Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 19 nov 2024 1:25

Antwoord op onderwerp  [ 16 berichten ] 
Automagazine GTO(ver en uit!) jammer....... 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
991 GT3 Clubsport Riviera Blau, , 993 Turbo, 996 GT3 MKI Clubsport 2001 Speedgelb, 996 GT3 MKI 2001Speedgelb, Porsche 109 Junior 1959,
Bericht Automagazine GTO(ver en uit!) jammer.......
Kreeg net het laatste nummer van automagazine GTO in de bus...
Vanaf nu dus GTO(ver en uit!) :cry: ....Alternatief:RS Porsche Magazine. :wink:

26 maart 2009 19:20
Profiel
PorscheForum Rakker
Groningen
Bericht 
Ik hoorde het een tijdje terug ook. Erg jammer want ik las het altijd met veel plezier. Vaak ook mooie foto's, op een aantal exemplaren na dan. Bij mij wordt het alternatief de Carros, die mag ik ook graag lezen. :D 8)

26 maart 2009 19:23
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Timeless
Bericht 
Vond het niet echt een top blad , de maat een beetje onhandig en de rest liet een beetje te wensen over imho :roll:

26 maart 2009 19:27
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
GTO leuk om af en toe een keer te kopen op Schiphol en te lezen in het vliegtuig. Carros vind ik echt zo'n blad voor bij de dokter. Kakkers-Autoweek... :wink:

26 maart 2009 20:25
Profiel
Timeless
Bericht 
Carros , das toch een tennisclubje voor doctoren :lol:

26 maart 2009 20:30
Profiel
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616
Uden
Bericht 
Als je echt een top autoblad wil lezen ga dan voor EVO, je zult zien dat GTO daar hun stijl van af heeft proberen te kijken. Het is een engelstalig blad, ik lees het al sinds 1994 (denk ik) sinds we in Aberdeen woonden. Je kunt je in NL aboneren, 48 GBP voor 12 uitgaves, niet echt duur maar wel goed. De rest kan mij niet echt bekoren, inclusief Top Gear niet, Caros, mooie foto's dat wel maar auto intellect van een huismus.

26 maart 2009 22:20
Profiel
Groningen
Bericht 
Heb het gevoel dat Autovisie het ook zwaar heeft, getuige de dumpprijzen en niet aflatende stroom aanbiedingen voor abonnementen de laatste tijd.

26 maart 2009 22:33
Profiel
PorscheForum Rakker
997 GT3 Mk1
Bericht 
EVO is inderdaad top, van dezelfde uitgevers als 911 Porsche World.

Grtz. Boxi

26 maart 2009 22:56
Profiel
a.k.a. Jurgen, ex-996 carrera coupe 3.6 ex-986 boxster 2.7 S ex-944 Type I en II
Amsterdam
Bericht 
Autovisie lijdt onder de druk van het megaverlies van de Telegraaf Media Group! Toch een prettig blad om te lezen.

Top gear vind ik als blad een chaos. Carros vind ik de verhalen te kort en te oppervlakkig!

26 maart 2009 23:20
Profiel
718 Cayman S
Loosdrecht
Bericht 
Ik vind autovisie een redelijk blad, van de (niet-merkgebonden) nl-bladen wel de lekkerste om te lezen imho.

26 maart 2009 23:32
Profiel
PorscheForum Rakker
1989 911 Carrera 2 (964)
Baarn, NL
Bericht 
Tja ik vind Octane altijd wel top en al jarenlang lees ik Car Magazine. Echt super. Autovisie is verplicht leesvoer en Carros is alleen leuk voor bij de kapper vanwege de leuke plaatjes, inhoudelijk nul.

27 maart 2009 8:32
Profiel WWW Facebook  Twitter 
PF #911
België
Bericht 
Kocht GTO ook alleen maar als ze een spraakmakende auto gingen testen. In het bijeen krijgen van exclusieve supercars waren ze wel sterk, en de foto's waren dan ook supermooi. En met een prijs 4,95 euro was het tevens verre van duur te noemen, maarja de kwaliteit van de artikels... Tegenwoordig liet ik het ook wel eens staan voor Supercar, dat nog goedkoper was maar helaas eveneens is heengegaan.

27 maart 2009 11:05
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Groningen
Bericht 
Godspeed schreef:
Kocht GTO ook alleen maar als ze een spraakmakende auto gingen testen. In het bijeen krijgen van exclusieve supercars waren ze wel sterk, en de foto's waren dan ook supermooi. En met een prijs 4,95 euro was het tevens verre van duur te noemen, maarja de kwaliteit van de artikels... Tegenwoordig liet ik het ook wel eens staan voor Supercar, dat nog goedkoper was maar helaas eveneens is heengegaan.
Supercars was bijna een letterlijke vertaling vanuit het Duits. Vond het maar een weinig inspirerend blad eigenlijk.

Vanuit Londen neem ik altijd EVO en CAR mee.

27 maart 2009 19:34
Profiel
PF #911
België
Bericht Re: Automagazine GTO(ver en uit!) jammer.......
Tja snap niet echt waarom mensen zo een hekel hebben aan vertaalde magazines. Als het netjes gedaan is (geen letterlijke vertaling maar een mooi opgebouwde tekst) heb ik er geen probleem mee.
Vond het soms wel interessant om lezen, zo ondervonden ze dat een 997 Turbo sneller rond een (vrij klein en bochtig) circuit was dan de 997 GT3.
Ex: Elise S1 111S

31 maart 2009 10:50
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Fotograaf
Medemblik
De Supercar was inderdaad een vertaling uit het Duits. Er stond heel af en toe een eigen test in.
De AutoReview (zelfde uitgever F&L automotive publications bv) is ook voor een groot deel een Duitse vertaling, maar er worden steeds meer en meer eigen testen gedaan. Verder kan de uitslag van de Duitse test anders zijn dan de keuze van de redacteur. Dat onderdeel is er recentelijk bij gekomen.

Op zich is de AutoReview een aardig blad, zeker voor het geld, die in elke uitgave erg veel testen laat zien. Je kan vaak aan de fotografie zien of het een vertaalde test was of een eigen Nederlandse test.

De autosport foto's zijn in ieder geval helemaal top in de AutoReview...... :thumleft:

21 apr 2009 21:38
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Ik lees altijd www.autointernationaal.nl ....... Actuele en ongenuanceerde texten.
Inmiddels koop ik al een paar jaar geen bladen meer, heb altijd een raar(bevooroordeeld) gevoel bij het lezen gehad en kon uiteindelijk niets met de informatie die erin staat. Dan liever een reclamefolder die ook echt alle informatie geeft en gratis is.

gr. Marcel

22 apr 2009 13:10
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 16 berichten ]