1972 VW Beetle
----
1967 Chevrolet Bel Air
----
1980 Porsche 911 SC
Verzamelen van links
Hallo,
Ik zou met een plaatselijke oldtimer en youngtimer club willen beginnen en ben bezig allerhande informatie te verzamelen om op de website te zetten. Die ik dan ook later met iedereen kan delen. Ik heb niet echt goesting om volledig het draadje af te gaan om alle leuke links te gaan bijhouden, daarom m'n vraag. Ik ben op zoek naar goeie links betreffende:
- Oldtimer onderdelen, Wereldwijd. - Goeie websites om leuke routes te downloaden. - Goeie events die we zeker niet mogen missen. - Mooie plekken om carshoots te doen zowel NL als BE. - Goeie sites voor het onderhoud en reinigen van de wagen.
1972 VW Beetle
----
1967 Chevrolet Bel Air
----
1980 Porsche 911 SC
Re: Verzamelen van links
Niet echt, maar ik weet niet of het goeie of slechte sites zijn. En aangezien er hier mensen zitten met een paar jaar ervaring in het milieu wil ik direct de goeie sites
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum