Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 7:58

Antwoord op onderwerp  [ 18 berichten ] 
Mag je als Porsche rijder profiteren van zo'n actie?? 
Auteur Bericht
PorscheForum Junkie
3.0 SC Coupé 1983, 3.0 SC Cabrio 1983, Standard Star 219
Bericht Mag je als Porsche rijder profiteren van zo'n actie??
Publiek tegen #Porsche rijder bij #Klok #Hoogeveen 'Schandalig dat jij hier goedkoop tankt.' Morgen #DvhN pic.twitter.com/pEvbPxn9op

http://www.dvhn.nl/nieuws/drenthe/artic ... -Hoogeveen

Ach waar hebben we het over, stel je hebt een grote tank van wel 100 liter, bespaar je 21,- euro. In werkelijkheid zelfs veel minder, want het is in Hoogeveen altijd een stuk goedkoper dan de landelijke adviesprijs.....

Kan me van de minima wel voorstellen dat ze het kinderachtig vinden als je daar met je (vrij jonge/dure) Porsche staat... :)

Laatst bijgewerkt door Elferhenkie2 op 17 sep 2013 20:18, in totaal 1 keer bewerkt.

17 sep 2013 20:03
Profiel
PorscheForum Junkie
ex. '77 911S US Targa _ex. '07 Cayenne 957_ ex. ’07 997.1 C2S X51 ____'96 993 C4S____ _’12 991.1 C2S X51_ _’10 LP560-4 Spyder_
Nederland
Bericht Re: Mag je als Porsche rijder profiteren van zo'n actie??
Kinderachtige reactie van iemand die zich weer laat leiden door afgunst.
Is weer Nederland op z'n best. Lekker van meeproviteren dus...
Ze gaan toch niet van je houden, of je er nu wel of niet een graantje van meepikt. :wink:

17 sep 2013 20:17
Profiel
PorscheForum Junkie
Tja, maar wat is het gewin voor de Porscherijder (En andere bestuurders)? Alleen als je bij toeval langs komt en echt moet tanken is het misschien een voordeeltje.
Maar daar staan wachten voor die paar euro's........ :scratch:

Gemiddelde landelijk adviesprijs was vandaag 1.828 (Euro 95)
Bij andere pomstations in Hoogeveen was de prijs afgelopen week en vandaag 1.64 (euro 95)

Werken brengt meer op denk ik :idea:

Laatst bijgewerkt door Elferhenkie2 op 17 sep 2013 20:34, in totaal 1 keer bewerkt.

17 sep 2013 20:25
Profiel
PorscheForum Junkie
ex. '77 911S US Targa _ex. '07 Cayenne 957_ ex. ’07 997.1 C2S X51 ____'96 993 C4S____ _’12 991.1 C2S X51_ _’10 LP560-4 Spyder_
Nederland
Dat geldt idd. ook voor de andere bestuurders.
Maar als je toch in de buurt bent, ben je een dief van je eigen knip om er niet ff je tank te vullen.
De reactie van de mensen kan ik gewoon echt niet tegen...

17 sep 2013 20:32
Profiel
PorscheForum Junkie
Heb mijn vorige post even aangepast, het scheelt echt maar een paar centen zelfs. :shock:

17 sep 2013 20:37
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Cayman S 2009, 924 1977
Mensen rijden graag 15km om om goedkoper te tanken, als je dan ook weer 15km terug moet dan is je voordeel allang weg. Mensen zijn gek op koopjes maar denken verder niet echt na :scratch:

17 sep 2013 22:50
Profiel
PorscheForum Junkie
Mwah, ligt er net aan. Ik tank in België normaal gesproken (vooral ook omdat daar 98 nog wel volop vekrijgbaar is naast de kosten), het is ongeveer 10 of 15km rijden (retour) . Al zou ik break even spelen zou ik het nog doen, ik rij het liever op dan dat ik het zo afreken. Heb ik toch weer een smoesje om te rijden!

18 sep 2013 5:52
Profiel
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
DennisvdB schreef:
Heb ik toch weer een smoesje om te rijden!

:thumleft:

18 sep 2013 7:30
Profiel WWW Facebook 
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
Ik zou er niet voor in de rij gaan staan, kost mij te veel tijd. :shock:

Maar om op de vraag terug te komen: waarom zou een Porsche rijder niet mogen profiteren van deze aktie? Is ook maar een mens...

18 sep 2013 7:59
Profiel
Moderator
911 Carrera S
Door juist van dat soort acties te profiteren kan deze man wss Porsche rijden :wink:

18 sep 2013 8:03
Profiel WWW Facebook 
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Wat een vreselijk Nederlandse reactie dit weer! :roll: Alsof een euro minder waard is omdat je toevallig een Porsche hebt. Ik ken genoeg financieel onafhankelijk types die nog steeds kritisch zijn op wat ze uitgeven. Alleen maar mooi lijkt me. Als die man ordinair loopt te patsen met zijn centen en het over de balk gooit, is het ook niet goed. Laat die man daar lekker tanken!

18 sep 2013 9:36
Profiel
PorscheForum Rakker
Misschien had ie ook gewoon brandstof nodig :scratch:
Enfin soort cars & coffee was dat, gezellig/ of zonde van de tijd?

18 sep 2013 10:45
Profiel
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.
Nieuwerkerk a/d IJssel
Lang wachten om je twee tientjes te besparen en vervolgens ook nog het gezeur aan moeten horen van een stel afgunstige azijnplassers.
Ik zou het niet doen.
Ik ga ook nooit in die enorme lange rij staan bij de luxemburgse tankstations op weg naar de wintersport.

18 sep 2013 10:48
Profiel
PorscheForum Rakker
987 Boxster S
Ik snap mensen sowieso niet met tanken. Een paar voorbeelden:

- Op vakantie, dan terug via Luxembourg om daar goedkoop te tanken. [i]Men moet dan echter wel XXXkm omrijden voor 20,- korting. Stel dat je er 200km voor omrijdt met een verbruik van 1:15 is 200/15=13*1.7=22,- en dan heb je je wachttijd nog niet mee gerekend.
- Dwaze donderdag bij de Tango. Scheelt 7cent? Daar staan soms ook rijden van 30min. Stel je hebt een tank van 60l, 60*0.07=4.2,- :scratch:

Als je toevallig bij zo'n goedkope pomp bent en moet tanken begrijp ik het 100%. Maar zoals deze mensen. Als ik m'n auto leeg zou rijden, 60l en daar zou tanken bespaar ik 12,6.- best leuk. Maar om daarvoor nou speciaal ergens naartoe te rijden. Om eenmalig 12.- te besparen. Neuh... Niet mijn ding.

Ik woon dan vlak naast een witte pomp en daar hou ik wel rekening mee, als ik moet tanken tank ik niet bij m'n werk bij de Shell maar wacht ik tot thuis. Scheelt ook maar 2cent, maar dat is wel wekelijks.

OT, wat ik bijna vergeet. Waarom niet? Ik zie 't al voor me. bordjes bij de Tango en Tinq, verboden toegang voor auto's met een nieuwprijs boven de **.***,-

18 sep 2013 12:34
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
987.2 Cayman S
Roosendaal
Elferhenkie2 schreef:
Publiek tegen #Porsche rijder bij #Klok #Hoogeveen 'Schandalig dat jij hier goedkoop tankt....

En datzelfde publiek koopt waarschijnlijk een halve liter water voor €2,50 bij diezelfde pomp.... :roll:
Maar om op de topictitel te reageren, ja natuurlijk, zie geen reden waarom niet. Volkomen overbodige vraag.

Trouwens nog een aardige foto bij dat artikel waar ze beter iets van hadden kunnen zeggen...U laadt uw aanhanger vol met brandstof, mag dat?
Afbeelding

18 sep 2013 15:22
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
944 1987 #Pitchblack944 Ex: 996 TURBO 2001 488PK/727NM arena metallic 996 C2 1999 ex: witte 944 type 1 uit 1984 ex: 996 violet 1999 ex; 911 zwart/zwart 1981 met 3,2 SSI. ex 944S2 1991 zwart ex 928 1980 grijs Oost-Souburg
je zult er maar achterop knallen en de boel vat vlam :shock:

18 sep 2013 15:31
Profiel
Moderator
911 Carrera S
Ewout schreef:
Ik ga ook nooit in die enorme lange rij staan bij de luxemburgse tankstations op weg naar de wintersport.

In dat land snappen ze het wel en zijn bij elke pomp de prijzen gelijk --- dus als je toch wilt tanken --- en niet in de rij wilt staan: even een alternatieve route zoeken :idea:

Archiebald schreef:
- Dwaze donderdag bij de Tango. Scheelt 7cent? Daar staan soms ook rijden van 30min. Stel je hebt een tank van 60l, 60*0.07=4.2,- :scratch:

Al die kortingen zijn op de adviesprijs ... dus in plaats van zo'n dubbeltje, 12 cent of waar ze ook mee stunten, scheelt het wss maar 'n cent of 2 met een andere goedkope pomp in de buurt :idea: :idea:

3AE '99 schreef:
Trouwens nog een aardige foto bij dat artikel waar ze beter iets van hadden kunnen zeggen...U laadt uw aanhanger vol met brandstof, mag dat?

Daar kan MI zelfs die pomphouder nog gelazer mee krijgen. Voor zover ik weet is het vullen van o.a. Jerrycans bij een tankstation niet zomaar toegestaan.

Wat de koopjes-jager betreft .. 10 liter in een 10 liter Jerrycan is de officiele limiet van wat je (los) mee mag nemen in je auto of aanhanger.

Daarnaast zou ik liever geen buurman van deze man willen zijn .....

18 sep 2013 15:40
Profiel WWW Facebook 
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.
Nieuwerkerk a/d IJssel
Olaf schreef:
Ewout schreef:

In dat land snappen ze het wel en zijn bij elke pomp de prijzen gelijk --- dus als je toch wilt tanken --- en niet in de rij wilt staan: even een alternatieve route zoeken :idea:

Je hebt natuurlijk helemaal gelijk maar daar ben ik dan weer te lui voor... :oops:

18 sep 2013 16:07
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 18 berichten ]