Mark Nauta - Nautaracing - Dunlop Drivers Cup 2009
Zoals sommigen van jullie wellicht al wisten doe ik dit jaar mee aan de Dunlop Drivers Cup.
Een talent-scout programma georganiseerd door Dunlop, Bovag en Fanzonely. Na de
voorrondes 2 weken terug is nu de finale in aantocht. Op 5 november zal deze plaatsvinden
op Circuit Park Zandvoort.
Met dit topic wil ik wat aandacht vestigen op dit event en natuurlijk op mezelf als
potentiele winnaar van de Drivers Cup. Zonder goede moed kom je er natuurlijk nooit. Dit
topic is dus bedoeld om jullie de mogelijkheid te geven mij aan te moedigen. Voor
degene die er daadwerkelijk bij willen zijn op 5 november zal ik binnenkort hier meer bekend
maken over de exacte tijd.
Wil je me aanmoedigen, dan kan dat op verschillende manieren. In dit topic, door te
schreeuwen hoe graag je wilt dat ik win, via Hyves, waar je een krabbel achter kan laten
op
nautaracing.hyves.nl en natuurlijk via de website die hiervoor is aangemaakt
www.nautaracing.nl Stuur dan een mailtje met je succeswensingen naar
mark@nautaracing.nlOm nog even duidelijk te maken wat de Dunlop Drivers Cup is en wat er gebeurt en gaat
gebeuren, hieronder een perbericht, dat naast meer info ook terug te vinden is op de
website!
Nautaracing.nl, mede mogelijk gemaakt door Dunlop, Bovag, Fanzonely, SoHosted, AutoGespot, Adamvannoort.nl, luukvankaathoven.nl
en marknauta.nlDus ga
nu naar
nautaracing.hyves.nl of
nautaracing.nl en support mij zodat
IK de Dunlop Drivers Cup van 2009 win en kans maak op het behalen van mijn racelicentie
en die testdag in de BRL Light!!!