| www.porscheforum.nl | http://85.214.53.153/ |
|
GT3 buying guide (GT Purely Porsche) http://85.214.53.153/viewtopic.php?f=24&t=20074 |
Pagina 1 van 1 |
Auteur: | E.T. [ 16 sep 2008 23:04 ] |
Berichttitel: | GT3 buying guide (GT Purely Porsche) |
Heb ik nog overgehouden aan mijn GT3 zoektocht... GT3 buying guide (Wellicht moeite waard om toe te voegen aan GT3 naslagwerk dat door MichM3 is gestart in het forumarchief?) |
Auteur: | roenkie [ 16 sep 2008 23:19 ] |
Berichttitel: | |
Leuk stukje leesvoer, Thnx! |
Auteur: | torig [ 17 sep 2008 0:16 ] |
Berichttitel: | |
Marceeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel. 't Is iets voor u Net gelezen (diagonaal): wel goede tips tegengekomen. Ook no-brainers (historiek e.d.). Bedankt voor de link!! |
Auteur: | MichM3 [ 17 sep 2008 0:19 ] |
Berichttitel: | |
zalig stukje materiaal E.T.!!! thanks! |
Auteur: | zuugnap [ 17 sep 2008 10:33 ] |
Berichttitel: | |
Staat nu bij PCG ..... mischien iets voor jouw gast!! |
Auteur: | boxi [ 28 sep 2008 21:20 ] | |||||||||
Berichttitel: | ||||||||||
Volgens mij simpel verhaal gast, het gaat er om wat je moet bij betalen. Maw, je kunt geen topprijs verwachten voor je eigen auto bij inruil op een attractief geprijsde andere auto. (daarmee wil ik niet zeggen dat je dat ook verwacht ). Ik heb mijn 996 ingeruild bij PZ Gelderland voor een GT3. Een goede prijs gekregen, maar de GT3 was dan ook niet geprijsd aan de onderkant van de markt. Ik zou met een specialistische en zeer speciale auto als een GT3 niet over 1 nacht ijs gaan. Schadevrij verleden, huidige staat, en complete onderhoudshistorie lijken mij belangrijker dan het krijgen van de laagste prijs. Grtz. Boxi |
Auteur: | zuugnap [ 29 sep 2008 8:19 ] |
Berichttitel: | |
sommigen rekenen zich inderdaad beetje te rijk met hun auto! De opbouw van de restwaarde wordt altijd bepaald door de overhead ... bij particuliere verkoop heb je dus grotere marge blindsta .... doe je naam geen eer aan |
Auteur: | 968mint [ 29 sep 2008 22:46 ] | |||||||||
Berichttitel: | ||||||||||
zakken misschien wel maar niet hard. Ik vindt de prijzen niet zoveel anders (lees lager) dan bv 2 jaar geleden. |
Auteur: | boxi [ 30 sep 2008 15:36 ] | |||||||||
Berichttitel: | ||||||||||
Klopt. In Engeland zijn ze zelfs al min of meer 2 jaar stabiel (kijk er maar eens oudere 911 PWorld magazine's op na) @ gast, mijn opmerking is natuurlijk als tip en opbouwend bedoeld. Ik ken de exacte feiten inderdaad niet. En ik hoop dat je een goede prijs voor je auto krijgt (gezien de kleur... grapje! ). On topic: zolangzamerhand ben ik redelijk thuis in het aanbod van 996 GT3's, waar moet je op letten, reƫle prijs etc. Ik ben altijd bereid advies te geven, doe er je voordeel mee Grtz. Boxi |
Auteur: | boxi [ 01 okt 2008 20:40 ] |
Berichttitel: | |
Die Cs zonder airco bedoel je? Nee ken ik niet. Kenteken eind 2000 begin 2001 maar bouwjaar 99. Zal na een jaar ingevoerd zijn in Nederland. Grtz. Boxi |
Auteur: | 968mint [ 01 okt 2008 23:11 ] | |||||||||
Berichttitel: | ||||||||||
handvol is wat overdreven, maar wel een enkele MKI rond en zelfs onder de 60K (inclusief bpm) zowel in NL als DE Prijs van MKII lijkt wel iets maar niet veel lager (die hadden 2 jaar geleden even een dipje omdat de 997 gt3 net uitkwam, even wat meer aanbod) In ieder geval vind ik de afschijving niet schokkend en in ieder geval een stuk prettiger bv dan een nw A6 of 5 serie. |
Auteur: | Harley [ 01 okt 2008 23:51 ] |
Berichttitel: | |
Leuk stukje leesvoer. |
Auteur: | E.T. [ 05 okt 2008 9:49 ] | |||||||||
Berichttitel: | ||||||||||
Schade... |
Pagina 1 van 1 | Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |