_________________________________________ Soms komen dromen uit. Moet je er wel wat voor doen.
09 maart 2013 14:00
A-Line
LEEUWARDEN
Re: FILMPJES - het vervolg -
Ik had het filmpje vanochtend ook gezien. Ik heb het wel 10 keer terug gezien en blijf maar niet snappen hoe hij dat voor elkaar krijgt. Iemand een idee? Was hij tegelijk bezig met de radio of zo?
09 maart 2013 14:28
A-Line
LEEUWARDEN
Ik had het filmpje vanochtend ook gezien. Ik heb het wel 10 keer terug gezien en blijf maar niet snappen hoe hij dat voor elkaar krijgt. Iemand een idee? Was hij tegelijk bezig met de radio of zo?
09 maart 2013 14:28
michelm1978
Porsche 911 3.0SC 1982
Varik
Cazzo zegt ie..
09 maart 2013 16:10
Cazzo Super Veloce
993 4S
Ik weet van nix
_________________________________________ GREEN IS GOOD
09 maart 2013 16:41
Subdriver
Curaçao
Aline42 schreef:
Ik heb het wel 10 keer terug gezien en blijf maar niet snappen hoe hij dat voor elkaar krijgt. Iemand een idee?
Niet zo moeilijk hoor. Nat wegdek, veel pk's en dan teveel gas geven terwijl hij met de inhaalactie bezig is. Auto verliest tractie, breekt uit, tegensturen en boem.... vangrail! Als het mij overkwam dan zou ik een half uurtje aan de kant staan janken.
09 maart 2013 17:20
steef
Porsche 911 2003
Waterland
Wat een verschrikkelijke beelden
Weer een voorbeeld van een chauffeur die wel weet waar de klok hangt, maar niet de klepel....
_________________________________________ Racing is about technique, no electrique....!
Te vroeg gas erop , koude banden en glad nat wegdek. Logisch toch. Sukkel
_________________________________________ http://www.speedgelb.nl Speedgelb Meeting uitgesteld life is too short to drive boring colors
09 maart 2013 21:55
Delnoy
Lada
Helemaal in het zuiden.
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
Jammer van: - Dat verschrikkelijke Momo Millenium stuurwiel - Die kermisverlichting bij het openen van het portier - RHD - Air is natuurlijk voor pussy's
_________________________________________ Current: Fiets... Exxes: - 986 3.2S - 986 - 968 Coupe - 964 Carrera 4 - 968Club Sport
12 maart 2013 23:03
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxster
ex RS4
Staat wel lekker laag.
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
13 maart 2013 12:51
michelm1978
Porsche 911 3.0SC 1982
Varik
apart loopje....
13 maart 2013 15:33
Subdriver
Curaçao
Besluiteloosheid? (ik ga naar links, nee ik ga naar rechts, nee toch naar links, of toch naar.....) of gewoon jeuk
_________________________________________ Racing is about technique, no electrique....!
13 maart 2013 16:00
dttd
das idd wel erg kriebelig
_________________________________________ Detail Today Auto Detailing high end auto detailing studio http://www.detailtoday.nl
13 maart 2013 16:03
outletvalve
911 2.4 T targa '72, 991 4S cabrio '13
THE MUD schreef:
https://vimeo.com/36191698
*lekker muziekje *mooie shots *Zakkuh met die bak! (waar is drknauf?) *Dat nummerbord zou Mike ook wel willen hebben: D4M LO ! *Is ze dronken ? ze loopt met haar benen gekruisd
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum