Als ik de auto af heb ga ik hem hier ff binnen een minuut afschrijven.
_________________________________________ In principe houd ik mij principieel niet aan mijn principes!
07 dec 2013 12:15
horn
PF #57
Re: geen porsche...wel mooi!!
wat een gaaf filmpje en die close up van de spoiler... kek! Dank
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
07 dec 2013 12:24
Remmel
ex 928-S4 ClubSport
ex 928-S4
ex 928-S3
nu Alpine en Lotus
Prachtig filmpje!! Doet me terugdenken aan dat filmpje van de Ruf CTR (yellowbird) in 1987! Zeker die wisselende beelden vanuit de helicopter en dan weer vanuit de auto, top. Ik mis echter de bandenrook..., maar ja dan valt die rondetijd zo tegen he...
_________________________________________ 80% van het salaris is voor mijn auto, de rest verknoei ik.
07 dec 2013 13:20
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019
Haarlem e/o
Dat zeker een top filmpje Geluid doet een beetje aan de GT3RS denken, ook koude rillingen
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
07 dec 2013 13:40
Pw250
964
Top filmpje, wat blijft dat toch steeds met de Nordschleife..... En wat een geweld.
_________________________________________ You've only got one life, live it!
13 dec 2013 16:55
Black Betty
Fifties Café Racer a.k.a. Black Betty
Vinkeveen
Zelfde filmpje én nog wat overige info m.b.t. deze voiture:
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum