Auteur |
Bericht |
Remmel
ex 928-S4 ClubSport
ex 928-S4
ex 928-S3nu Alpine en Lotus
|
nieuwe game met 991!
Zie hier de trailer; http://m.youtube.com/index?desktop_uri= ... b=w1&gl=NLEn... in de juiste kleur Jean-Pierre
_________________________________________ 80% van het salaris is voor mijn auto, de rest verknoei ik.
|
05 jun 2012 21:01 |
|
|
Remmel
ex 928-S4 ClubSport
ex 928-S4
|
Re: nieuwe game met 991!
Hmmm link doet het niet meer, hier de nieuwe: http://www.youtube.com/watch?v=m24BQwYLcng
_________________________________________ 80% van het salaris is voor mijn auto, de rest verknoei ik.
|
06 jun 2012 7:54 |
|
|
Erik997S
|
toevalig een gele?
_________________________________________ 997S
|
06 jun 2012 7:58 |
|
|
Remmel
ex 928-S4 ClubSport
ex 928-S4
|
Niks mis met je ogen... Alhoewel hij iets fletser is dan de mijne. Zo zie je maar: de nieuwe dingen verbleken vaak naast "de gouwe ouwe" haha
|
06 jun 2012 8:06 |
|
|
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
|
wat een kontkleur zeg
_________________________________________ Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!
|
06 jun 2012 20:38 |
|
|
Delnoy
LadaHelemaal in het zuiden.
|
Hoe is het met de jouwe Remmel, doet 'ie het alweer?
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
06 jun 2012 20:42 |
|
|
Remmel
ex 928-S4 ClubSport
ex 928-S4
|
Nee..., ik maak weer het ongelooflijke mee. De vliegwielsensor was versleten dus deze is vervangen, echter daarna liep hij nog steeds niet (lekker). Wat blijkt: de binnentank is gedeukt (naar binnen verfrommeld, vacuum getrokken). Brandstofopvoerpomp en brandstofpomp moeten ook vervangen worden. Nooit gedacht dat een brandstofpomp zo krachtig kon zijn dat hij de tank kon imploderen... Brandstoftank is inmiddels gedemonteerd en een vervangende tank is voorradig bij P&P. Peter is er volop mee bezig en heeft zoiets nooit eerder gezien. Er zit normaliter een grote ontluchtingsslang op, hier zullen we de hogedrukcompressor maar eens op aansluiten en zien welke rat er klem in zit...
Met een beetje goede hoop denk ik dat ik zaterdag weer kan rijden, ik hoop dat Peter die 60L die ik nog in de tank had heeft kunnen redden dan kunnen we nog een rondje rond de kerk.
Jean-Pierre
|
06 jun 2012 20:53 |
|
|
Remmel
ex 928-S4 ClubSport
ex 928-S4
|
Was gistermiddag even bij P&P en de 928 leeft weer. Tank, brandstofopvoerpomp, brandstofpomp en vliegwielsensor is vervangen. Ontluchtlingsslang was niet verstopt (?!) dus het is nog een raadsel waarom die tank zo ingedeukt was. Als ik over een varkensrug heen gereden zou hebben denk ik dat ik het nog zou weten...
Enfin zaterdagmorgen haal ik hem op en dan kan ik er weer van genieten. En Peter: bedankt voor de superservice!!
|
08 jun 2012 7:40 |
|
|
Delnoy
LadaHelemaal in het zuiden.
|
Fijn dat alles weer werkt. Wat een verhaal zeg.
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
08 jun 2012 7:44 |
|
|