Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 22 apr 2025 14:05

Antwoord op onderwerp  [ 14 berichten ] 
bugatti veyron be aware 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
968 Wit Wateringen (westland)
Bericht bugatti veyron be aware
de bugatti moet is opgaan passen

http://www.autoblog.nl/archive/2007/06/ ... -is-coming

13 jan 2008 0:53
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Groningen
Bericht 
Nooit meer iets van gehoord dus dat valt wel mee denk ik.

Kijk ook naar de datum "18 June 2007 ".

Overigens, Bugatti lijkt ook niet stil te zitten.

13 jan 2008 1:53
Profiel
PorscheForum Rakker
Lekkerkerk
Bericht 
Het enige wat ik nog van die GT9 heb gehoord is dat hij op een persdag, waar hij ging laten zien hoe hard hoe kan, niet wilde wegrijden omdat de motor telkens afsloeg. Oorzaak: Hij was niet helemaal waterdicht :!:

13 jan 2008 11:07
Profiel
Bericht 
Bugatti moet zelfs oppassen voor Cristiano Ronaldo :wink:

http://www.youtube.com/watch?v=Vv2dkd1ZiO0

13 jan 2008 11:46
PorscheForum Rakker
Dr. Ir. werktuigbouw
86 944, 83 928S
Bericht 
Beetje jammer van die geluidseffecten in dat filmpje :roll:

13 jan 2008 12:08
Profiel Facebook  ICQ  Twitter 
Bericht 
Over de toekomstplannen van Bugatti is al veel gezegd. Nu is er weer een verhaal dat Bugatti een raceauto gaat bouwen voor straat gebruik. Het vermogen ligt dik boven de duizend pk, want dat is het handelsmerk van de Elzasser autofabrikant.
Het is inmiddels publiek geheim dat het volgende kunstje wat we van Bugatti te zien krijgen een targa-versie van de Veyron is. Daarvan worden enkele tientallen exemplaren gemaakt, bovenop de driehonderd coupés. Maar wat gebeurt er met Bugatti als de Veyron aan het einde van zijn Latijn is? Eerst zou er een ‘kleiner’ model komen dat in de klasse van de Lamborghini Gallardo en Ferrari F430 zou vallen. Nooit meer iets van gehoord. Toen kwam het idee dat Bugatti exclusieve carrosserieën zou gaan bouwen op het chassis met de indrukwekkende 1.001 pk sterke W16; unieke auto’s voor de rijksten der aarde. Ook niets meer over vernomen.
De autopers in Duitsland maakt nu melding van ‘Projekt Lydia’. Daarachter gaat een raceauto schuil die ook is geschikt voor straatgebruik. Op het moment zouden in Molsheim tekeningen klaarliggen voor een 1.175 pk sterke en meer dan 400 km/h snelle straatracer. Hij oogt nog het meeste als een overdekte Le Mans racer, zoals Audi daarmee over het circuit gaat. Bugatti hoopt er in 6:40 minuten mee een rondje Nürburgring te kunnen rijden. Da’s best ambitieus. Donkervoort rondde het circuit met een speciaal geprepareerd model in 7:14 minuten en een Pagani Zonda F Clubsport kan het in 7:28 minuten. Die Bugatti wordt dus serieus snel.
Volgens de Duitsers wilde Bugatti het Project Lydia al in 2009 op de markt brengen. Maar het Grote Uitstellen, zoals dat ook bij de presentatie van de Veyron het geval was, lijkt weer begonnen. Nu is staat 2010 namelijk al op de kalender. Van de straatracer worden naar verluidt zeventig stuks gebouwd en de prijs zal in Nederland zo rond de drie miljoen euro liggen. Daarmee is het meteen veruit de duurste auto op de markt.

Tja ... een project met deze naam ... :mrgreen: :lol: :wink:

13 jan 2008 13:26
PorscheForum Junkie
Achter de duinen.
Bericht 
Lydia schreef:
Tja ... een project met deze naam ... :mrgreen: :lol: :wink:

Inderdaad, een mooi project maar die naam..... :roll: :D

13 jan 2008 22:31
Profiel
PorscheForum Junkie
KIA/ex-924 driver
DEN(k) HELDER
Bericht 
...zucht...3 miljoen euro voor een auto :roll: Het moet toch niet gekker worden zeg! Daar koop ik een mooi huis van en laat ik mijn 924 geheel van opknappen. En dan nog een STRAATRACER in de vorm van een LeMans auto..??? Wat moet ik me daar bij gaan voorstellen; vast niet zulk mooi lijnenspel ala GT1 maar weer een lelijk rond hok.

Nee dank u, geen Bugatti voor mij

14 jan 2008 10:55
Profiel Facebook 
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht 
Volgens mij maken ze geen winst op het huidige model. Vraag me echt af of ze uberhaupt centjes krijgen van VW of iets nieuws te ontwikkelen.

14 jan 2008 11:46
Profiel
PorscheForum Junkie
3.2 cabrio 1987 marineblauw
Nijmegen
Bericht 
Maarten schreef:
Volgens mij maken ze geen winst ...
Daar ligt volgens mij het probleem en het uitstellen, steeds weer hetzelfde (plagiaat, excuus :D ) Lydje; waarschijnlijk is Bugatti vooral een marketing tool en als individuele bouwer niet winstgevend; steeds dus weer de discussie of de 'rumour around the retro-brand' de investering wel rechtvaardigt.

14 jan 2008 21:46
Profiel
Groningen
Bericht 
Op zich niets nieuws natuurlijk. Als ik kijk naar de (ellenlange) R8 spotjes die 20 maal per dag voorbij komen, stel ik ook mijn vraagtekens bij de winstgevendheid van deze auto. Als je alle marketing (reclame incluis) kosten ook daadwerkelijk toerekent aan deze ene auto blijft er volgens mij slechts een leuke imago booster voor Audi over.

14 jan 2008 23:47
Profiel
Bericht 
HV schreef:
Daar ligt volgens mij het probleem en het uitstellen, steeds weer hetzelfde (plagiaat, excuus :D ) Lydje;

:mrgreen: :mrgreen:

Ik kan er niets aan doen maar ik blijf het gewoon een mooie auto vinden!

Afbeelding

Het is maar goed dan, dat ik geen aandelen in "Projekt Lydia" heb!

15 jan 2008 11:42
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning) (BMW E46 M3: TOP)
Bericht 
Je bent zeker niet de enige die het een hele fraaie auto vind :!:

Een imposante verschijning, vorm volgt functie d.w.z. de ongelooflijke capaciteiten :shock:
Heb de wagen zien acceleren tijdens Le Mans Classic, onvoorstelbaar snel maar ook gecontroleerd, als een hele strakke speer :shock: :shock: :D

Daarmee vergeleken is de hele rest aan sportwagens, inclusief dat Duitse merkje uit Stuttgart Zuffenhausen, kinderspeelgoed :idea: :oops:
Maar een kinderhand is snel gevuld toch :?: 8)

En dat project..., vind het wel héél jammer dat jij er niets mee te maken hebt Lydia :wink:

15 jan 2008 12:45
Profiel
Bericht 
Paul van Engelen schreef:
En dat project..., vind het wel héél jammer dat jij er niets mee te maken hebt Lydia :wink:

Om een vrouwelijke touch aan de auto te geven? :lol:

Ik heb deze auto al wel een keer in het echt gezien, maar ik heb nog nooit het geluk gehad er in (mee) te mogen rijden. Dat moet een sensatie zijn ...

15 jan 2008 14:45
Antwoord op onderwerp   [ 14 berichten ]