| www.porscheforum.nl |
http://85.214.53.153/

Wegligging van Macan niet zo best?
http://85.214.53.153/viewtopic.php?f=24&t=42215
Pagina 1 van 1

Auteur:  horn [ 24 jul 2014 23:36 ]
Berichttitel:  Wegligging van Macan niet zo best?

Afbeelding

http://www.autoblog.nl/nieuws/truck-met ... rail-68811

Auteur:  MarkS [ 24 jul 2014 23:39 ]
Berichttitel:  Re: Wegligging van Macan niet zo best?

Hoezo, ligt toch best op de weg zo.

:mrgreen:

Auteur:  Gert [ 24 jul 2014 23:43 ]
Berichttitel:  Re: Wegligging van Macan niet zo best?

Ouwe hokken vliegen in de fik, nieuwe hokken liggen op 1 oor...

Auteur:  horn [ 24 jul 2014 23:44 ]
Berichttitel:  Re: Wegligging van Macan niet zo best?

Ga ik ook doen :lol:

Auteur:  boxstercup [ 24 jul 2014 23:53 ]
Berichttitel:  Re: Wegligging van Macan niet zo best?

Gaat ook vast goed aangezien de trailers aldaar..

Afbeelding

Auteur:  Master Ken [ 25 jul 2014 0:17 ]
Berichttitel:  Re: Wegligging van Macan niet zo best?

Die achterkant van die andere wagen ziet er niet zo best uit.

Auteur:  dobbelsteen [ 25 jul 2014 8:17 ]
Berichttitel:  Re: Wegligging van Macan niet zo best?

Toen ik de foto zag, was mijn eerste gedachte "waar zijn die treinsporen??". Maar dit is gewoon een trailer die achter een truck hangt of wat?
Hoe kan je daar nu mee door bochten heen? :shock:

Auteur:  Franz [ 25 jul 2014 9:22 ]
Berichttitel:  Re: Wegligging van Macan niet zo best?

Schijnbaar niet. :mrgreen:

Auteur:  boxstercup [ 25 jul 2014 14:21 ]
Berichttitel:  Re: Wegligging van Macan niet zo best?

Die trailers daar gaan nergens over :shock:

http://www.liveleak.com/view?i=a49_1399444635

Auteur:  Ivo 3.6 [ 26 jul 2014 7:37 ]
Berichttitel:  Re: Wegligging van Macan niet zo best?

Hoe kun je toch op die ene auto klappen??? Er rijdt bijna niemand op deze wegen zo te zien??

Auteur:  Neppert [ 26 jul 2014 9:12 ]
Berichttitel:  Re: Wegligging van Macan niet zo best?

Tja.....misschien is de bestuurder onwel geworden.
Heeft er één van de twee een klapband gehad, is er nog een derde bij betrokken geweest
die door gereden is.
Wie zal het zeggen.

Auteur:  Enguess [ 26 jul 2014 13:08 ]
Berichttitel:  Re: Wegligging van Macan niet zo best?

Transport van de firma Biereco :mrgreen:

Auteur:  mbembe [ 28 jul 2014 21:06 ]
Berichttitel:  Re: Wegligging van Macan niet zo best?

En binnenkort staat jouw nieuwe Macan klaar om opgehaald te worden. Inmiddels uitgedeukt, overgespoten en wat nog meer nodig was en jij denkt je spiksplinternieuwe auto op te halen. 'Ik koop graag nieuw want ik wil er zelf m'n eerste kras op rijden' :scratch:

:mrgreen:

Auteur:  Cloaca [ 28 jul 2014 21:26 ]
Berichttitel:  Re: Wegligging van Macan niet zo best?

Mega rotte trailer ook....
Past niet echt bij de te vervoeren auto`s....
Lijkt wel of men niet mocht wten wat erin zat....
Zo kom je er wel achter... :mrgreen:

Auteur:  Diedwillemsen [ 29 jul 2014 21:11 ]
Berichttitel:  Re: Wegligging van Macan niet zo best?

erg cheape trailer ja... Zal wel goed verzekerd zijn :cheers:

Auteur:  horn [ 29 dec 2014 10:15 ]
Berichttitel:  Re: Wegligging van Macan niet zo best?

