Auteur |
Bericht |
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Panamera Cabrio geruchten
Afgelopen vrijdag zijn wat geruchten de lucht in geslingerd door Autowoche.de dat er een Porsche Panamera Cabrio op komst zou zijn. Ben benieuwd of dit alleen geruchten zijn op basis van studiemodellen die iedere autofabrikant op een nieuw concept uitvoerd of er daadwerkelijk aan ontwikkeld zal worden. Betreffende artikelen zijn hier te vinden; AutoweekAutoblog.nlNog even de link met het interview met Wolfgang Dürheimer, Porsche Productchef. Vanuit dit interview zijn de geruchten ontstaan. Interview met Wolfgang Dürheimer
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
Laatst bijgewerkt door maurice op 12 okt 2009 11:45, in totaal 1 keer bewerkt.
|
12 okt 2009 11:26 |
|
|
horn
PF #57
|
Re: Panamera Cabrio geruchten
ik vind hem mooier dan de hatchback.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
12 okt 2009 11:32 |
|
|
john's Porsches
911 2,2 t TargA en Coupe 1971, EX 944 targa II 1985, boxster in opbouw
|
helemaal mee eens mooie bak en praktisch
_________________________________________ http://www.HVK-hogere-veiligheidskundige.nl
|
12 okt 2009 11:36 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
... ook met het dak dicht
|
12 okt 2009 12:01 |
|
|
PaulusdB
964 Carrera 4 Coupé, zwart, '92Grootenbosch
|
YES ! Now we're talking serious stuff. En ja, elke cabrio met het dak dicht ziet er niet uit. Daar is-ie dan ook niet voor gemaakt/gekocht. (En nee, ik heb er geen.)
|
12 okt 2009 12:05 |
|
|
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Ik vraag me zowieso af waar dat dak moet blijven. Je praat over een inmens dak en de kofferbak van de Panamera is nu niet zo ruim bemeten dat het er zo maar in past. Ik zeg dat Hans Klok er aan te pas moet komen om dat dak te doen laten verdwijnen.
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
|
12 okt 2009 13:25 |
|
|
WillemB
Ex 964 C2
nu 'n VW T2b PickupKeistad
|
'n softtop neemt niet zoveel ruimte in als een hardtop
|
12 okt 2009 23:33 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Dit is helemaal een mengeling van 6 jappen. Het wordt er allemaal niet beter op
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
12 okt 2009 23:37 |
|
|
Airhead
1986 C1Friesland
|
Er ontstaat hier bijna een schisma tussen de Lufti's en de mensen die koken met water. Ik vind het helemaal niets; als ik ooit een 4 persoons cabrio nodig zou hebben koop ik wel een Mercedes W124 cabrio of een Maserati GranCabrio En dan heb je nog genoeg geld over voor een tweedehandse 996 turbo er naast voor de PK-tjes. http://www.maserati.it/maserati/it/it/i ... nload.html
_________________________________________ Im Prinzip bist du bei dem Auto mit dem Denken schon zu langsam. [Walter Röhrl - über den 911 3.2]
|
13 okt 2009 18:04 |
|
|
Anton
Boxster 2.5Utrecht
|
Vette bak als ze die gaan maken. Beetje lastig instappen achterin, maar dan heb je wel beenruimte i.t.t. tot een elfje.
_________________________________________ De motor van een sportwagen hoort in het midden te zitten
|
13 okt 2009 22:16 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Een limousine als cabrio. Hoe verzinnen ze het....
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
13 okt 2009 23:21 |
|
|
Tom80
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0
nu: fiets, ovUtrecht
|
Ik wacht op de Cayenne cabrio. Hoewel het me niet zou verbazen als Gemballa of een andere knutselaar er al eentje gemaakt heeft...
_________________________________________ Ex-eigenaar van een 'doorleefde' 924 uit 1980 en een paar Audi's, nu alleen nog maar schaalmodellen...
|
13 okt 2009 23:51 |
|
|
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Daar hoef je geen Gemballa voor te heten hoor;
|
15 okt 2009 13:47 |
|
|
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
Vette bak... die Maser!
|
15 okt 2009 14:43 |
|
|
Jeroen C3.0
carrera 3.0 1977Asperen
|
+1 Die Panamera cab... m.a.w. not my cup of tea, niks an.
_________________________________________ The difference between men and boys...
The size of their toys!
|
15 okt 2009 17:46 |
|
|