Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 17 nov 2024 14:44

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 4 berichten ] 
iflavour.nl 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
ex '87 3.2 Carrera Targa, wit , ex rijkspolitie
Sint Anthonis
Bericht iflavour.nl
Wij zijn al sinds enige tijd bezig met een nieuw initiatief met de naam iflavour.nl (http://www.iflavour.nl) dit is een applicatie die dagelijks een nieuwe achtergrond op je mac of PC zet. Nu is dit eigenlijk voorbehouden aan diverse adverteerders die bij ons de kanalen vullen. (Als gebruiker zijnde kun je je kanaal voorkeuren bepalen) We willen graag de kanalen uitdiepen en wat meer kanalen gaan maken zo willen wij het kanaal auto wat verbreden met merken. Aangezien ik weet dat er een aantal (semi) proffessionele fotografen op dit forum aanwezig zijn wil ik hen vragen via deze weg of zij met ons willen samen werken, zij leveren ons dan de juiste achtergrond beelden aan en daarnaast levert het wat advertising voor hen op. Mocht je als fotograaf hierin wat in zien dan vraag ik je contact met mij op te nemen via pb. WIl je gewoon als gebruiker kijken, wees welkom !

Voor de duidelijkheid, ivm rechten op beelden, kwaliteit van beelden etc zoeken we niet lukraak walllpapers van porsches maar partijen die dit samen met ons proffessioneel kunnen/willen oppakken. Zo kunnen we snel een porsche kanaal opzetten ! :ba:

17 nov 2009 21:19
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
ex 911 3.2 carrera "84, ex Boxster 986, ex996 cabrio c4 ex 996 4S
Leiderdorp
Bericht Re: iflavour.nl
is toch zoiets wat je ook al kan instellen in windows 7 ? Hier vernaderd ook iedere 10 sec instelbaar tot een dag mijn achtergrond met foto's die op mijn pc staan ! Of zie ik het verkeerd ?

17 nov 2009 21:25
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
ex '87 3.2 Carrera Targa, wit , ex rijkspolitie
Sint Anthonis
je ziet het goed maar dit is een andere benadering, bijvoorbeeld is er een kanaal over films. Indien je een achtergrond krijgt van een nieuwe film dan kun je op een link klikken om meer info over die film te krijgen. Het is dus veel interactiever.

17 nov 2009 21:45
Profiel WWW Facebook 
Moderator
PF #57
indien geinteresseerd :arrow: verder via pb met ricardo svp. :salut:

18 nov 2009 0:08
Profiel
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 4 berichten ]