Re: Nu stemmen voor Politie Porsches via Stand.nl
Net gestemd en ik hoop van ganser harte dat de politie weer in Porsches gaat rijden. Maar dat is niet haalbaar in NL. De rekenmeesters ('geen cent te veel hoor') en de feministen (wat heb je daar nu aan) hebben het land definitief in hun greep. Althans, dat denken ze.
Nederlanders met een migratie achtergrond (de nieuwe allochtoon
) bevolken in toenemende mate onze wegen. En ergens mag ik die mannen die wel; het zijn nog mannen die nog lak aan regels hebben. Neem de Polen maar ook de Marokkaanse jochies en natuurlijk de Turken...zeker bij voetbalwedstrijden en bruiloften. Ergenis en bewondering gaan dan hand-in-hand; zeker als die gasten weer eens met de snelste BMW's. Merc's of Audi's wegscheuren
En daar komt dan onze politie in een strak getrokken Tourannetje aanrijden. Het autootje dat zij voor hun vrouw of vriendin kopen zodat ze met de kids kan rondrijden. Impact op die gasten is dan 0,0, nada, niks, noppes, njet. Het doet me altijd weer denken aan de politieman in New Kids Turbo....
Nee, kom dan eens aanzetten in een 911 turbo! Dan heb je respect. En daar draait het om, zij hebben respect voor jou en dan zullen ze naar je luisteren. Zo werkt dat in hun wereld.
Dus voordat de rekenmeesters en de feministen iets kunnen zeggen...we leven toch in een multi culti samenleving? Nou dan, daar hoort een Politie Porsche bij!
Zo...my 2cents...