Wegligging schijnt inderdaad niet zo goed te zijn...

http://www.carthrottle.com/discuss/St4Qnm/

Auteur:  cvaniperen [ 29 dec 2014 11:37 ]
Berichttitel:  Re: Wegligging van Macan niet zo best?

Heel apart! Electronica grijpt wel erg efficient in..

Auteur:  Cazzo Super Veloce [ 29 dec 2014 11:41 ]
Berichttitel:  Re: Wegligging van Macan niet zo best?

Tsja, tis een audi en die willen alleen rechtdoor, what's new?

Auteur:  Neppert [ 29 dec 2014 11:58 ]
Berichttitel:  Re: Wegligging van Macan niet zo best?

Audi Sport Quattro S1 E2

Alleen rechtdoor zeg je?!?!?!?!?!?

Auteur:  dobbelsteen [ 29 dec 2014 12:37 ]
Berichttitel:  Re: Wegligging van Macan niet zo best?

Cazzo Super Veloce schreef:
Tsja, tis een audi en die willen alleen rechtdoor, what's new?

Volgens jou is alles bij VAG volkswagen hé? De Tiguan doet deze test nochtans zeer goed...


En hierbij ook de uitleg die Porsche gegeven heeft hieromtrent
Citaat:
Porsche replied to this:

The brake intervention shown in the video is a deliberately applied intervention to prevent the car from rolling over. This is called Active Rollover Prevention (ARP). The precise, momentary application of brake force to the front wheel at the outside of the bend down to the low slip range minimises cornering forces to avoid critical or instable driving conditions such as oversteer, rollover or detachment of the tyre from the wheel. Situations such as these may not be controllable by the driver.

The video shows that an understeer response is selected on purpose since it is significantly easier for the driver to control than oversteer. The function shown and the resulting driving response are explicitly desired to increase driving safety in such a highly dynamic driving manoeuvre.

In the SUV segment, Active Rollover Prevention (ARP) is state-of-the-art technology and is also used by other vehicle manufacturers.

The intensity of ARP intervention is dependent on vehicle speed and steering angle speed, among others. This means that ARP brake intervention is diminished accordingly at reduced vehicle speed or steering angle speeds. On the other hand, it means that the driving style adopted by Teknikens Värld was very demanding and resulted in the safety function being triggered.

Active Rollover Prevention is permanently active, irrespective of whether Porsche Stability Management (PSM) is on or off. If PSM is on, ARP intervention is significantly diminished since PSM brake interventions to stabilise the vehicle occur much earlier or are superimposed.

The function (ARP) is applied for a maximum of 300 milliseconds, depending on the driving situation. This short intervention ensures the directional stability of the vehicle. Lateral displacement is negligible. For this reason we do not regard this driving state as critical. As the video shows, lane changing can be completed stably and safely. What is more critical in this situation is if the vehicle were to roll over or the rear were to break away. The vehicle demonstrated none of these instable states (rollover, oversteer, wheel lift) at any time.

Porsche uses a comprehensive dynamics test programme which the Macan completed successfully. The driving manoeuvres performed include double lane change according to ISO, slalom with 10 x 18 metres and 10 x 36 metres, the VDA obstacle avoidance test which is very similar to the Teknikens Värld ”moose test”, and the NHTSA rollover safety test. All Porsche cars are designed for maximum safety based on these and other world-wide tests.

Hermann-Josef Stappen, Porsche

Auteur:  2.2VTEC [ 29 dec 2014 12:45 ]
Berichttitel:  Re: Wegligging van Macan niet zo best?

Ik denk dat Porsche hier wel een punt heeft eerlijk gezegd - interessante quote die je aanhaalt dobbelsteen :thumleft:

Pagina 1 van 1 Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/