Auteur |
Bericht |
twt
996Brabant
|
Mannen vs. vrouwen
Edit: Topictitel gewijzigd (v/h "media").
Gelezen:
Rudi Westendorp, hoogleraar ouderengeneeskunde in Leiden: Meer 100-jarigen: Vrouwen zullen altijd winnaars blijven, want ze zijn nu eenmaal belangrijker en beter gebouwd: we hebben ze langer nodig; voor de zorg van de kinderen. Vergelijk vrouwen met de stabiliteit van een Mercedes. Mannen zijn een Porsche, het verlengstuk van een sigaret. Ze maken de blits met een stoer imago, maar staan vaker met een opgeblazen motor langs de weg. Dat er opnieuw een oudere Nederlander zal komen dan de oudste levende landgenoot nu (111), is vrijwel zeker. Biologisch gezien zijn er geen grenzen. Mensen zijn gebouwd om voort te gaan. En zelfs heel oude Porsches kunnen blijven rijden. Als je maar genoeg onderhoud pleegt.
|
31 maart 2009 8:49 |
|
|
amandus
Timeless
|
Re: media
Een vrouw wordt een oude stinkende rokende mercedes diesel Een man wordt een oude altijd fris lijkende heerlijk rijdende 911 Volgens mij is dat de conclussie
_________________________________________ Timeless objects
|
31 maart 2009 8:52 |
|
|
Lydia
|
Ik zeg niets
|
31 maart 2009 9:00 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Als we dan toch aan het vergelijken zijn ..... Mannen zijn als wijn, vrouwen als melk. Mannen worden mooier als ze ouder worden, ze rijpen, vrouwen ..... [Guido Weijers]
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
31 maart 2009 13:40 |
|
|
Traveller69
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70Zeist
|
Re: Mannen vs. vrouwen
Valt me nog mee, ik dacht hieraan:
_________________________________________ I read a report that said the typical symptoms of stress were eating too much, drinking too much, impulse buying, and driving too fast. Who are they kidding? That's my idea of a perfect day.
|
31 maart 2009 15:08 |
|
|
Patrick
|
Beetje oneerlijke strijd op een forum met 99% mannen.
|
31 maart 2009 15:11 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Iets wordt pas een strijd als je dat ervan maakt .
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
31 maart 2009 15:20 |
|
|
Patrick
|
Te filosofische voor deze simpele ziel.
|
31 maart 2009 15:26 |
|
|
Harry D
|
Pas maar op met die 1 % vrouwen op het forum, ik ken er een paar, als ze zouden willen, kunnen ze het ons nog knap lastig maken, met motorvermogen/rijkwaliteiten en met brains!
_________________________________________ Geniet, maar rij voorzichtig!!
|
31 maart 2009 15:48 |
|
|
Patrick
|
Daar heb ik geen enkel probleem mee. Ik erger me wel aan domme types die niet kunnen rijden.
|
31 maart 2009 15:51 |
|
|
horn
PF #57
|
Hoezo? We zijn toch niet allemaal een 996 met 3.4 motor?
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
31 maart 2009 15:53 |
|
|
Marcel
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616Uden
|
da's op zich niet zo erg, als ze het maar niet alle drie (denken te) hebben....(en dan ook nog de looks...)
_________________________________________ Yesterday is history, Tomorrow a mystery,Today is a present
|
31 maart 2009 16:12 |
|
|
Lydia
|
Vrouwen met motorvermogen/rijkwaliteiten en met brains en ook nog de looks ... die bestaan niet! (Die mannen gelukkig ook niet! )
|
31 maart 2009 18:01 |
|
|
D.D.
Op zoek naar...Noordwijk aan zee
|
+1
_________________________________________ HOOTERS.....;)
|
31 maart 2009 18:12 |
|
|
Airhead
1986 C1Friesland
|
Ach, een hoogleraar is tegenwoordig toch iemand die zelfs na zijn promotie zijn schooltje nog niet durft te verlaten voor de grote boze buitenwereld.
_________________________________________ Im Prinzip bist du bei dem Auto mit dem Denken schon zu langsam. [Walter Röhrl - über den 911 3.2]
|
31 maart 2009 18:51 |
|
|
drknauf
|
als ik een porsche zou zijn zou ik het niks vinden zonder mercedes,en
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
31 maart 2009 19:56 |
|
|
Jort
Groningen
|
Mwoah.. ik noem een bijzonder hoogleraar, of buitengewoon hoogleraar.
_________________________________________ Tjolk.
|
31 maart 2009 20:22 |
|
|
amandus
Timeless
|
Das wel weer waar herr Knaufster
_________________________________________ Timeless objects
|
31 maart 2009 21:13 |