Auteur |
Bericht |
Danny
3.2 carrera cabrio "88stein lb
|
albers was toch dezelfde eikel (of nog erger)
_________________________________________ Ferdinand Piech op de vraag van Enzo , : waarom is de 917 nog steeds luchtgekoeld "luft kannst du während einem rennen nicht verlieren "
1:18 schaalmodellen te koop : kijk hier voor de lijst
en hier voor de foto`s
|
18 dec 2007 22:33 |
|
|
Auke231
996 GT3 Mk1Het Oosten
|
Hamilton is gesnapt met 195 km/u in France.. in een Mercedes, hij is een maand z'n rijbewijs kwijt en mag 600 Eurootjes betalen.. is Spanje was ie waarschijnlijk voor 10 jaar achter slot en grendel gezet..
|
19 dec 2007 19:41 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Zeker. En Schumi ook. En Ralf Schumi helemaal (daar kan ik hem dan wel weer gelijk in geven )
|
20 dec 2007 0:37 |
|
|
D.D.
Op zoek naar...Noordwijk aan zee
|
'Formule 1 in regenraces onveilig'
door onze Telesportredactie
AMSTERDAM - De Formule 1 is op het eerste oog al niet bepaald een veilige sport, maar volgens insiders wordt het leven als coureur zijnde nog gevaarlijker. Het verbod op traction control kan tijdens regenraces namelijk hachelijke situaties opleveren. Tenminste dat is de mening van David Coulthard, Felipe Massa en Jenson Button.
Het drietal, actief in de Formule 1, hoopt samen met de internationale autosportfederatie FIA tot een oplossing te komen. Coulthard voert het woord in de 'sportieve strijd'. "De huidige motoren hebben een dermate steile vermogenscurve dat het op een nat circuit nagenoeg onmogelijk wordt om zonder traction control te racen."
Inmiddels is Coulthard samen met wedstrijdleider Charlie Whiting in gesprek om eventueel tot een alternatief te komen. Zo niet dan zullen de coureurs het zonder traction control moeten stellen. Misschien wel met gevaar voor eigen leven, zo denken Coutlhard, Massa en Button.
_________________________________________ HOOTERS.....;)
|
04 jan 2008 14:41 |
|
|
cabrio wim
|
Vermogenspiek wat afvlakken, en fluwele voetje op gas.
|
04 jan 2008 14:51 |
|
|
Danny
3.2 carrera cabrio "88stein lb
|
opnieuw leren rijden. de huidige generatie F1 coureurs kan alleen maar vol het gas intrappen en sturen ,de auto doet de rest . Die dingen kunnen tegenwoordig vooraf geprogrameerd worden voor iedere bocht.
_________________________________________ Ferdinand Piech op de vraag van Enzo , : waarom is de 917 nog steeds luchtgekoeld "luft kannst du während einem rennen nicht verlieren "
1:18 schaalmodellen te koop : kijk hier voor de lijst
en hier voor de foto`s
|
04 jan 2008 15:03 |
|
|
Gert
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
|
Belachelijk dat ze vinden dat het gevaarlijk zal worden!
Lekkere coureurs zeg!
Ze moeten nu zelf weer na gaan denken als ze een bocht uitkomen en niet als een robotje plankgas uit een bocht komen en de elektronica de rest laten regelen.
Wat een loosers.. (maar van Coulthard was dat sinds zijn geboorte al bekend)
|
04 jan 2008 15:03 |
|
|
BJ964
Porsche 964 C2 1991
|
Laat ze eerst maar weer eens op een kart in de regen stappen om te leren hoe het ook alweer was om te rijden zonder TC en alle andere hulpmiddelen
_________________________________________ Porsche 964C2 Nachtblauw
|
04 jan 2008 15:33 |
|
|
Jort
Groningen
|
Zelfs D. Hill kon zonder TC vliegen in de regen. En je maakt mij niet wijs dat de Renault RS6 3,5L V10 een veel minder steile vermogenscurve had dan de huidige 2,4L V8...
