hier een dokumentaire in het duits over de derde man bij porsche in de beginjaren
_________________________________________ Ferdinand Piech op de vraag van Enzo , : waarom is de 917 nog steeds luchtgekoeld "luft kannst du während einem rennen nicht verlieren "
Wat een verhaal zeg. Nooit geweten. Wel strijdlustige familie trouwens. Er wordt nu nog om erkenning gevraagd voor zijn aandeel in de ontwikkeling van de firma Porsche. Het wordt niet ontkend alleen niet met zoveel woorden benoemd als de familie Rosenberger zou willen.
_________________________________________ http://www.speedgelb.nl Speedgelb Meeting uitgesteld life is too short to drive boring colors
04 dec 2011 7:33
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019
Haarlem e/o
Re: De derde man bij Porsche
Pfffff, kheb het met open mond bekeken wat een verhaal zeg Wel een beerput hé die oorlog
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
04 dec 2011 11:09
PieterPorsche
Porsche Boxster 986 '99 zwart, zwart
Zwolle
Mooie documentaire. Ken nog steeds mensen die vanwege de tweede wereldoorlog een duitse auto weigeren te kopen.
05 dec 2011 11:39
horn
PF #57
Zo heeft mijn oma tot haar dood geweigerd Japanse producten als auto's, audio etc te kopen.
Leuke documentaire, eerste helft gekeken, laatste helft kijk ik vanavond af.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
05 dec 2011 14:31
3AE '99
987.2 Cayman S
Roosendaal
Mooie documentaire zeg, nog nooit iets over de beste man gelezen. Zou meer credits mogen krijgen vind ik. En man, wat een scary tijden destijds met die ander Adolf aan de macht, krijg altijd een naar gevoel in m'n maag als ik dat soort beelden zie.
_________________________________________ "...indrukwekkend, collega...maar werkt het ook in theorie?..."
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum