_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
30 okt 2006 10:16
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxster
ex RS4
Prijslijst kan je wel over mailen/bellen, daar zullen ze wel op reageren.
Bij verzoeken of je oude rekeningen van je auto mag hebben kun je wachten tot je een ons weegt, ivm 'privacy'. Langskomen helpt daar ook niet bij.
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
30 okt 2006 22:51
Master Ken
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 Targa
Gemert, N-Brabant
Het kan aan mij liggen hoor. Maar ik snap niet waarom ze daar zo moeilijk over doen. Uiteraard hoef ik niet te weten WIE de vorige eigenaar is geweest. Maar WEL wat hij aan onderhoud heeft gedaan. Voor mij mogen ze best de NAW gegevens weglaten.
30 okt 2006 23:06
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTS
Thuredriht - NPC#1408 PF#492
Master Ken schreef:
Het kan aan mij liggen hoor. Maar ik snap niet waarom ze daar zo moeilijk over doen. Uiteraard hoef ik niet te weten WIE de vorige eigenaar is geweest. Maar WEL wat hij aan onderhoud heeft gedaan. Voor mij mogen ze best de NAW gegevens weglaten.
hoop werk al dat getypex wat ze niets oplevert, kan me er iets bij voorstellen om eerlijk te zijn...
...als je een goede band met ze hebt ligt het anders denk ik
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum