Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 22:23

Antwoord op onderwerp  [ 87 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Nog iemand "Opgelicht" en Blik op de Weg gezien ? 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
cms
020
Bericht 
aaah, niet afhaken nu, wordt net leuk. :mrgreen:

26 okt 2008 19:33
Profiel
PorscheForum Junkie
718 Spyder
Bericht 
amandus schreef:
Zuugnap , dank voor de feedback , ik haak bij deze af van " Blik op de moraal"

zuugnap schreef:
me 2 .... :wink: in real life dan hebben ze meestal wat minder noten op hun zang dus dat scheelt haha

Ik haak blijkbaar ook af want snap niet waar jullie op doelen...

26 okt 2008 19:33
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Timeless
Bericht 
volgens mij loopt de klok een uur voor ( van het Forum)

26 okt 2008 19:36
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
Radtdi schreef:
Om nog even terug te komen op het onderwerp van dit topic:

Ik vind "blik op de weg" altijd aardig om naar te kijken, maar krijg toch meestal wel kriebels op plekken waar ik ze niet wil hebben van de belerende toon die deze programma's aanslaan.
Alleen al het feit dat men doet alsof 148 km/u rijden op een snelweg iets is wat alleen maar door coureurs in F1 bolides gebeurt vind ik toch wel erg "apart".

Over snelheidsovertredingen: ik ben 2x hard aangepakt omdat ik ff doortrok naar een hoge snelheid. Heb deze snelheid hooguit 10 á 20 seconden vastgehouden en werd precies op dat moment "genomen"... Vind zelf dat ik een rustige rijder ben.
In zulke gevallen ben ik toch echt voor snelheidscontroles waarbij het gemiddelde over een langer traject wordt bekeken, reëeler en eerlijker i.m.o.

@ Radtdi: dat belerende toontje - helemaal met je eens. Irriteert mij ook vaak. Evenals het expres nóg een meting doen om soms juist vast te leggen dat iemand wél meer dan 50 km te hard rijdt. Dan hebben ze een meting van 44 km te hard en dan blijven ze iemand volgen om nóg een meting te kunnen doen in de hoop dat ze een rijbewijs kunnen innemen :puker:

@ amandus: je zal dit waarschijnlijk niet meer lezen omdat je afgehaakt bent in dit topic, maar om mensen die het niet me je eens zijn te scharen onder moraalridders... :roll: Wat wil je nou eigenlijk horen? Ik vind idd dat straffen zwaarder mogen. Ja, ik rij ook te hard. Ik ben me alleen wel bewust van het risico dat ik loop. Dus als ik een bon krijg ga ik hier niet lopen huilen dat de regels veel te streng zijn. Heeft dus niks met de kat in het donker knijpen te maken.
@ zuugnap: tja, vervelend als mensen het niet met je eens zijn hè? :?

26 okt 2008 19:36
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
ASW schreef:
amandus schreef:

zuugnap schreef:
me 2 .... :wink: in real life dan hebben ze meestal wat minder noten op hun zang dus dat scheelt haha

@ ASWZij zelf hoogstwaarschijnlijk ook niet. :roll:

@ Amandus: dat kan je in je profiel aanpassen. GMT+1 :idea:

26 okt 2008 19:38
Profiel
Bericht 
zoek geen mensen die het met me eens zijn .... integendeel .... ik constateer en "rapporteer" wat de rest ermee doet "worst" ik kan en wil het huidige "harken" niet tegenhouden , dat daar bevindingen over zijn zal wel, die zijn ook niet weerlegbaar 8)

26 okt 2008 19:39
PorscheForum Junkie
718 Spyder
Bericht 
horn schreef:
ASW schreef:
amandus schreef:

zuugnap schreef:

@ ASWZij zelf hoogstwaarschijnlijk ook niet. :roll:

Ik denk het want ik ken nog niet veel forummers in real life maar weet wel dat ik dezelfde hoeveelheid noten op mijn zang heb. Kan de opmerking dus echt niet plaatsen....

26 okt 2008 19:42
Profiel
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.
Nieuwerkerk a/d IJssel
Bericht 
:popcorn: ....

26 okt 2008 20:32
Profiel
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht 
Grappig, bij Wegmisbruikers vanavond precies dezelfde discussie als tussen Jort en mij gevoerd. Pag. 1 en 2 van dit draadje. :wink: 'Ja maar alles schuift door, je kunt niet ineens tot stilstand komen.' etc etc.

26 okt 2008 22:48
Profiel
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht 
Aan de rest vd discussie doe ik allang niet meer mee, veels te vaak gevoerd hier.

Nou vooruit dan :mrgreen: :

het verhaal 'wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten' is zo'n dooddoener. Als je het er niet mee eens bent, dan moet je dat gewoon kunnen zeggen, het is een forom nietwaar? Persoonlijk ben ik zeker voor harde straffen in het verkeer, maar dan moet het wél zin hebben. Dus in de bebouwde kom igv gevaarlijkse situaties, bij scholen, igv idioten die snijden, via de vluchtstrook inhalen, 200 rijden waar het niet kan, etc etc. Keihard aanpakken die gasten, met de strafmaten waar Horn het over heeft. Alleen: op deze wijze controleren kost een stuk meer dan het neerzetten van een flitspaal achter een paar bosjes.

Dus het argument van de veiligheid is in mijn optiek een schijnargument. Keiharde doekoe is de echte reden. En dat vind ik in en in triest.

26 okt 2008 23:11
Profiel
Bericht 
MS964 schreef:
het verhaal 'wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten' is zo'n dooddoener. Als je het er niet mee eens bent, dan moet je dat gewoon kunnen zeggen, het is een forom nietwaar? Persoonlijk ben ik zeker voor harde straffen in het verkeer, maar dan moet het wél zin hebben. Dus in de bebouwde kom igv gevaarlijkse situaties, bij scholen, igv idioten die snijden, via de vluchtstrook inhalen, 200 rijden waar het niet kan, etc etc. Keihard aanpakken die gasten, met de strafmaten waar Horn het over heeft. Alleen: op deze wijze controleren kost een stuk meer dan het neerzetten van een flitspaal achter een paar bosjes.

Dus het argument van de veiligheid is in mijn optiek een schijnargument. Keiharde doekoe is de echte reden. En dat vind ik in en in triest.

Eens!

27 okt 2008 11:29
Profiel
ex-Carrera 85 Swiss.
0031
Bericht 
als de overheid eens wat goed beleid zou maken, ik noem de zorg de files de energie de softdrugs de integratieproblemen de huizenmarkt, dan zou ik wat minder problemen hebben met een snelheidsboete...

27 okt 2008 20:12
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 87 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4