Jongens ken jullie klassiekers laatste foto RWB ---> RSR 3.0
Enige grote verschil; Works wielen waarschijnlijk 19 inch (te groot vind ik persoonlijk onder deze klassieker).
Dat voorbeeld over die Bugatti wil ik toch een beetje in een ander daglicht zetten. Dacht je nou echt dat het hele VAG verhaal verlies ging leiden op een paar van die auto's?
Puur marketing!
En geloof me dat die ontwikkelingskosten/productie kosten van die Singer (als voorbeeld) torenhoog zijn voordat er überhaupt zoiets staat. Als je er dan maar een paar van kan maken/verkopen per jaar kan je misschien enigszins voorstellen wat dat moet gaan kosten om een bedrijf staande te houden!!
Er gaan letterlijk duizenden uren zitten in een perfect "project" (spreek uit ervaring
)
Begrijp uit een eerder verhaal dat ze de prijzen dus inderdaad hebben moeten verhogen om er genoeg aan over te houden.
Geloof me, je kan rijk worden als "kunstenaar" maar als je geen handelsgeest en/of geluk heb kan je het wel schudden. Bedoel ermee te zeggen dat je bijvoorbeeld wel een produkt weet te maken met heel veel "waarde" maar dat je er veel te lang overdoet om het te verkopen. Oftewel als Singer er te weinig verkoopt......of wie weet teveel dat de waarde daalt.....
Alstublieft niet meer met stront gaan gooien naar zulke spaarzame bedrijven die onze wereld rijk is. Dan missen we misschien nog wel meer van die (auto)-custom-coachbuild fabrikanten ,of zoiets, die niet meedoen met de eenheidsworsttheorie.
Zoals bijna altijd; maak het zelf maar eens voor minder......