Auteur |
Bericht |
Benny 911
911Brabant Belgie
|
heb in mijn autootje alpine zitten en dan maar doof worden van Rammstein en queen live acdc ... 
_________________________________________ Het leven is een strijd en als je lang leeft ben je oudstrijder
|
02 feb 2005 22:08 |
|
 |
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
blijft imho een van de geniaalste (is dat nederlands) stukken vinyl ooit 
_________________________________________ Got coffee?
|
02 feb 2005 22:13 |
|
 |
Airhead
1986 C1Friesland
|
Ja, ken ik nog:
Roy
Swan
Aleph
Koto
Miko Mission
Cyber People
Tom Hooker
Max Him
Kano
Jock Hattle

_________________________________________ Im Prinzip bist du bei dem Auto mit dem Denken schon zu langsam. [Walter Röhrl - über den 911 3.2]
|
02 feb 2005 22:14 |
|
 |
Henk
PF # 136
|
Die meeting en het feest  erna klinken als MUZIEK in de oren Vinny!
_________________________________________ "Just be yourself, there are plenty of others"
|
02 feb 2005 22:15 |
|
 |
Pascal
‘64 Kever
|
Zit je nou op jezelf te reageren?
(maar ben het wel met je eens!)
|
02 feb 2005 22:20 |
|
 |
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
dacht dat ik op wijzig had gedrukt.. ff niet opgelet, maar zo kan het ook 
_________________________________________ Got coffee?
|
02 feb 2005 22:23 |
|
 |
Henk
PF # 136
|
Standaard binnen handbereik;
Age of Love - The Age of Love 2004 (Marc et Claude Remix)
Amuka - Appreciate Me
Armand van Helden - The Funk Phenomena
A-Studio - S.O.S. (Skylark Dub)
Avantgarde - Get Down
Brain Bug - Nightmare
Cinderella - Where's My Shoe
Deep Swing - In The Music
Energy 52 - Cafe del Mar
Erick Morillo, Harry Romero, Jose Nunez - Dancin (2003 Remix)
Formidable Force - Mind Games (Brett Johnson Remix)
Hysteric Ego - Want Love (Club Mix)
Jose Nunez - Bilingual
Layo & Bushwacka! - It's Up To You (Lee Cabrera Remix)
Marco V - Indicator
Michael Gray - The Weekend (Club Mix)
Mike Heart - Sex Machine
Mylo - Drop The Pressure
Novy Vs Eniac - Superstar (Repress-Vinyl)
Randy Katana - One Solid Wave
Robin S - Show Me Love
Rank 1 - Beats at Rank1.Com
Shapeshifters - Lola's Theme (White Label)
Spankox - To The Club
Starsailor - Four To The Floor

_________________________________________ "Just be yourself, there are plenty of others"
|
02 feb 2005 22:27 |
|
 |
usual
968 ooit 968t
|
taaaaaaad ta daa taaad da da da da da daaaaaaaa daaat daaaaaaa
|
02 feb 2005 22:30 |
|
 |
2000 gtv
Ex 993 c2,
Ex 997 4S,
Ex 964 c2 '92,
991.2 SSint Pancras
|
Er zullen toch wel muzikanten op het forum zitten??  Kom op laat eens wat horen van jullie.Wie speelt er wat?
_________________________________________ what is understood
need not be discussed.
|
02 feb 2005 22:34 |
|
 |
Sjonnie
|
Sinds 2 jaren behoorlijk in de ban van Diana Krall. Sinds ik in Antwerpen voor het eerst ging luisteren naar McIntosh speakers en toen de DVD "Diana Krall live in Paris" heb gezien en gehoord.
Is op dit moment (en nog lang denk ik) de beste muziekDVD die ik ooit gezien en gehoord heb.
Ondertussen in het bezit van alle CD's van het meiske, en 2 maanden geleden nog naar een concert in ESSEN (Duitsland) geweest.
Jammer dat ze al bezet is, maar Elvis Costello moet ik toch nog wel aankunnen, niet?
En omdat het oog ook wat wil:

|
02 feb 2005 23:06 |
|
 |
Sjonnie
|
ow ja, als ik dus niet naar de radio of naar de boxer luister, dan is het 1 van de 6 cd's van Diana die in de Porsche CDspeler zitten die uit de Bose speakertjes klinken. Trouwens een behoorlijke bass komt er vanachter die achterste stoeletjes uit!
|
02 feb 2005 23:11 |
|
 |
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
@Sjonnie,
Heb je dan al Cdtjes van Norah Jones ook? Vind ik persoonlijk schitterend.
Zit altijd minstens 1 van in mijn mazoutstoof.

_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
02 feb 2005 23:32 |
|
 |
Sjonnie
|
muziek van Norah Jones en Diana Krall is zeer vergelijkbaar, allebei even "aaibaar".
Het is de DVD van Diana Krall die mij de "coup de foudre" heeft bezorgd.
Jammer dat we tijdens het live concert zo ver weg zaten 
|
02 feb 2005 23:42 |
|
 |
horn
PF #57
|
Hehe, eindelijk muziek die ik ook ken. Norah, Diana, die heb ik ook. De lijstjes van Usual, Marco, Dirkie en Henk; het is dramatisch, maar ik herken echt niks...  (ja, gare du nord en st germain).
ben kennelijk toch een beetje een ouwe l*l. Italo rinkelde een belletje (1983 ofzo - happy station...  )
Enfin, ik ga gauw weer weg uit het topic dat ik ooit startte, hippe muziek is niet my thing
Feestje bij Vinny uiteraard wel... 
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
02 feb 2005 23:43 |
|
 |
ppp 356
|
Ik heb gans de dag al zoveel rond mijn oren, dat ik het op gebied van muziek graag rustig aan doe. Van zaken zoals Rammstein geraak ik enkel maar in de stress.
Beetje Dire straits, Tina Turner en van die zaken kunnen er wel bij.
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
02 feb 2005 23:50 |
|
 |
Sjonnie
|
Tja, en wie ik ook wel graag wil horen:
Nils Loffgren
Chris Rea
Van Morrisson
Neil Young
Mark Knopfler
en dan is er ook nog een Vlaamse zanger wiens CD's ik ook allemaal heb (en met wie we ooit, nadat ik fan was, op vakantie zijn geweest....), maar laten we het daar hier maar niet over hebben 
|
03 feb 2005 0:02 |
|
 |
horn
PF #57
|
Oja, qua vlamingen - the radio's heb ik alles van... 
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
03 feb 2005 0:07 |
|
 |
ppp 356
|
|
03 feb 2005 0:07 |
|
 |
Sjonnie
|
mis
veeeeeeeel leukere typ, is nog assistent Germaanse geweest in Leuven, nog toen ik daar ook zat, de rest zullen we maar via pb doen, anders krijgen we dadelijk nog op ons doos van Horn...
|
03 feb 2005 0:17 |
|
 |
Sjonnie
|
en toch, en toch, en toch
zou zo'n tjetroempje leuk kunnen zijn!
|
03 feb 2005 0:18 |
|
 |
ppp 356
|
Ok we gaan over naar PB.
Toch nog lekker een berichtje getipt 
|
03 feb 2005 0:19 |
|
 |
horn
PF #57
|
|
03 feb 2005 0:23 |
|
 |
rufie
996 3.6 - 2002Gent - België
|
 |  |  |  | HenkC2C schreef: Standaard binnen handbereik;Age of Love - The Age of Love 2004 (Marc et Claude Remix) Amuka - Appreciate Me Armand van Helden - The Funk Phenomena A-Studio - S.O.S. (Skylark Dub) Avantgarde - Get Down Brain Bug - Nightmare Cinderella - Where's My Shoe Deep Swing - In The Music Energy 52 - Cafe del Mar Erick Morillo, Harry Romero, Jose Nunez - Dancin (2003 Remix) Formidable Force - Mind Games (Brett Johnson Remix) Hysteric Ego - Want Love (Club Mix) Jose Nunez - Bilingual Layo & Bushwacka! - It's Up To You (Lee Cabrera Remix) Marco V - Indicator Michael Gray - The Weekend (Club Mix) Mike Heart - Sex Machine Mylo - Drop The Pressure Novy Vs Eniac - Superstar (Repress-Vinyl) Randy Katana - One Solid Wave Robin S - Show Me Love Rank 1 - Beats at Rank1.Com Shapeshifters - Lola's Theme (White Label) Spankox - To The Club Starsailor - Four To The Floor  |  |  |  |  |
I LIKE IT !!!!
|
03 feb 2005 0:52 |
|
 |
Rob Herfst
Cayenne Turbo S Hybrid &
Boxster S (987)Rotterdam
|
Tuurlijk!
Begrijp (met Bo op het forum) dat je je nu enigszins inhoud, maar als je zo doorgaat zie ik je vrouw hier binnenkort ook verschijnen!
"muziekliefhebber"
P.S.
Lijkt trouwens verdacht veel op het buurmeisje van Horn! 
|
03 feb 2005 2:09 |
|
 |
dirkie
Boortmeerbeek (B)
|
 |  |  |  | rufie schreef:  |  |  |  | HenkC2C schreef: Standaard binnen handbereik;Age of Love - The Age of Love 2004 (Marc et Claude Remix) Amuka - Appreciate Me Armand van Helden - The Funk Phenomena A-Studio - S.O.S. (Skylark Dub) Avantgarde - Get Down Brain Bug - Nightmare Cinderella - Where's My Shoe Deep Swing - In The Music Energy 52 - Cafe del Mar Erick Morillo, Harry Romero, Jose Nunez - Dancin (2003 Remix) Formidable Force - Mind Games (Brett Johnson Remix) Hysteric Ego - Want Love (Club Mix) Jose Nunez - Bilingual Layo & Bushwacka! - It's Up To You (Lee Cabrera Remix) Marco V - Indicator Michael Gray - The Weekend (Club Mix) Mike Heart - Sex Machine Mylo - Drop The Pressure Novy Vs Eniac - Superstar (Repress-Vinyl) Randy Katana - One Solid Wave Robin S - Show Me Love Rank 1 - Beats at Rank1.Com Shapeshifters - Lola's Theme (White Label) Spankox - To The Club Starsailor - Four To The Floor  |  |  |  |  |
I LIKE IT !!!! |  |  |  |  |
Indeed ...  NOW WE ARE TALKING
kheb nog wel wat andere genres waar ik ook best kan naar luisteren ...
80's dance wil ook nog wel lukken ...
Chris Rea heeft een paar prachtnummers ...
Fleetwood Mac mag ook nog ...
Moby is ook best te pruimen ...
ééntje voor de "kenners" ... Sweet Coffee ... benieuwd wie dat kent ...
Dan haaks op alles ... AC DC ... jajahhh ... "got you by the balls" en "highway to hell" knal ik ook lekker hard
Kan ook rustig naar wat Nederlandstalig zitte luisteren ...
Frank Boeyen ... "Kronenburg park"
Doe maar ... heel leuk om naar te luisteren ...
Dan voor de 30-igers onder ons ...
Ann clarck - Sleeper in Metropolis ... Our darkness
Talk Talk ... Life's what you make it is zaaaaaaaaaalig ...
beetje "heviger" ...
Sisters of Mercy ... Temple of Love is GEWELDIG
niet te vergeten ... FAD GADGET met "Love parasite" en "lady shave"
Visage - Fay to Gray
Luc Van Acker - Zanna
en wat er onheroepelijk UIT gaat
clouseau ... puur ELLENDE
K3 ...
en zowat 90% van alles wat in de TOP40 staat vind ik ronduit VERSCHRIKKELIJK ...
Dirk

|
03 feb 2005 7:17 |
|
|