_________________________________________ Tjolk.
|
04 jan 2008 15:46 |
|
|
2000 gtv
Ex 993 c2,
Ex 997 4S,
Ex 964 c2 '92,
991.2 SSint Pancras
|
Juist waar zijn de echte karakter mannen gebleven.
Dus over karaktermannen en Formule1 vragen gesproken
We hadden(hebben??kan het i.g. niet vinden) hier trouwens ooit een topic voor...
Maar hier komt ie.......:Welke coureur crashte ooit in de uitloopronde van zijn enige behaalde F1 overwinning??
_________________________________________ what is understood
need not be discussed.
|
05 jan 2008 18:25 |
|
|
Danny
3.2 carrera cabrio "88stein lb
|
is het jean alesi tijdens de gp van canada op 11 juni 1995
_________________________________________ Ferdinand Piech op de vraag van Enzo , : waarom is de 917 nog steeds luchtgekoeld "luft kannst du während einem rennen nicht verlieren "
1:18 schaalmodellen te koop : kijk hier voor de lijst
en hier voor de foto`s
|
05 jan 2008 19:47 |
|
|
2000 gtv
Ex 993 c2,
Ex 997 4S,
Ex 964 c2 '92,
991.2 SSint Pancras
|
Nop
_________________________________________ what is understood
need not be discussed.
|
05 jan 2008 21:21 |
|
|
drknauf
___________________
ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ
ησ ѕυвѕтιтυтє
___________________een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
|
jos albers
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
06 jan 2008 0:13 |
|
|
Danny
3.2 carrera cabrio "88stein lb
|
Vittorio Brambilla
in de kletsnatte Grand Prix van Oostenrijk 1975
Terwijl hij de finishvlag passeerde verloor hij de controle over zijn auto en crashte. Met een kapotte wagen reed hij vervolgens de ereronde
_________________________________________ Ferdinand Piech op de vraag van Enzo , : waarom is de 917 nog steeds luchtgekoeld "luft kannst du während einem rennen nicht verlieren "
1:18 schaalmodellen te koop : kijk hier voor de lijst
en hier voor de foto`s
|
06 jan 2008 3:05 |
|
|
2000 gtv
Ex 993 c2,
Ex 997 4S,
Ex 964 c2 '92,
991.2 SSint Pancras
|
Yep.....de gorilla van Monza.Hij was een soort Verstappen in het kwadraat
_________________________________________ what is understood
need not be discussed.
|
06 jan 2008 11:11 |
|
|
Auke231
996 GT3 Mk1Het Oosten
|
Het zijn wel een stel watjes hoor, bepaalde F1 coureurs.. . Laten ze een voorbeeld nemen aan de helden en heldinnen die 2e kerstdag met de fluwelen voetjes over het natte Zandvoort reden in hun zelf betaalde auto's zonder dat ze er een paar miljoen euro's aan overhielden.. (ik was er zelf niet bij hoor.. , heb alles via het forum gevolgd).
|
06 jan 2008 12:40 |
|
|
Gert
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
|
De nieuwe Ferrari ziet er naar mijn mening erg uit.
|
09 jan 2008 21:05 |
|
|
Gert
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
|
Jammer als het zo is, ik gun het Klien.
|
09 jan 2008 22:09 |
|
|
Gert
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
|
Fisi is over de top, gaat toch niks worden met iemand die gewend is in veel betere/snellere auto's te sturen. Goed voor de ontwikkeling van de auto, of gewoon veel sponsers aan zijn kont hangen...
|
09 jan 2008 23:05 |
|
|
patrick911
1973 911 2.4T &
1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)Melbourne
|
Ik ook, ik heb daarom de kaartjes voor de opening van het seizoen (Australian GP - 16 maart) al besteld
|
10 jan 2008 0:51 |
|
|