Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 18 nov 2024 0:28

Antwoord op onderwerp  [ 28 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Geen Porsches maar wel lekker 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
1989 911 Carrera 2 (964)
Baarn, NL
Bericht Geen Porsches maar wel lekker
Check deze website effe:
http://www.siliconvalleyautogroup.com/new_invt.html

Ik woon sinds begin van dit jaar in Californie en deze dealer in Los Gatos heeft altijd interessant spul staan zoals die gele Carrera GT. En een Veyron en een Spyker. Vorige week stond er ook de Spyker Peking of hoe die ook heet. Niet te geloven. Oh ja ook nog een dozijn Astons, Ferrari's, Lambo, Bentleys, RR en Lotus. Verkoopt ruim 500 van die dingen ieder jaar. Weer eens iets anders dan Golfjes.

Schrijf binnenkort wel iets meer over de Porsche markt hier. De prijzen zijn om te likkebaarden zoals een nieuwe Boxster voor 45000 dollares, trek er maar 20% voor de Europrijs.

02 okt 2006 6:23
Profiel WWW Facebook  Twitter 
PorscheForum Super Junkie
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 Targa
Gemert, N-Brabant
Bericht 
HIer staan genoeg leuke speeltjes :lol:

02 okt 2006 7:01
Profiel
987 Boxster S 3.4 Tiptronic & Harley - Davidson FXDLS Low Rider S
Lemmer (PF #48)
Bericht Re: Geen Porsches maar wel lekker
HansA schreef:
Vorige week stond er ook de Spyker Peking of hoe die ook heet. Niet te geloven.

Dat is knap voor een auto die pas in juni 2007 op de markt komt.....

02 okt 2006 12:37
Profiel Twitter 
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Daar staat idd heel wat lekker speelgoed bij elkaar :shock:

Laatste update 22/10/2013

02 okt 2006 12:44
Profiel WWW Facebook 
foxtrot / oscar
Bericht Re: Geen Porsches maar wel lekker
HansA schreef:
Ik woon sinds begin van dit jaar in Californie...

zit je in de Bay Area? Waar precies?
(stiekum wel een beetje jaloers!)

02 okt 2006 13:33
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
911 2.2E targa
Goirle, NB
Bericht 
Dat is écht niet normaal, wat een auto's zeg :shock: :drunken: 8)

02 okt 2006 14:50
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
1989 911 Carrera 2 (964)
Baarn, NL
Bericht 
Ik denk dat die Spyker peking het showmodel was dat hier aan potentiele klant word getoond. Toen ik hem zag was de tent op slot maar er stond wel een bord op dat je er vanaf moest blijven.

En ja ik zit in de Bayarea dus ik mag niet klagen. Ook op autogebied zeer interessant. Daarover later meer.

02 okt 2006 16:04
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxster
ex RS4
Bericht 
Waar zit je dan :?:
Ik scharrel zelf nogal eens rond in de Menlo Park, Palo Alto, Santa Clara omgeving.
idd zat mooie auto's om te spotten. 8)

Laatst bijgewerkt door Harley op 02 okt 2006 16:11, in totaal 1 keer bewerkt.

02 okt 2006 16:09
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
1989 911 Carrera 2 (964)
Baarn, NL
Bericht 
Woon in Saratoga en werk in San Jose

02 okt 2006 16:10
PorscheForum Junkie
Ex-964 C4, Ex-Boxster, EX Audi S8-> dreaming of cayenne turbo -> 996 gt3
MESTREECH
Bericht 
very NICE :shock: :shock:

very very NICE btw............................ :shock:

http://www.degeusmakelaars.com

02 okt 2006 16:10
Profiel
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxster
ex RS4
Bericht 
Porsches kosten daar idd geen drol vergeleken met hier.
De enige Gembella ooit die ik 'gewoon' op de openbare weg tegen ben gekomen was op de 101. Ik wist 't wel als ik daar woonde. Lekker een Boxster S leasen en in de weekends Highway 1 afknallen. :)

02 okt 2006 16:18
Profiel WWW
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 Targa
Gemert, N-Brabant
Bericht 
nog vacatures?? :P

02 okt 2006 19:59
Profiel
PorscheForum Junkie
Zuid Limburg
Bericht 
Waarom, wil je stiekem wegrijden in zo'n machien :lol:

Toch wel in de CGT dan hè ;)

02 okt 2006 20:05
Profiel Facebook 
foxtrot / oscar
Bericht 
Balen hoor als je daar woont, moet je elk weekend kiezen wat voor evenement je wil bezoeken :mrgreen:

03 okt 2006 0:11
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
911 3.2 Cabrio 1986
Het hoge noorden
Bericht 
Dat zijn wel een heel zootje leuke toys voor de big boys bij elkaar :shock: :shock:
.... Een gele Carrera GT.... Kwijl Kwijl

03 okt 2006 1:21
Profiel
PorscheForum Rakker
1989 911 Carrera 2 (964)
Baarn, NL
Bericht 
Bij de lokale Porsche dealer staat ook nog een Carrera GT te koop. Voor maar slechts $329.995.

Plaatjes? Zie de website:
http://www.stevenscreekporsche.com/en_US/

en effe niet op de prijzen van de 997 letten he....voor het bedrag waar je in NL een mooie 993 koopt, kan je hier een bijna nieuwe 997 kopen. Ik wil er wel zo een mee naar NL terugnemen maar huiver voor de verzekeringskosten. Dan misschien toch maar een Boxster voor rond de $50.000. Denk erom een dollar is 0.78 eurocent.

Even voor de duidelijkheid, mijn huidige transport hier is een nieuwe MX5. Heerlijk gooi en smijtkarretje maar te weining PK's en geen P. he.....

04 okt 2006 6:50
PorscheForum Junkie
KIA/ex-924 driver
DEN(k) HELDER
Bericht 
zozo, netjes. Bij de laatst genoemde link staat volgens mij onder Cayenne S ook de Titanium |Edition te koop, met foto. Man dat ding is ECHT rood! :lol:

04 okt 2006 9:41
Profiel Facebook 
Bericht 
HansA schreef:
en effe niet op de prijzen van de 997 letten he....voor het bedrag waar je in NL een mooie 993 koopt, kan je hier een bijna nieuwe 997 kopen.

Dan misschien toch maar een Boxster voor rond de $50.000. Denk erom een dollar is 0.78 eurocent.

Auto's zijn in Amerika spotgoedkoop. Zat pas nog in Beverly Hills daar stikte het van de Porsches, Ferrari's e.a. exoten. En natuurlijk bijna allemaal cabrio's.
Zat zelf in een hotel vlakbij Wilshire en Olympic Blvd, daar zitten vlak bij elkaar dealers van Porsche, Ferrari en Lamborghini. Het was daar een af en aan rijden van deze auto's. Als we 's ochtends op het terras gingen ontbijten kwam er stipt 9.30 uur een Murcielago langsrijden. Wat een geluid man, was je tegelijk wakker bij het ontbijt. Je hoorde hem al van ver aankomen. Was dus voor mij elke dag genieten. :P

Vertel me, hoe heb je daar het verblijf en visa geregeld. Ben van plan om binnen afzienbare tijd naar Malibu of Oceanside te verkassen, eerst tijdelijk bij familie totdat ik woonruimte gevonden heb en uiteraard neem ik mijn 993 mee.

07 okt 2006 13:54
PorscheForum Junkie
Ex-964 C4, Ex-Boxster, EX Audi S8-> dreaming of cayenne turbo -> 996 gt3
MESTREECH
Bericht 
IDD wat een kleur :bang:

Afbeelding

Vind rood bij veel P,zeer mooi/leuk maar voor KJN nee
doemediemaarniet :wink:

http://www.degeusmakelaars.com

07 okt 2006 17:48
Profiel
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Wit ja, maar rood :shock: :sick:

Laatste update 22/10/2013

08 okt 2006 2:07
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
1989 911 Carrera 2 (964)
Baarn, NL
Bericht 
gaat als de brandweer...;-))

08 okt 2006 3:28
PorscheForum Rakker
1989 911 Carrera 2 (964)
Baarn, NL
Bericht 
ben vandaag effe gaan kijken bij de lokale dealer en ze hebben twee van die brandweer Cayenne's staan, werkelijk geen gezicht. Vind toch al geen kleur voor een Porsche maar dit is echt niet om aan te zien. Probeer zoiets maar eens in te ruilen of weer te verkopen over een paar jaar. Ze zien je aankomen.

09 okt 2006 6:17
PorscheForum Rakker
1989 911 Carrera 2 (964)
Baarn, NL
Bericht 
Hi ECT, om nog even op je slotvraag te reageren. Ik ben hier via mijn werkgeven terecht gekomen, overgeplaats voor een assignment van ruim 2 jaar. Aangezien ik voor een Amerikaans bedrijf werk is een visum een fluitje van een cent en de rest regelt de baas. Dus ik kan je niet echt goed adviseren maar je kan eens kijken op de website http://www.nlborrels.com/nl/index.html daar kan je veel tips vinden van Nederlanders in het buitenland, inclusief de VS en Californie.

Enne, je 993 uit NL meenemen in misschien niet zo eenvoudig. De emissie eisen in Californie zijn de strengste van heel de VS en een auto die je uit een andere staat invoert moet al aangepast worden dus wat dat voor een NL 993 betekent weet ik niet. Misschien kan je eens navragen bij de Porsche Club of America/afdeling Californie? Zie: http://www.pca.org/ccc/

09 okt 2006 6:25
Bericht 
HansA schreef:

Enne, je 993 uit NL meenemen in misschien niet zo eenvoudig. De emissie eisen in Californie zijn de strengste van heel de VS en een auto die je uit een andere staat invoert moet al aangepast worden dus wat dat voor een NL 993 betekent weet ik niet. Misschien kan je eens navragen bij de Porsche Club of America/afdeling Californie? Zie: http://www.pca.org/ccc/

Hallo Hans

Dank voor de info.

Ik moest wel lachen dat je vermeldde dat de emissie-eisen in California zeer streng zijn. Heb daar in de praktijk weinig van gemerkt. :lol:

Mijn vrouw hield van shoppen in B. Hills en downtown L.A. en dat betekende dat ik dwars door LA moest, nou ik kan je zeggen dat de lucht zo vervuild is met smog en weet ik niet wat voor rotzooi, dat ik een paar weken last had van astma en vnl. door veel oude gulzige V8-barrels, oude bussen en de gigantische trucks zoals een Peterbilt. Mijn 993 produceert volgens mij een fractie van wat die oude barrels daar doen.
Ook zag ik in LA e.o. veel Porsches 993 en 997. Dus waarom zou mijn 993 niet mogen? Ik zal het voor de zekerheid vragen aan de Amerikaanse Porscheclub hoe het nou precies zit met invoeren en eisen omm deel te nemen aan het Amerikaanse verkeer.

10 okt 2006 15:37
PorscheForum Rakker
1989 911 Carrera 2 (964)
Baarn, NL
Bericht 
je hebt helemaal gelijk en LA is inderdaad niet erg fris. Toch zijn de eisen streng en moet iedere auto elk jaar een smog test doen. Het is niet dat jouw 993 niet zou mogen maar ik denk dat er wel wat aangepast zal moeten worden wat betreft de katalysator maar vraag me niet wat.

10 okt 2006 17:41
Antwoord op onderwerp   [ 28 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende