_________________________________________ Don't let the good times pass you by
15 maart 2013 9:17
diggler_911
ex 997 4S,
ex 993 Targa,
ex 964 Targa
Amstelveen
Re: 991 targa ook als 2wd
Jammer van die camouflagestickers op de achterruit en beugel, want zo zie je nog steeds niet goed hoe het er nou eigenlijk uitziet. Leuke retrolook, maar het glazen schuifdak blijft ideaal.
_________________________________________ whatever you do, don't congratulate or berate yourself too much, your choices are half chance, so are everybody else's
Toch best cool. Of hebben we weer een 'worst of both worlds'..
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
24 jun 2013 18:38
Niels911SC
'78 911SC Targa - Champagne Metallic
Delft
Weet nog niet of ik fan ben van hoe hij er van achter uit ziet, maar zo van de zijkant en schuin van voren ziet het er zeker goed uit!
_________________________________________ it's better to burn out than to fade away
07 aug 2013 14:37
caelin
Nu 991.2 GT3
ex 991.1 GTS
ex 981 GT4
ex 997 Turbo S
ex Cayman S
Ze beweren in het artikel dat er ook 2wd komen ja...maar als je naar de foto kijkt dan zie je een hele duidelijke rand tussen de achterlichten (dus kan ook voor het proef model hier getoond een nepbalk zijn en eigenlijk een 4wd?). Dus ik vraag het me af. Het lijkt echter geen hele dikke kont op die foto's dus misschien is het toch een 2wd...hmm....
_________________________________________ Match je auto altijd aan de juiste muziek!
08 aug 2013 13:47
dobbelsteen
ex 996 Carrera 4S
ex 993 Carrera S
ex 3.2 Carrera
West-Vlaanderen
diggler_911 schreef:
Jammer van die camouflagestickers op de achterruit en beugel, want zo zie je nog steeds niet goed hoe het er nou eigenlijk uitziet. Leuke retrolook, maar het glazen schuifdak blijft ideaal.
Die beugel is wel doorzichtig, dus ik vraag me af of ze nu proberen de indruk te wekken dat er een beugel is? Of de beugel is misschien gewoon echt wel doorzichtig.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum