
|
|
cabrio wim
|
Vanavond wel allemaal optijd naar bed he, niemand heeft er waarschijnlijk al aan gedacht, maar het wekkertje mag om 06.15 uur aflopen.
De training begint om 06.30 uur, dus vroeg uit de veren.
|
28 sep 2007 21:26 |
|
|
alvin01
ex Carrera Coupe 3.2 1987Amsterdam
|
Heb de dvd recorder voor morgen ochtend ingesteld, hoop zo op raikkonen
Al was ik vroeger fan van schumi!
|
28 sep 2007 21:39 |
|
|
cabrio wim
|
Massa
Raikkonen
Hamilton
Zien Alonso niet aan de finish, vliegt er in de vierde ronde uit, omdat hij zijn start verpruts en daarna gefrusteerd is.
|
28 sep 2007 21:54 |
|
|
cabrio wim
|
@gast, wilde gisteren avond je optimisme niet bederven, maar zoals je ziet niet anders dan anders, jammer.
Wel een mooi circuit de Speedway.
|
29 sep 2007 7:22 |
|
|
outletvalve
911 2.4 T targa '72, 991 4S cabrio '13
|
spannende kwalificatie weer vandaag. Lewis op het laatste moment naar de pole
_________________________________________ https://www.instagram.com/outletvalve/
"Racing is life. Anything before or after is just waiting."
|
29 sep 2007 8:18 |
|
|
cabrio wim
|
Wat Vettel gedaan heeft is ook wel , zien morgen wel, en hoop dat het weer regent, wat hij er van bakt. Is volgens mij wel een goede rijder, zou hem graag is in een beter team zien.
|
29 sep 2007 8:34 |
|
|
outletvalve
|
Vettel en Button bedoel je !
Buttton staat 7e , zijn teammaat Barri 17e
_________________________________________ https://www.instagram.com/outletvalve/
|
29 sep 2007 8:45 |
|
|
Mick
|
1. Hamilton
2. Raikkonen
3. Massa
_________________________________________ Geniet van wat je hebt en wees blij voor wat een ander heeft!
|
29 sep 2007 13:40 |
|
|
Lydia
|
Okeeeeeee ... ja, vergeten ... ouderdom, hè?
Grand Prix van Japan
Zondag 30 september
Circuit: Fuji Inetnational Speedway
Lengte circuit: 4,563 km
Aantal ronden: 67
Race-afstand: 305,721 km
In dit circuit zitten niet echt kritieke punten.
Winnaar vorig jaar : Fernando Alonso (Renault)
Winnar 2005: Kimi Raikkonen (McLaren)
Winnaar 2004 Michael Schumacher (Ferrari)
|
29 sep 2007 17:26 |
|
|
roenkie
Boxster: ex 986-97, ex 986s-02.
Cayenne: ex 958-10, 9YA-18Dirksland
|
Silver 1?
_________________________________________ gang is alles, roak is power!
|
29 sep 2007 21:19 |
|
|
roenkie
|
Lydia... Vorig jaar was de GP van Japan op Suzuka... dus die winnaars voegen in dit geval niet zo veel toe toch? Vorige winnaars van Fuji zijn er niet
|
29 sep 2007 21:23 |
|
|
outletvalve
|
Niet liegen
23 oktober 1977 : James Hunt GP van Japan op Fuji
Zie HIER
|
29 sep 2007 22:10 |
|
|
Alexander911
Loosdrecht
|
Morgen de A1 grand prix van zandvoort.
Was weer mooi vandaag met het weer veel slippartijen.
We hebben via de a1 organisatie media kaarten geregeld dus we staan weer overal boven op.
morgen gaat Jeroen winnen
_________________________________________ Een Bankier is net als een foute vrouw als het geld op is zijn beide vertrokken.
|
29 sep 2007 23:22 |
|
|
roenkie
|
Haha.. ok puntje voor jou
@Alexander.. ben er ook bij morgen maar vanaf p11 gaat jeroen toch niet als 1e over de streep komen denk ik, plek in de top 5 zou al knap zijn
|
29 sep 2007 23:43 |
|
|
cabrio wim
|
Zo, dit zijn de races die de mannen van de jongens scheiden, begin race niet zo mooi maar daarna, fantastisch.
Zo ook de laatste bochten van Massa, echt weer races tot de limiet.
En Alonso, die kan steeds zijn Spaans bloed niet onder controlle houden, heb een 0 vergeten, maar merkte al na gisteren met alle problemen binnen het team en met Hamilton, dat hij race niet ging uitrijden.
Wereldkampioen dit jaar Hamilton, denk niet dat hij zo dom is om zich nog te laten verleiden tot gekke acties van Alonso.
Ik denk dat hij daar teveel Engelsman is.
|
30 sep 2007 8:40 |
|
|
horn
PF #57
|
heb live gekeken. eindelijk weer eens spanning. zelfs in de laatste ronde!!!
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
01 okt 2007 7:28 |
|
|
cabrio wim
|
Alleen jammer van die eerste rondes achter de safety car. voor de rest zoals ik hierboven typte.
|
01 okt 2007 7:55 |
|
|
Gert
|
Zat bij de A1GP, had niet verwacht dat het zo'n belevenis was.
Geweldig dat geluid en de vele acties.
De hele dag als een mooie show ervaren.
De HD recorder had zijn werk goed gedaan, dus kon ook nog genieten van de formule 1. Dankzij de regen en geweldig mooie race. Top dat Sutil een punt binnen heeft gehaald en prima prestatie van Renault.
|
01 okt 2007 9:23 |
|
|
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxsterex RS4
|
Gaaf he
http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?p=361848#361848
's ochtends vroeg op (hotelletje in Haarlem) on de F1 te zien. Idd jammer van de safety car, maar aan het eind toch nog een leuke race.
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
01 okt 2007 9:58 |
|
|
roenkie
|
Ik vond het juist tegenvallen... maargoed was dan ook 2 weken eerder op Spa geweest. Dan krijg je gewoon het gevoel dat het allemaal btje "net niet" was. Na de F1 was ik gewoon doof van de geweldige sound, heb ik hier geen last van gehad, de snelheid ligt ook lager. Pluspunt is wel dat er meer ingehaald wordt. Zat tussen de Audi S en de Kumhobocht en heb in de Kumhobocht een paar mooie inhaalacties gezien. Al met al best een aardige dag maar volgende keer toch echt weer naar de F1
|
01 okt 2007 14:03 |
|
|
Gert
|
Ik zat op de hoofdtribune, vond het geluid echt waanzinnig hard.
Komt waarschijnlijk doordat die overkapping als een klankkast werkt.
Snelheid is zeker minder maar vanaf volgend jaar gaan ze het vermogen opschroeven, misschien worden de auto's geleverd door Ferrari.
|
01 okt 2007 14:06 |
|
|