Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 12 apr 2025 1:43

Antwoord op onderwerp  [ 1845 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 74  Volgende
Formule 1, Seizoen 2016 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2016
Kimi en Max ... :popcorn:

28 aug 2016 14:51
Profiel
ex Carrera Coupe 3.2 1987
Amsterdam
Op de Duitse RTL wordt Max niet gewaardeerd vandaag ivm verdedigende actie's.
En ik moet zeggen, ze hebben wel n beetje gelijk....

28 aug 2016 15:22
Profiel
PF #911
België
Ach ja, zo'n dagen zijn nog de meest leerrijke voor hem. Kan maar goed zijn voor zijn groeiproces!
Ex: Elise S1 111S

28 aug 2016 16:02
Profiel WWW
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; 997.2 GT3; Taycan 4S CT
alvin01 schreef:
Op de Duitse RTL wordt Max niet gewaardeerd vandaag ivm verdedigende actie's.
En ik moet zeggen, ze hebben wel n beetje gelijk....

Ach kom, hij verdedigt gewoon agressief, nou en. Kimi zeurt ook wel erg veel.
Jammer dat het zo is gelopen voor Max. Ronde 1 had 'ie even zijn hoofd koel moeten houden...

28 aug 2016 16:09
Profiel
Het gat was er aan de binnenkant. Vettel snijdt iets te hard naar binnen en kon ook niet zien dat Max daar helemaal aan de binnenkant zat met ook Kimi er nog naast.

De acties met Kimi zijn gewoon binnen de regels. Hij remt later, wat mag, en houdt daarmee zijn racelijn. Dan moet Kimi maar later remmen als hij er voor wil blijven. Duitsers moeten niet piepen... Deden ze ook nooit bij de streken van Schumacher.

28 aug 2016 16:17
Profiel
911 2.4 T targa '72, 991 4S cabrio '13
Hmmm, veel commentaar op het rijden van Max op RTLgp: zowel Christian Danner als Niki Lauda hebben toch wel zwaar kritiek op zijn rijden....

Bij de start was het inderdaad een erg gewaagde actie om binnen door te steken. Later in de clash met Kimi op kemmel straight maakt hij ook een erg heftige actie om hem te blokken. Horner vindt het " op het randje". Lauda is echter erg verontwaardigd over zijn gedrag, en zegt dat je nooit een dergelijke "gevaarlijke" actie mag doen ( Max deed het eerder op de Hongaroring).

Ben benieuwd of er nu -na afloop van de tace- nog een reactie van de stewards komt.

"Racing is life. Anything before or after is just waiting."

28 aug 2016 16:18
Profiel
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; 997.2 GT3; Taycan 4S CT
Ik denk het niet

28 aug 2016 16:23
Profiel
Moderator
PF #57
Nikki Lauda moeten ze inmiddels ook eens opzetten in de prijzenkast. De eeuwige legende die gevraagd en ongevraagd zijn mening over alles geeft... Pffff

28 aug 2016 16:24
Profiel
Een kikker en een konijn zitten naast elkaar in een hok maar zien elkaar niet. Om te weten wat ze zijn gaan ze vragen stellen. De kikker begint:

Heb je een vachtje?

Ja zegt het konijn.

Heb oren?

Ja zegt het konijn, hele lange.

O zegt de kikker, dan weet ik het al... Jij bent een konijn

Goed geraden zegt het konijn maar nu ik...

Heb jij een vachtje? Vraagt hij aan de kikker

Nee zegt de kikker

O zegt het konijn... Mmm

Heb jij oren?

Nee zegt de kikker

Oh dan weet ik het al zegt het konijn.. Jij bent Niki Lauda

28 aug 2016 16:35
Profiel
911 2.4 T targa '72, 991 4S cabrio '13
Leuke mop, maar.....

Bij RTL zouden ze Lauda niet vragen (betalen) als hij niet af en toe zinnig commentaar zou leveren!

Ik denk dat de druk op Max erg groot was vandaag, en dan is het best lastig om het hoofd koel te houden.

"Racing is life. Anything before or after is just waiting."

28 aug 2016 17:38
Profiel
PorscheForum Rakker
996 C4S
Levengevaarlijke actie(s) van Max Verstappen vandaag !

Kimi is een faire coureur en een WDC ,Max heeft geen respect en vandaag bleek zien dat hij jong en roekeloos is ( slechts mijn opinie natuurlijk).

Natuurlijk moet een top coureur risicos nemen en op het randje gaan ,maar vandaag was levensgevaarlijk wat Max V. liet zien.

Enige kritiek is zeker op zn plaats !

28 aug 2016 17:54
Profiel
Levensgevaarlijk.... Laat me niet lachen. Gewoon op het scherpst van de snede. Weet je wat het is, deze jongen heeft een winnaarsmentaliteit en gaat tot het uiterste wat toelaatbaar is...ook voor de stewards.

Het valt nu alleen op omdat er de afgelopen 10 jaar weinig tot geen coureurs ( behalve Hamilton) zijn geweest met deze winnaarsmentaliteit

28 aug 2016 17:59
Profiel
PorscheForum Junkie
Curaçao
Ben het daar absoluut niet mee eens, niks levensgevaarlijk!
Die watjes moeten eens ophouden met dat zeuren.
Heerlijke reactie van Max: "... dan rij ik ze nog liever van de baan af!" Held! :res:

http://www.dumpert.nl/mediabase/6869053 ... edend.html

28 aug 2016 18:02
Profiel
PorscheForum Junkie
Curaçao
Zie net de post van Giulia. Ik reageerde op petquesha.

28 aug 2016 18:03
Profiel
PorscheForum Rakker
996 C4S
Levensgevaarlijk in mijn opinie .

Ik denk dat er een beetje een roze bril NL effect is wat Max betreft.

Ik kijk nu reeds 35 jaar F1 en ja men kan Max vergelijken met Schumi en Senna ,maar vandaag was gewoonweg Levensgevaarlijk.

Arogantie van Max vandaag ,is niet op zn plaats ,er moet respect zijn tussen de coureurs en vertrouwen.

28 aug 2016 18:29
Profiel
Leg eens uit wat er levensgevaarlijk is? De stewards vinden nl. van niet. En die kijken ook al 35 jaar F1 denk ik...

28 aug 2016 18:37
Profiel
Sint-Niklaas (B)
Het is wachten op de dag dat Max net als sr. V ook vrouwen gaat slaan...

Groot Talent? Zeer zeker.
Onsportief? Evenzeer.

Jammer voor de talloze NL fans die naar Spa zijn afgezakt :roll:

28 aug 2016 19:11
Profiel
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
giulia schreef:
Levensgevaarlijk.... Laat me niet lachen. Gewoon op het scherpst van de snede. Weet je wat het is, deze jongen heeft een winnaarsmentaliteit en gaat tot het uiterste wat toelaatbaar is...ook voor de stewards.

Het valt nu alleen op omdat er de afgelopen 10 jaar weinig tot geen coureurs ( behalve Hamilton) zijn geweest met deze winnaarsmentaliteit

+1 Nederlander of niet, niks roze bril.

28 aug 2016 19:16
Profiel
2.2VTEC schreef:
Het is wachten op de dag dat Max net als sr. V ook vrouwen gaat slaan...

Groot Talent? Zeer zeker.
Onsportief? Evenzeer.

Jammer voor de talloze NL fans die naar Spa zijn afgezakt :roll:

Wat klets je nou voor onzin. Het valt me op dat veel zuiderburen op F1 fora heel giftig reageren op het feit dat Max zo'n talent is.

Waar baseer je onsportief op dan? Hij heeft geen straf gekregen van de stewards en die zijn, als je het een beetje volgt, niet mals met de regeltjes in de F1. Hij doet het nog netjes. Senna sloeg Irvine gewoon op bakkes :mrgreen:

28 aug 2016 19:42
Profiel
PorscheForum Junkie
964 Cup
Brussels, Belgium
Ik denk dat je voor Lauda niet anders kan respect hebben... levende legende. En ga met hem maar es de discussie aan over veiligheid... succes!! Denk dat alle stoere jongens met grote bek hier op het forum de watjes zijn tov Lauda. Ik kijk F1 sinds 1986, niet sinds er een Hollander wint.

Alle respect voor Max, wat een piloot... maar vandaag heeft ie een beetje gefaald, en zijn frustratie geuit voor het gerommel bij de start. Waar hij echter niet rechtstreeks schuld aan had trouwens, maar hij had beter effe gewacht dan was ie mooi 2de geeindigd. Hij noemt ook Raikkonen als schukdige bij de start terwijl het gewoon Vettel was... logisch ook dat LAuda het wat op zijn zenuwen krijgt van het paraplu-getrek van Max na de race.

Ach, waait wel over...

28 aug 2016 19:47
Profiel
Cayman S 2009, 924 1977
Verstappen doet wat mag, volgens de regels. Op het randje? Wellicht. Maar dit maakt de sport populair en spannend. Anders dan dat we gewenst zijn de afgelopen jaren met alle Rosbergjes van deze tijd? Zeker. En das maar goed ook want F1 was op sterven na dood.

Ja ik volg F1 al lang voordat Max erbij kwam en nee heb geen roze bril. Het was allemaal te braaf en eindelijk is er nu iemand die durft. Ik denk dat Sainz ook zo'n type coureur is, eindelijk wordt het weer een sport voor echte mannen die er alles voor over hebben om te winnen en echt racen. Zo is de sport ooit bedoeld. Niet van die piepers zoals Vettel en Raikonen. Racen verd#mme!!

28 aug 2016 20:11
Profiel
___________________ ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ ησ ѕυвѕтιтυтє ___________________
een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
ik persoonlijk vind ook dat max z,n start zelf een beetje verkloot heeft door zo slecht te starten

of dat de ferrari,s beter weg waren kan ook natuurlijk !

jammer dat het niet lukte het goed te maken door het gat in te duiken, helaas , beter had die geduld kunnen hebben maar das achteraf gezwam

ik hoop dat die nog sneller rijpt en niet away fade zoals zovelen talenten voor hem

het gaat er in ieder geval niet altijd om hoe goed je echt kunt racen , maar ook of je er bent als je toe kunt slaan net zoals hamilton vandaag heeft gedaan ,
achteraan starten en toch ondanks alles wat er gebeurt is tijdens de race vooraan eindigen

hetzelfde waarvoor max ook eigenlijk een race heeft gewonnen omdat de twee mercedesen uitvielen was hij er wel op dat moment , tuurlijk heeft hij zich kranig geweerd aan einde van die race, respect, vandaar ook de overwinning, maar ik zou het hem ook graag een keer willen zien doen met twee mercedesen in het veld 8)

ik verheug me op volgende week ondanks het een hoge snelheid circuit is hoop ik dat die wat (naar het gelang het talent wat iedereen hem toedicht) uit de hoed kan toveren

ik kan niet wachten :cheers:

of je voor hem bent of tegen hem het is lig wel een stuk leuker om aan te gluren momenteel de F1 8)

.

_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:

28 aug 2016 20:15
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
996 C4S
Lauda .....levende legende ......Mee eens!

Het levensgevaarlijke moment in mijn opinie was toen Kimi op het rechte stuk Max inhaalde en moest remmen.

Als dat Maldonado of Grosjean was geweest ipv Kimi dan waren er tranen gevloeid.

Just my opinion.

Wel al hebben de overige coureurs aangegeven dat het soms te ver gaat.

http://www.gptoday.com/details/view/575434/Alonso_and_Button_criticise_dangerous_Verstappen_moves/?fsdetails

Max is een top coureur en toekomstige wereld kampioen ,vandaag maakte hij fouten waar hij van leert ..

Had wel min. een investigation verwacht van de stewards, die is idd niet gekomen en zij hebben er zeker een betere kijk op dan ik.

28 aug 2016 20:18
Profiel
Cayman S 2009, 924 1977
Ik denk dat je vandaag hebt kunnen zien dat hij 18 is en nog ervaring mist. Niet zozeer in de eerste bocht want ik vind dat hij juist altijd uit de malaise blijft bij de start en er vaak voordeel uit haalt. Nu ging het een x mis helaas. De ervaring die hij mist zie je idd in de einduitslag en het verloop vd wedstrijd. Hamilton, Vettel en zelfs Raikonen komen uiteindelijk nog met een goed of redelijk resultaat en dat komt Max nog tekort

28 aug 2016 20:22
Profiel
964 c2
Den Haag
giulia schreef:

Vooral dit idd.
Je kan er over twisten of 't net wel of net niet over de grens is, maar ik ben blij dat er weer iemand is die volle bak racet.
Wat in de motogp wel altijd gebeurt mist al 10 jaar in F1.
Met uitzondering van Hamilton en Alonso (bij topteams) was 't jarenlang veel te laf. Als je ziet hoe vaak gasten als bijv. Massa en Rosberg zich direct schikken als er iemand een uitrempoging doet. Bij Max moet je er echt voorbij zijn, anders laat ie 'm staan.

Eerste ronde was gewoon pech. Vind dat Max iets te fel is richting beide ferraricoureurs. Kimi kon er niets aan doen, werd afgeknepen door Vettel, en die koos gewoon een iets te strakke lijn.
Als Max gewoon z'n start beter had gedaan had ie überhaupt moet in deze situatie gezeten. :wink:

Vind overigens 't uitfluiten van rosberg op t podium door een groot deel van 't publiek helaas weer typisch Nederlands. :bang:

28 aug 2016 20:24
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 1845 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 74  Volgende