_________________________________________ early to bed early to rise makes a man healthy wealthy and wise
03 jun 2013 17:58
Delnoy
Lada
Helemaal in het zuiden.
Re: FILMPJES - het vervolg -
Vind het nog niet eens zo heel gek. Misschien als ik een gevoelige IMS Lager met de 997 krijg ook een Electro motor erin lepelen.
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
03 jun 2013 18:24
steef
Porsche 911 2003
Waterland
Ik vindt het walgelijk! Het kost een vrachtwagen aan steenkool om 25 km te kunnen rijden. (hoewel ik niet weet hoeveel vrachtwagens steenkool er nodig zijn om mijn tank met geraffineerde benzine te vullen.... )
_________________________________________ Racing is about technique, no electrique....!
03 jun 2013 22:09
3AE '99
987.2 Cayman S
Roosendaal
Chris Harris in de 991 GT3 (uh, oh, zat al in een ander topic...)
_________________________________________ "...indrukwekkend, collega...maar werkt het ook in theorie?..."
13 jun 2013 18:50
Ronaldo
964 c2
Den Haag
Wat een gave bak. En ongelooflijk dat het dan blijkbaar weer zoveel stappen verder is dan de 997rs.
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
13 jun 2013 22:31
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxster
ex RS4
+1
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
28 jun 2013 17:53
Brulaap
Zelfstandig ondernemer
regio Utrecht
Ivo 3.6 schreef:
dat klappen door de versnellingen heen is verslavend om te horen. Hoop ooit zo'n bak te hebben.....
Idd, mooi geluid die klappen van de PDK. Sinds een paar maanden heb ik een Boxster S 981 en ja, ook dat geluid is in sportstand met de sportuitlaat geweldig mooi. Een "plofje" bij het opschakelen en "tussengas" bij het terugschakelen.
Handbak (sequentieel) kan ook mooi zijn, kijk maar naar deze (en meer van dezelfde rijder):
_________________________________________ air supremacy
30 jun 2013 9:51
Johann
981 GT4, 971 4S, 931, 924 Safari, 968 cab, 924S
Utrechtse Heuvelrug
Hemels , ik kan de gehele dag naar de Kremer luisteren
_________________________________________ RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!
30 jun 2013 10:06
Driver
En dan te bedenken dat ik er vorige week nog in gereden heb op hun parking... Idem in de Vaillant Kremer Tegenwoordig kind aan huis aldaar.... Volgende week m'n eigen 964 Kremer halen
Gr. Peter
_________________________________________ Kosten waarvan het resultaat niet meetbaar wordt, moet je niet maken
30 jun 2013 12:16
Johann
981 GT4, 971 4S, 931, 924 Safari, 968 cab, 924S
Utrechtse Heuvelrug
Ik ben benieuwd naar je Kremer 964. Wat heb je laten doen?
_________________________________________ RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum