Ik kreeg eegisteren van een vriend van mijn zoon, deze music toegeschoven Die hij zelfs gecomponeerd heeft Hij is redelijk vaak op visite bij ons, en die de smakkelijke verhalen in zijn memorie heeft gezet en dit is het resultaat
Eventueele fouten mogen hem niet toegerekend worden
Veel plezier.....
Ik heb er een mix van diverse evenementen onder gezet
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
Laatst bijgewerkt door Rodger that! op 01 dec 2009 8:18, in totaal 1 keer bewerkt.
01 dec 2009 0:59
Gizmo
911 C2 Cabrio
Den Haag
Re: Porsche Antem
top gedaan.
01 dec 2009 8:06
horn
PF #57
cool hoor!
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
01 dec 2009 10:41
Marc
ex-911 3.2 Carrera coupé 1986
Oosterhout nb
Erg leuk!
Raptechnisch wellicht niet het beste (hoor de zachte 'g' van Extince) maar in combinatie met de beelden is het super!
_________________________________________ Ook al heb ik geen Porsche meer. Toch verander ik mijn avatar voorlopig niet!
Laatst bijgewerkt door Marc op 17 dec 2009 23:24, in totaal 3 keer bewerkt.
01 dec 2009 10:43
bully
01 dec 2009 14:57
Rodger that!
Veghel
Citaat:
(hoor de zachte 'g' van Extince)
Klopt als een bus.... is ook een brabo
De tekst was voor mij ook een verassing ,plaatjes er bij monteren is niet zo moeilijk . Het online krijgen was deze keer een ander probleem
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum